Daniel. Skrevet August 19, 2019 Share Skrevet August 19, 2019 Gikk bra ja Nå må du kjøre mest mulig før vinteren kommer 😛 Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 19, 2019 Forfatter Share Skrevet August 19, 2019 Mest mulig før 06. oktober og Remy har bilen noen mnd. 😅 Blir tidlig lagring i år. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 24, 2019 Share Skrevet August 24, 2019 Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2019 Da har jeg akkurat kommet hjem fra en solo road trip til Stord. Bagasjerommet ble lastet med litt godsaker før hjemturen. Prøver fortsatt å få noen til å bytte kanalene, men det viser seg å ikke være så enkelt. Leter nå i noen mnd til. Er nå hvert fall deilig å ha fått tak i disse, etter sånn 4 år. Daniel., StigJ, paukri og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 27, 2019 Share Skrevet Desember 27, 2019 Hvorfor skal kanalene byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2019 (endret) @Slavearbeider'n pga. jekkfestet h.b. 😅 Seff et par mnd før den skulle på EU, men den gikk nå gjennom, når jeg til slutt turte å prøve. Har prøvd å finne noen som kan ta alt i samme slengen, preventivt (siden mars). Riktignok 3 som har sagt ja, men så passet det ikke likevel. Nå venter jeg på at en bekjent skal høre med en fyr, så vi får se. E39 gruppen o.l. har hvert fall vært helt dødfødt. Endret Desember 27, 2019 av Thundercoil Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2019 Da har jeg fått godkjent booking hos Østfold Felgteknikk for restaurering av style 65, så de sendes inn på førstkommende mandag. 😊 De blir da pulverlakkert tilbake til noe ala originalfargen. Diiesel, Ingvaldsen og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 28, 2019 Share Skrevet Desember 28, 2019 Blir bra det 👌🏻Hva slags dekk skal du ha på? Altså merke osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2019 @Daniel. Jeg slenger over framdekkene og bytter ut bakkdekkene, siden ene bakdekket lekker og plugging ikke funket. De har bare kjørt sånn 5000km siden jeg kjøpte dem. Goodyear Eagle F1 i original M5 dim. 245 og 275. De er nærmeste konkurrent til Michelin PSS, bare at jeg foretrekker Eagle på vanlig vei. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 28, 2019 Share Skrevet Desember 28, 2019 Blir veldig bra det Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2020 Kom en pall utenfor døren i dag. 😁 Var visst fra Østfold Felgteknikk. Liker sånne overraskelser! 4 stk dønn strøkne Style 65. josulf, Daniel., sveigis og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 4, 2020 Share Skrevet Februar 4, 2020 hva kostet noe slik ? har selv liggende 2 sett med style 65 som trenger samme behandlingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2020 @Ingvaldsen Jeg bor i Bergen, så det kostet ca. 800kr for 2 kolli ned (og flytteesker fra Biltema), så kom restaurering, pulverlakkering og frakt tilbake på 7774kr. Mine trengte veldig lite arbeid til hakk og kantkjøringer, så prisen ble helt etter kalkulatoren deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 4, 2020 Share Skrevet Februar 4, 2020 1 minutt siden, Thundercoil skrev: @Ingvaldsen Jeg bor i Bergen, så det kostet ca. 800kr for 2 kolli ned (og flytteesker fra Biltema), så kom restaurering, pulverlakkering og frakt tilbake på 7774kr. Mine trengte veldig lite arbeid til hakk og kantkjøringer, så prisen ble helt etter kalkulatoren deres. det var såppass ja.. nei mine å her nesten frie for kantkjøring men det må ha vært elendig lakk på disse for 2-3 av de 8 jeg har så mangler nesten alt av lakk. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 4, 2020 Share Skrevet Februar 4, 2020 Der var de omsider kommet i hus ja 😎 Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå