Kolstad Jr. Skrevet Mars 30 Forfatter Skrevet Mars 30 Dagens oppgradering, Match Up 7 forsterker! Og for en forskjell den gjorde 🤩 Har 676 fra før, så litt ekstra futt er det høytalerne virkelig trenger..💪 Ble mye frem og tilbake etter at jeg kjøpte forsterkeren privat, deretter innså jeg at det ikke var plug&ålay på e60.. Sendte den til Bassbrothers og de laget komplett kabelnett med kontakter, samt byttet et kort i forsterkeren og la inn ny lydfil. Fantastisk service av dem 👏 Dessverre en helsikes jobb å demontere alt i interiøret og trekke opp kablene osv, men absolutt verdt det nå, utrolig hvor mye en forsterker kan gjøre 👍 mslello, Vegard_, Ingvaldsen og 3 andre reagerte på dette 6
Kolstad Jr. Skrevet April 15 Forfatter Skrevet April 15 Noen har kanskje sett posten min ang. Skeiv luftfjæring på e61, liten oppdatering i saken. Etter et par runder frem og tilbake til verkstedet og mange forsøk, så fikk de til å justere inn høyden så det ble lik høyde på begge sider bak! 👍 Måtte også bytte begge tårnlagrene jeg kjøpte på Thansen, da disse kollapset med engang, tydeligvis alt for myk i gummien? 🙄 Da ble det Sachs/ZF 👍 Ble 10mm høyere igjen foran da, og slik den egentlig skulle være. Syntes den ble svært lav etter senk, men ikke så rart da lagrene kollapset i det jeg slapp bilen ned fra jekken 😅 Thansen lagrene, du ser hvor høyt toppa sitter, ettersom gummien i lageret var alt for myk.. Kontra nytt lager fra Sachs/ZF Ellers svært fornøyd med høyden nå, perfekt høyde for hverdagsbruk 😀 GSR, mslello, Reef89 og 6 andre reagerte på dette 9
Kolstad Jr. Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Nylakkede deler ankommet.. Skulle ikke gjøre noe annet et forefallende vedlikehold på bruksbilen (e61), men slik ble det ei gitt 🙂 Orjan, sveigis, Otis og 3 andre reagerte på dette 6
sveigis Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Godt og se en e61 får stell og vedlikehold . Bra du fikk fikset luftfjæring bak.😊 Kolstad Jr. reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) Lekkert stuk! Og så Alpina leppe og skjørt, meget! Endret 14 timer siden av papertiger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå