Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Ble stoppet i teknisk i dag da..

Bilde 01.02.2017, 13.08.11.jpg

Justert ned 2cm fra godkjenningshøyde, spacerne er ikke i vognkort og svarte N-merker. Blir spennende å se om jeg får justert opp nå som coiloverne sikkert har fått litt rust, samt at flere strammeskruer er rundet ut.. Spacerne har jeg papirer på, må bare regne ut om det går innenfor øvrige regler slik at jeg kan godkjenne dem. Og merkene er bare å rive av (igjen). Fikk en måneds frist da, så burde gå bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Skulebollen skrev:

Hahaha, blir visst det :lol: Livsfarlig med 2cm forskjell altså. Som er hele 1cm unna TÜV-papirene.

5 minutter siden, hanzhe skrev:

Will do! Håper på at det står alene som spacere i vognkort eventuelt, lettere ved neste stopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvor uheldig du skal være da! Bilen din ser gjennomført ut, ikke typisk e36 jallatralle. Så hvorfor de er så på hugget etter deg, er nesten litt tragikomisk :P Men regler er regler. Det er jo bare å vise på nytt og deretter skru tilbake modsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Evopower skrev:

Fatter ikke hvor uheldig du skal være da! Bilen din ser gjennomført ut, ikke typisk e36 jallatralle. Så hvorfor de er så på hugget etter deg, er nesten litt tragikomisk :P Men regler er regler. Det er jo bare å vise på nytt og deretter skru tilbake modsa.

Du er ikke den eneste som ikke forstår det :lol:

Hadde skjønt det om de stoppet min E39 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Evopower skrev:

[...] Det er jo bare å vise på nytt og deretter skru tilbake modsa.

Problemet er ofte at de blir mer på hugget når de gang på gang stopper deg for de samme lovbruddene/feilene/manglene. Til slutt ender det opp med anmeldelse og avskilting. Det beste vil nok være å forholde seg sånn nogen lunde etter boken. En god start er å ikke klusse med kjennemerkene - da har de ingen grunn for å stoppe deg, visuelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gabz skrev:

Ble stoppet i teknisk i dag da..

Bilde 01.02.2017, 13.08.11.jpg

Justert ned 2cm fra godkjenningshøyde, spacerne er ikke i vognkort og svarte N-merker. Blir spennende å se om jeg får justert opp nå som coiloverne sikkert har fått litt rust, samt at flere strammeskruer er rundet ut.. Spacerne har jeg papirer på, må bare regne ut om det går innenfor øvrige regler slik at jeg kan godkjenne dem. Og merkene er bare å rive av (igjen). Fikk en måneds frist da, så burde gå bra. 

Jeg har ikke innskrevet høyde på mine coilovers i vognkortet. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...