Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, awt skrev:

Har det parkeringsfunksjon? Hvordan fungerer isåfall dette, og hvordan blir det med strømtrekk? Disse bilene sier jo fort i fra om det er noe som trekker strøm når det ikke skal.

Det er aktivt 5 timer etter at man har parkert. Kalles "Park Mode"

bare søk opp BMW Advanced CAR Eye ;) 

• 1 month later...
Skrevet

Tøft. :)

Må si det frister bittelitt å gjøre noe lignende i min, men da er all grafikken fra "donorbil", noe som blir litt teit. :/

Skrevet

Veldig veldig tøft. Håper på noe i samme duren når jeg får igjen bilen fra reperasjon etter innbruddet.... men trenger vel også nytt navigasjonssystem som må ettermonteres....

Skrevet
2 timer siden, awt skrev:

Må si det frister bittelitt å gjøre noe lignende i min, men da er all grafikken fra "donorbil", noe som blir litt teit. :/

Hva tenkte du på? 

Skrevet

X4 får ikke dette fra fabrikk, så man må bruke fra f.eks. X6 eller 4-serie, og da har jeg forstått det slik at grafikken som kommer når man starter vil være fra bilen panelet opprinnelig er fra.

Skrevet
11 timer siden, lagunilla skrev:

Lenge siden jeg har oppdatert her. 

Noen har sikkert fått med seg at BMW har begynt å produsere LCD instrument (6WB) til 3 og 4-serien. Jeg har vært heldig og bestilt en via jobben. 

IMG_0533.JPG

IMG_0534.JPG

IMG_0535.JPG

Jeg ønsker meg egentlig noe slikt til min også, når bryllup og oppussing er ferdig. Men hva koster det? Og har du headup? :)

Skrevet

16 minutter siden, fupsaker skrev:

Jeg ønsker meg egentlig noe slikt til min også, når bryllup og oppussing er ferdig. Men hva koster det? Og har du headup? :)

Har HUD ja. Kosta ca 15 200,- ink moms.

Skrevet
3 minutter siden, lagunilla skrev:

Har HUD ja. Kosta ca 15 200,- ink moms.

OK, takk, da får jeg se om det blir noe av etterhvert. :wink: Blir spennende å se resultatet, har du en forventet dato for installasjon? 

Skrevet

Kommer til å bli prikken over i´en med 6WB. Synd de er så ufattelig dyre nye (og brukte for så vidt). :) 

11 timer siden, awt skrev:

Do it, do it, do it! Med mindre du ikke har 6WA fra før av, for de er jo ganske lekre igrunn. :)  

Skrevet

Jeg har 6WA ja (tror det er standard?), så det er jo ingen krise sånn sett. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...