Thundercoil Skrevet Juni 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2017 (endret) Ble spurt om å være fotograf på treff forrige helg også, så da tok vi samme opplegget som sist. Fant et greit sted og så kunne folk komme bort og få bilder av bilen sin. E34en er AHellem sin og flere bilder i ulike vinkler er postet i tråden hans Veldig flott 5er. Glemmer, som vanlig, å ta skikkelige bilder av min egen bil på treffene, men i kveld hadde vi endelig litt fint vær, så da måtte jeg ut og knipse litt etter jobb, første var bom: Har litt forskjellige hvitbalanser (kamera) her, for å leke litt med ulike effekter. Alle er tatt med nifty fifty, siden jeg må lære meg å bruke det nye objektivet fullt ut. "Lang" lukkertid og fjernstyrt utløser. Endret August 11, 2017 av Thundercoil Hawkon88, Marius2002, lagunilla og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2017 (endret) Ble en litt større shoot i dag. Prøvde meg på litt nye ting. Flere bilder av deler av bilen, samt fugleperspektiv. Hadde det veldig kjekt og håper det er greit å se på Tok også et lite lydklipp, bare på gøy. Blir litt mer filming fremover, så må øve på det også. Tilbydde @DanielStance å være med på shooten og få bilder av sin bil, men han var bare vanskelig og holdt seg hjemme, til tross for at jeg var 2 min fra der han bor. Endret Juli 1, 2017 av Thundercoil Marius2002, ///M-ini95, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 1, 2017 Share Skrevet Juli 1, 2017 Vanskelig din sopp Kan ikke stille opp med skitten bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 1, 2017 Share Skrevet Juli 1, 2017 Pfft. Vet ikke med Bergen, men her i den siviliserte delen av Norge har vi noe som heter bilvask RF91 og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 1, 2017 Share Skrevet Juli 1, 2017 13 minutter siden, Gabz skrev: Pfft. Vet ikke med Bergen, men her i den siviliserte delen av Norge har vi noe som heter bilvask Hva hjelper det når Mr. Thundercunt bare skulle være der en liten stund til? Får ikke noe bra vask på 5 minutter akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 1, 2017 Share Skrevet Juli 1, 2017 Unnskyldninger, unnskyldninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 1, 2017 Share Skrevet Juli 1, 2017 4 minutter siden, Gabz skrev: Unnskyldninger, unnskyldninger Kom her å si det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 11 timer siden, DanielStance skrev: Hva hjelper det når Mr. Thundercunt bare skulle være der en liten stund til? Får ikke noe bra vask på 5 minutter akkurat 11 timer siden, Gabz skrev: Unnskyldninger, unnskyldninger støtter Daniel her! fåkka bra vask på 5 min xD da er det bedre å stille med skitten bil xD photoshop kunne sikkert fått den rein igjen xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 Flotte bilder du tar :). Får bildene til å se ut virkelige . Veldig bra alt sammen . Nydelig m5 du har og Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2017 (endret) Takk for det. Fint sagt Den begynner å komme seg nå. Litt lakkflass og steinsprut som må tas, nytt lokk til slepekrok, fikse en sprekk i bakfanger og så er den ganske strøken innvendig og utvendig. Eneste dritet er at jeg må bytte knirkeforingene snart og så har clutchen begynt å ule litt. Hele tiden jeg har hatt bilen, så har den heller ikke bitt i 3. og av og til 4. gir om jeg gir på i henholdsvis 2. eller 3. gir. Men har uansett aldri likt noe ved den og tenkt å bytte tilbake til original. Er clutchmaster stage 3 på originalt svinghjul. 800hk/1000nm, men er bare rakling, risting, uling. Spesielt i 1. og revers. Ekkel ellers også. Kan ikke slure heller. Blir deilig å få det bort. Endret Juli 2, 2017 av Thundercoil sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2017 Minioppdatering som bare tok meg 2 år, men dæven så godt det føltes Trenger vel ikke si hva som er før og etter. Slengte de gamle rett i søppelet 😎 Marius2002 og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 (endret) Hahah de gamle var jo ikke like engang Endret Juli 5, 2017 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2017 Fronten på bilen står alltid parkert mot solen, så emblemet på panseret har falmet og smeltet litt (ser det ut som.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 6 minutter siden, Thundercoil skrev: Fronten på bilen står alltid parkert mot solen, så emblemet på panseret har falmet og smeltet litt (ser det ut som.) Tenkte mer på at den ene har svart i carbon, mens det andre har det hvite i carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 Det gjorde seg Blå/hvit rondell ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå