Slavearbeider'n Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 (endret) Hallais Hyggelig at du stakk innom. Har akkuratt henta meg ny bil. Etter en tur i M/Fjeld sin 320 2.2 for en måneds tid siden, fant jeg ut at det mangla to sylindre, i bmw'en. Så etter mye leting opp og ned på finn.no fant jeg akkurat den jeg ville ha. En safir svart 2002 320 coupe med med uffatelige 95 000 km på telleverket. Forrige eier var en ung kar fra Østfold som kun brukte bilen som sommerbil, mens eier'n før han igjen var en rik gubbe der kjerringa brukte denne som fremkomstmiddel. Bilen bærer preg av godt vedlikehold og slik skal det fortsette. Hittil har jeg kun kjørt bilen hjem og angrer overhodet ikke på kjøpet. Bilen skal forhåpentligvis kun få orginal deler påspandert og påmontert.Utført: Utført: (V) Angel eyes (V) Nytt M ratt, perforert (V) Fjerne stickers (V) LED i tåkelys (V) Høyglans sort interiørlister (V) Orginale Shadowline lister (V) Orange blinklys (V) RH Schnitzer 8.5x18 ET17 10x18 ET17 (V) Ny kort M girkule (V) LED skiltlys (V) LED baklykter (V) Orginal M-tech 2 bakfanger (V) Nye chrome/svarte nyrer (V) Orginal diffusor(kjøpt av Thundercoil) (V) M fothviler (V) Ny eksos (V) 328 callipere og skiver (V) Perforert håndbrekk håndtak (V) Camberplater (V) Camberarmer (V) ESS VT1 kompressor I kulissene: (x) Ny orginal look spiller (x) Splittere (x) Soting av ruter Dette er foreløpige planer, målet med bilen er å gjøre den enda mer strøken og gjennomført. Bilen skal også vinterlagres. Bilen skal aldri se det fæle Oslo-saltet i mitt eie. Legger ut noen bilder fra salgsannonsen og kommer tilbake med bilder i løpet av helga. Etter ett par måneder i mitt eie så bilen slik ut: Nye felger for sesongen ble handlet inn, etter en to måneds leting falt valget på orginale RH XD RAD felger Specs: 8.5x18 ET 17 10x18 ET 11 Endret September 24, 2017 av Slavearbeider'n tambur4, kortsluttning og Chris11slett reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 1, 2015 Share Skrevet August 1, 2015 Gratulerer med nydelig vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 1, 2015 Share Skrevet August 1, 2015 Gratulerer med flott bil og rekkesekser Tenker meg det var en fin oppgradering. Ettermontert ratt, eller? Trodde det rattet var på biler før 2000, eller deromkring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 1, 2015 Share Skrevet August 1, 2015 Hadde jo mektig rett på jettinga mi da, ditta er jo 323 berre faceliften heite det 320 Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 1, 2015 Share Skrevet August 1, 2015 Gratulerer med ny bil. Savner fortsatt min 320Ci 2,2. Ettermontert ratt, eller? Trodde det rattet var på biler før 2000, eller deromkring Dette er standard sportsratt, originalt på e46 coupé uten M-tech (samt på biler med SMG). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 1, 2015 Share Skrevet August 1, 2015 Aha. Da lærte jeg noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 1, 2015 Share Skrevet August 1, 2015 (endret) Grattis med flott E46. Savner E46 selv jeg.... Kunne gjerne byttet ut MINIen med noe ala denne her. Bare en med farge da Men et nydelig interiør veier godt opp for mangel på farge på bilen din Endret August 1, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 1, 2015 Forfatter Share Skrevet August 1, 2015 (endret) Gratulerer med flott bil og rekkesekser Tenker meg det var en fin oppgradering. Ettermontert ratt, eller? Trodde det rattet var på biler før 2000, eller deromkring Takk for det, koser meg hver gang turtallsnåla paserer 3000 omdreininger. Skal ha nytt ratt, per nå strekker ikke pengene til. Men når lommeboka blir ett par lapper tjukkere så blir det forhåpentligvis ett slikt ratt: Endret August 1, 2015 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 1, 2015 Forfatter Share Skrevet August 1, 2015 Fant forøvring utstyrlista på brakka og. Code Serienausstattung Standard EquipmentS255ASport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheelS520ANebelscheinwerfer Fog lightsS548AKilometertacho Kilometer-calibrated speedometerS550ABordcomputer On-board computerS832ABatterie im Kofferraum Battery in luggage compartmentS851ASprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional EquipmentS169AAbgasnorm EU3 EU3 exhaust emissions standardS210ADynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability controlS235AAnhängerkupplung abnehmbar Towing hitch, detachableS249AMultifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheelS302AAlarmanlage Alarm systemS320AEntfall Modellschriftzug Deleted, model letteringS403AGlasdach elektrisch Glass roof, electricalS415ASonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rearS428AWarndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kitS441ARaucherpaket Smoker packageS473AArmlehne vorne Armrest frontS481ASportsitz Sports seatS494ASitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passengerS495ADreipunktgurt u. Kopfstütze hinten Mitte 3-point belt and headrest, center rearS502AScheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning systemS521ARegensensor Rain sensorS522AXenon-Licht Xenon LightS534AKlimaautomatik Automatic air conditioningS650ACD-Laufwerk CD playerS661ARadio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)S674AHiFi System Harman Kardon Hi-Fi System Harman KardonS692ACD-Wechsler I-Bus Vorbereitung Preparation, BMW 6-CD changer I-busS775ADachhimmel anthrazit Headlining anthraciteS785ABlinkleuchten weiss White direction indicator lightsS842AKaltland-Ausführung Cold-climate versionS850AZusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank fillingS863AHändlerverzeichnis Europa Retailer Directory EuropeS877AEntfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operationS888ABordliteratur dänisch On-board vehicle literature DanishS896ATagfahrlichtschaltung Daytime driving light switchS925AVersandschutzpaket Transport protection package Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 Hadde jo mektig rett på jettinga mi da, ditta er jo 323 berre faceliften heite det 320 Sent fra min D6603 via Tapatalk 323 er en 2.5 liter,mens 320 er en 2.2 liter. Mer dreiemoment i 323, men er jo samme heste antall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Gratulerer med nydelig E46! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Flott bil blir bra med planene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 Kjørte en tur i stad og hørte en del knitring og uklar lyd fra den ene høyttaler'n foran. Tok av dørtrekket i håp om at det var no' dårlig kontakt eller no'. Men det var det ikke. Så nå må jeg oppgradere høyttalerne foran og lurer på om noen vet om noen kurrante høyttalere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Mini update: Dumpa innom en pakke fra det store utland idag. 6 stk NGK Iridium NX plugger. Har også kjøpt inn olje og filter og håper på å få tatt en liten service før ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Blir bra ditta Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå