StigJ Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Grattis med kun nuller på seddelen Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 Takk for det Føles godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Utrolig deilig Grattis! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Bare hyggelig, kjekt å kunne hjelpe Haha. Hadde aldri blitt godkjent uten meg Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 Godt å se at fantasien virker 😂 Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Veldig bra dette ja Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 16, 2016 Share Skrevet November 16, 2016 Gratulerer! Endelig! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 17, 2016 Share Skrevet November 17, 2016 se der ja, ja fikk en tlf fra en kompis om at det dukket opp en blå m5 som kjøpte deler fra han ja du fikk masse billige m5 deler der, men men, kan ikke sitte på dem for resten av livet Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 29, 2016 Forfatter Share Skrevet November 29, 2016 (endret) Setter pris på det Og at du skal hjelpe å bygge eksos i vinter. Gleder meg. Ja, han sa at han kjente deg. Ellers har jeg funnet vinterbil. En 2005/2006 Berlingo 1.4 bensin. FWD. 114K på telleren. Skal bare smukke på ny clutch og nye 14" vinterdekk, så er det tut og kjør. Og fjerne reklamen. Veldig fin stand ellers. Så. Jeg må dessverre kjøre M5en i saltlaken et par uker til. Så hadde jeg et lite uhell med M5 en tid tilbake. Dårlig tid for å rekke jobb, så jeg klarte å rygge ut fra huset, uten å først dra ut stikkontakten til vedlikeholdsladeren bak frontfanger. Haha. Ble et fint hull. .......Sååå da tok jeg like greit en tur til biltema og svidde av 121 sinnsyke kroner til fiks. Av med fanger: Av med gitter: Etter litt kutting og liming: 2 stk rustfrie koppholdere til båt, 2 stk slangeklemmer 80-90mm på baksiden og litt sort gummilim. Haha. Endret November 29, 2016 av Thundercoil D.Toft, Gorg og lagunilla reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 elsker vinter bilen! <3 fy fy og smekk på lanken med at du ødela grillen og enda en smekk på lanken for koppene xD Bækkmann og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 29, 2016 Forfatter Share Skrevet November 29, 2016 Haha. Egentlig ikke helt min stil, men fuck it. Det blir sånn en stund. E jo sånt som ungdomen lika. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Ikke noe catering? Nedsig altså Freakshow og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 1 time siden, Thundercoil skrev: Haha. Egentlig ikke helt min stil, men fuck it. Det blir sånn en stund. E jo sånt som ungdomen lika. ja jeg er jo 25 så er vel ikke ungdom lengre? sikkert derfor jeg ikke er no fan av det xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2016 Hvilke nyrer ser egentlig best ut? Samme blåfarge på begge. Sort blank eller krom? Matt sort synes jeg så litt billige ut irl, så de kastet jeg kjapt. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 Sort blank ser mer sportslig og aggressivt ut, uten tvil. Chrome synes jeg automatisk gir et gammelmannspreg. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå