Gå til innhold

Bimmers.no oppdateres 24.01.16 kl. 18.00


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, mkj skrev:

Gjort.

Har problemet med dobbeltposting løst seg, eller er det noen som konsekvent sliter med dette fortsatt?

Strøkent, der var det i orden.

Tenker at vi må ha litt tolmodighet med at ting ikke går helt på skinner. Dette er da ett gratis forum! Jeg personlig likte den gamle varianten bedre, som flere andre, men gi dette tid så ordner sikkert ting seg etterhvert :) Mine innlegg fungerer ikke hos meg, men står øverst på siden at de jobber med saken, det er godtnok for meg :) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tyggern skrev:

Dette har jo ikke akkurat gått glatt
På andre forum har de jo kjørt denne versjonen lenge. og de har stort sett oppdatert over natten.
også gjort små justeringer underveis.

 

Helt enig i at det ikke har gått så glatt som ønskelig. Vi har noen ekstra utfordringer når vi har et gammelt forum med millioner av innlegg, nesten 50.000 medlemmer og såpass stor trafikk at belastningen har vært fordelt på 3 ulike servere som må snakke sammen og ofte justeres synkront. På grunn av trafikken og tyngden på mye av innholdet, så har vi også vært nødt til å gjøre noen andre spesielle tilpasninger. På den positive siden så har vi nå både helt oppdatert forum og en ny + to andre helt oppdaterte servere. Det går seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fortsatt bare opp 4-5 tråder jeg har postet i under mine innlegg, de ligger under yesterday. Etter det kommer earlyer, der er eldgamle bilder jeg har lastet opp, og det er alt. 

Ordner det seg etter hvert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Alpejohn skrev:

Jeg får fortsatt bare opp 4-5 tråder jeg har postet i under mine innlegg, de ligger under yesterday. Etter det kommer earlyer, der er eldgamle bilder jeg har lastet opp, og det er alt. 

Ordner det seg etter hvert? 

De fleste/alle har det slik, og dette er noe som skal ses på innen nær fremtid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå reindekserer vi alt innhold i et forsøk på å få søkefunksjonen til å fungere så godt som ønsket. Reindekseringen bør være ferdig innen 12.00, 9.2.16 skulle jeg tro. Fram til det kommer garantert søk til å fungere dårlig, samt at Bimmers kommer til å oppleves tregt. Beklager.

reindeks080216.thumb.jpg.e4f3c9545a6b043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indekseringen ser ut til å ha kommet seg mtp hva som dukker opp på "Mine innlegg", men nå har mailen gått litt i krøll igjen. Jeg har på "en gang per uke", men nå virker det som at jeg får en gang per dag. Det ultimate er selvfølgelig å ikke få det i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Har i det siste fått svart "nettleser" vindu på bimmers, har sett forskjellig farge her på div andre sider også. 

 

Er dette noe dere har valgt selv eller? 

Det hadde vel vært bedre med samme blå farge som er øverst? Så går alt i ett liksom..? 

 

 

Screenshot_20160212-180446.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, når jeg opner alle faner (sånn jeg ser alle som er opne) da blir den grå igjen sånn som de fleste andre.. 

 

Itavisen.no blir oransje for eksempel.. 

Androidcentral.com blir knall grønn.. :P

Bruker chrome! 

 

Endret av Alpejohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd mobilversjonen, etter jeg til min store fortvilelse fant ut at tapatalk funksjonaliteten er fjernet.

jeg vet at dere ønsker forumet alt godt, og at dere måtte foreta oppdateringen. Men jeg klarer ikke å unngå å sitte igjen med følelsen av at dere som driver forumet ikke bruker det slik som majoriteten her inne gjør. Vesentlige "snarveier/knapper" som samtlige forum i hele verden har, mangler. Og det å fjerne tapatalk er jo som å gå 10 år tilbake i tid, både mtp fart og brukervennlighet ved mobil browsing.

Tapatalk løser jo alle problemer ved forum browsing via tlf. Kjapt, brukervennlig, å fjerner alt unødvendig tjafs. Med tapatalk greier en å lese igjennom forumet kjappere enn med pc nesten.

uansett hvor mye "bedre" mobilversjonen har blitt så erstatter det ikke tapatalk. Som nå hadde jeg mange tråder jeg følger, å ikke hadde lest i. Jeg verget meg for å lese igjennom forumet, og hoppet over mange tråder. Det tok slik mengder med tid at opplevelsen bare føltes slitsom ut. Er det slik det skal være så går nok mobil bruk ut for min del, som igjen fører til mindre aktivitet. Tviler på at jeg snakker bare for meg selv.

videre begrunnes fjerning av tapatalk på grunn av problemer med reklame? De fleste kjører vel ad-block på pc uansett?

Jeg har ingen løsning, eller forventning, men syns bare det er så synd at detaljer vi som henger en del på forum setter pris på, og forventer, skal mangle, fjernes, eller gjøres unødvendig vanskelig. Dette sammen med at en del gromme tråder begynte å ta seg opp etter at bimmeren stengte ned, gjør meg litt fortvila.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...