Bimmerlorris Skrevet Oktober 26, 2020 Share Skrevet Oktober 26, 2020 Se der ja 😃👍 Dette så meget penere og tøffere ut 🥳🤘 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Oktober 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2020 2 timer siden, Bimmerlorris skrev: Se der ja 😃👍 Dette så meget penere og tøffere ut 🥳🤘 Takk, ble ganske fornøyd 😁 Runey, fxslin og Bimmerlorris reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 26, 2020 Share Skrevet Oktober 26, 2020 Ble supert dette! Drømmer om å ha plass til å drive på slikt selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 26, 2020 Share Skrevet Oktober 26, 2020 Det ser utrolig bra ut! Noe sånt kunne jeg tenkt å ha kompetanse på! (Må lære meg å sveise ) Blir vel fin lyd i den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Oktober 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2020 På 26.10.2020 den 11.12, danskiii skrev: Ble supert dette! Drømmer om å ha plass til å drive på slikt selv også Takk 😁 Ja kjenner til den drømmen.. Har drivi å skrudd bil i uisolert garasje uten bukk i mange år.. På 26.10.2020 den 16.38, fxslin skrev: Det ser utrolig bra ut! Noe sånt kunne jeg tenkt å ha kompetanse på! (Må lære meg å sveise ) Blir vel fin lyd i den også? Takk 😁 Øvelse gjør "mester", min utfordring er at det går for lang tid mellom hver gang jeg holder i tig'n. Siden det blir "baksump", så. Må stabstaget forran flyttes til forran traversen. Iden forbindelsen så leita jeg fram stabstag kittet jeg kjøpte fr IE for en del år siden. Og igjen har IE grei å sende med en foring i feil dim. ☹️(skjedde med forrige bmw stabstag kit jeg kjøpte av de og..) Blir litt drøyt mye slakk med 25 mm fôring på 22mm stabstag.. 😂 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Oktober 27, 2020 Share Skrevet Oktober 27, 2020 Magnaflow lager vel ganske fin snerr ? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Oktober 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2020 21 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Magnaflow lager vel ganske fin snerr ? ☺️ Jepp, Har god erfaring fra min forrige lekebil, en 1974 mod bmw 2002 med 2L m10 og seff turbo 😁 Den hadde dog to stk mindre 3" Potter. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Oktober 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2020 (endret) Olje retur fra turbo'n stod på menyen i kveld. Flensen til olje retur fra turbo'n fikk seg en liten runde til i fresen, for å en bedre (rundere) overgang mellom flens og rør. Rør stuss til registerdekselet blei kjapt sveiva fram i Dreibenken (glemte seff å ta bilde). Etter en god del prøving og feiling, blei det det en grei retning på røret 👍 Så var det bare å helsveise og krysse fingra for at det ikke slår seg for mye.. 😳🤞 Ser ut til å peke i sånn ca riktig retning, og har grei klaring til grenrøret. Kan man slippe koksing av olja så er jo det ett stort + 😁 Så var det andre enden da.. Sveising av gammal støpe alu som har marinert i olje i x antall år, er altid morro... 🤮 Hvertfall når man ikke har sveisa alu på ett par mnd. 🤔 Med litt forvarming blei det tilsynelatende tett, men langt fra noe glansbilde.. Var detta med mengdetrening da.. 😝 Ikke 100% fornøyd, men tipper det funker greit 👍 Endret Oktober 29, 2020 av JE Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Oktober 29, 2020 Share Skrevet Oktober 29, 2020 Nice arbeid 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Oktober 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2020 På 29.10.2020 den 22.50, Bimmerlorris skrev: Nice arbeid 😍 Takk 😁 Blei lite e30 i kveld, kun litt sveising av "captive nuts", til de nye stabstag festene forran. Pal Ostgard og Bimmerlorris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet November 5, 2020 Forfatter Share Skrevet November 5, 2020 IE svarte kjapt på forespørselen, og sender en ny foring kostnadsfritt, til tross for at jeg kjøpte stabtaget i 2014. Tommel opp 👍 Siden det tar noen dager før foringa kommer, så var det greit å fortsette på festene. Festet blir en forlengelse av traversen og blir skrudd i rammevangen. Resten av sveising må gjøres når jeg får tatt ned traversen. hsd, Bimmerlorris, janerik171187 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 7, 2020 Share Skrevet November 7, 2020 Ser utrolig bra ut! JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Desember 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2020 På 7.11.2020 den 13.08, Gabz skrev: Ser utrolig bra ut! Takk 😁 Festene i traversen er ferdig , og "captive nuts" er sveisa i rammevangene. Håper på å få litt tid til e30'n i jula.. janerik171187, NilsP, Zeveren og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Desember 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2020 Bakre oppheng til eksos foreløpig ferdig, mulig det bli en avstiver til senere. Hadde tenkt å fortsette med å tilpasse brakett til girstang og giroverføring etter opphenget var ferdig, men det gikk dårlig.. Finner ikke bakre oppheng / gummibushing til giroverføring.. Noen som har denne liggende? Er samme på e30, E34 og e32 bla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 22, 2020 Share Skrevet Desember 22, 2020 Imponerende arbeid du gjør på denne ,veldig bra 😀👍. Må være gøy å ha en sånn bil som dette som er på stell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå