Thundercoil Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 13 timer siden, DanielStance skrev: Nice Ser fram til å se denne med M Parallel Da er vi to 13 timer siden, Gabz skrev: Terminologien er hvertfall på plass Men ble kjempebra det her, ja. Gleder meg til å se den på sommerhjulene! Haha. Må til! Nærmer seg. 3 timer siden, Poppy skrev: Nydelig det her. Påtide med M-parallel nå snart eller?😄 Ja, det er noe drit å vente! Har fortsatt litt igjen på en større regning, men damen vurderer å bestille dekk, så kan være det ikke tar så mye lenger tid 3 timer siden, Frode D skrev: *kremt* Ikke for mye wheelgap? *kremt* Haha. Lo godt av denne! Sånt er jo veldig relativt. Den er faktisk marginalt lavere enn 330en var det siste året Ikke at det kommer frem av alle bildene. Hehe. 2 timer siden, Gorg skrev: Lekkert! Takker Tror det blir 5D på meg i stedet for 7D, som du nevnte i tråden din. Kommer jo tidvis noen gode kupp 6 minutter siden, D.Toft skrev: blir bra det der. den vil bli lavere innen 2-3 uker Litt lavere går fint, og håper det Liker veldig godt å kjøre den som den er nå. Knallgode fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 hr fjører er kvalitet. har prøvd det meste av fjører på mine biler, hr er jeg mest fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 Høres bra ut Ble fastere uten å bli for stiv, fortsatt en komfortabel cruiser og ikke ubehagelig å kjøre over fartsdumper. Mye bedre å svinge med, hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 14 minutter siden, Thundercoil skrev: Takker Tror det blir 5D på meg i stedet for 7D, som du nevnte i tråden din. Kommer jo tidvis noen gode kupp Najs! Du blir nok ikke å angre. Ville ha handlet fastoptikk etterhvert, mye på foto.nos bruktside, men pass på at de er seriøse isåfall. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Gjorde seg med senk og når parallel kommer på blir det knall. En annen ting,jeg er hardbarka e34 m5 fan og kommer alltid til å være det men når jeg ser denne ,må jeg si at en blå e39 er noe som jeg med letthet kunne hatt. Nydelig er den Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 12, 2016 Forfatter Share Skrevet April 12, 2016 Takk for det, Sveigis! Det var veldig fint sagt Er svak for blå BMW, og rød. Hehe. Håper hjulene kommer på innen et par uker Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScottNicholas Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 (endret) Flott M5 Ser ut som det er ganske mye likhet med den jeg har. Endret April 14, 2016 av ScottNicholas Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 14, 2016 Forfatter Share Skrevet April 14, 2016 Takk for det og takk det samme! Da er det 3 relativt like på forumet nå. Har du flere bilder av solfilmen? Vet ikke helt hvor lys/mørk jeg skal ha enda Du må bare flytte emblemet til riktig plass, så blir det knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 Lekkert! Har HR fjærer på min og, liker de godt Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 (endret) Takk for det! Blir bare mer fornøyd, jo mer jeg kjører med de Ellers kan jeg si at damen bestilte dekk til oss i går Så snart de kommer, blir de lagt om på felger og montert. Endelig! Det ble Goodyear igjen. Eagle F1 A2 bak og Eagle F1 A3 foran. 245/40-18 og 275/35-18. Anti-dekkstrekk. Hehe. Vært ute en kjapp tur i dag og øvet meg litt mer på fotografi: Nærmere mot sommeren blir det handlet litt mer egnede objektiver, så øker kvaliteten noen hakk, blurry bakgrunn (bokeh) osv. Blir spennende å se hva jeg får til Endret April 20, 2016 av Thundercoil E.C., StigJ, lagunilla og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Flotte bilder Veldig spent på sommerhjula nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 Takk, takk! Er spent selv. Må fylle ut hjulbuene snart. Like før jeg kjøper dykkerbriller og snorkel, og drar på grottedykking inni der. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Er jo ikke så gale da. Men uansett pene bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 Takk for det! Haha. neida, en spacer eller 4 hadde hjulpet godt på! Men nå blir det straks feite dekk og muskelbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå