Kolstad Jr. Skrevet November 19 Forfatter Skrevet November 19 Smått begynt å gnu og pusse litt... Ser bra ut i lakken. Bakskjermene har blitt opplakkert, men fargen matcher veldig bra, heldigvis. Håpløs farge å matche dette 😅 Ellers har jeg sett under bilen og fått tatt en skikkelig teknisk gjennomgang. Termostat (EGR eller Motor) må byttes, holder seg ikke varm når temperaturen kryper under -5🥶 Et hjullager må byttes, samt er det noe som klunker litt i forstilling, så dette blir tatt hånd om så snart jeg har funnet årsak. Ellers har jeg faktisk ikke funnet noe mer feil, virker å være rimelig solid denne, så langt..😊 sveigis, E.C., mslello og 6 andre reagerte på dette 9
Kolstad Jr. Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden (endret) Fått tatt en liten runde med 5-ern da. Byttet hjullager (som var en helsikes jobb i forhold til hva jeg er vandt til😅), byttet EGR termostat og byttet indre stabstagforingen (årsak til klunk). Nå føles bilen som "ny". Sjelden vare med gammel BMW som hverken rister i høyere hastigheter eller når en bremser, uvant..🤔 Fått seg en runde polering også. Har ikke renset interiøret enda, men det ser overraskende bra ut til å være av typen beige. Endret 2 timer siden av Kolstad Jr. fupsaker, Reef89, mslello og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå