Gabz Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 Enorm forbedring. Gleder meg til de er på bak også Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet August 3, 2018 Forfatter Share Skrevet August 3, 2018 On 31.7.2018 at 7.00, Gabz skrev: Enorm forbedring. Gleder meg til de er på bak også Takker! Venter enda på pæresokkler som passer til coupelyktene.. Får dem forhåpentligvis over helga 👍 Fått gjort litt da 😊 Nye skiver og klosser rund baut. Tenker meg nedover til Vålertreffet til BMW CCN i September, så da er det greit at bremsene funker tur-retur 👍 Orjan, BjornarHS, fxslin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet August 8, 2018 Forfatter Share Skrevet August 8, 2018 Endelig fikk jeg tak i det jeg trengte, så da kom de rette baklyktene på også! 😁 Marius2002, BjornarHS, HenrikSolberg og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 8, 2018 Share Skrevet August 8, 2018 Deilig! Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet August 13, 2018 Forfatter Share Skrevet August 13, 2018 Har nå flyttet fra Mo i Rana til Stjørdal for å studere i 2 år! Når høsten kommer, vil både 540i og e36 bli satt på lagring og avskitet, samt vil KIA'n tas i bruk. Skal som nevnt tidligere på CCN treff på Våler, men etter dette blir det nok færre oppdateringer her en stund framover. Orjan og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet August 19, 2018 Forfatter Share Skrevet August 19, 2018 Et par bilder fra Cars&Coffee på Stjørdal, Hegra Festning. Foto: Jan A. Aune. AlexHD, Turbo-HF og fxslin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 19, 2018 Share Skrevet August 19, 2018 Utrolig hvor mye de nye lyktene hadde å si, denne ble veldig bra nå! Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet August 19, 2018 Forfatter Share Skrevet August 19, 2018 30 minutter siden, norbakken skrev: Utrolig hvor mye de nye lyktene hadde å si, denne ble veldig bra nå! Takk for det! Bilen ble "ny" med lyktene! Veldig fornøyd selv 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 19, 2018 Share Skrevet August 19, 2018 Den er så beintøff den E36'en. Ble bra med lyktene! Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 24, 2018 Share Skrevet August 24, 2018 Følger med, Egil! Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet August 24, 2018 Forfatter Share Skrevet August 24, 2018 1 time siden, Turbo-HF skrev: Følger med, Egil! Hehe, det er bra! Møtes kanskje neste helg på Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 2, 2018 Forfatter Share Skrevet September 2, 2018 Da var årets CCN treff på Våler over Bra organisert treff, mye biler og fantastisk vær! 😁 fxslin, BjornarHS og Orjan reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet September 3, 2018 Share Skrevet September 3, 2018 (endret) Den bilen din var like kul i virkeligheten som her på bildene. Bøs på alle mulig riktige måter! Ser du fikk snappa meg med på bilde nr 2, sto å chatta litt med Z gutta Synd vi ikke fikk hilst! Endret September 3, 2018 av fxslin Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 3, 2018 Forfatter Share Skrevet September 3, 2018 4 timer siden, fxslin skrev: Den bilen din var like kul i virkeligheten som her på bildene. Bøs på alle mulig riktige måter! Ser du fikk snappa meg med på bilde nr 2, sto å chatta litt med Z gutta Synd vi ikke fikk hilst! Det var morro å høre, takk for det! 😁 Ja, vi får hilse på hverandre neste gang da 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Oktober 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2018 Da var BMW-sesongen over for i år Bilene er plassert på vinterlagring, så slipper dem snø og salt 😎👍 fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå