AxelFoley Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Henta denne langbeinen i tyskland i Januar. 2001 modell E39 M5 i Lemans Blå, 300.000 KM Måtte ha meg en helårsbil jeg ikke var redd for å bruke eller kjøre KM på, så da ble det en slik KW understell, kommer supersprint x-pipe, grenrør og Eisenmann sport 83 MM på nå i løpet av apriL Hva synes folk? Sjakalen og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 For en bølle(!). Ser jo særdeles strøken og velholdt ut til å ha løpt 300 000km`? Interiøret ditt vil jeg gjerne se flere bilder av, så rett og slett veldig barskt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Gratulerer med herlig bil Var nesten som å se min egen. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Meget flott og ryddig bil, ser ikke ut som kilometerstanden har gjort den noe Jeg vil mene dette er en av de desidert peneste fargene på E39 M5. Har du den hvite E28en ennå, eller fikk du solgt den? AxelFoley reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Gratulerer med helrå maskin! Så veldig velholdt ut til den kilometeren ja! Vært autobahn-cruiser? Var for øvrig et rått interiør, ser ikke det så ofte akkurat! Flere bilder av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Ser meget flott ut på bilder i alle fall. Må være velholdt! Kan du legge ut noen flere bilder av interiøret som folk spør om ellers her også? Det ser veldig fint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSJ Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Grei lørvje detta, Axel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Pen M5 det der! Et godt eksempel på at ikke nødvendigvis biler med litt KM på seg må være slitte oppbrukte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassi Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Nydelig bil, misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Nydelig bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Lekkert, folk generelt er litt for opphengt i km. Er den velholdt har du mye morro igjen her. Og pakken er uslåelig, en klassisk M5 i E39 karosseriet - det blir nesten ikke mer rett enn det. Kudos for valget og bilen! AxelFoley reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Meget ryddig og vakker M5! Har alltid vært en motstander av folk som sutrer over KM-stand Om en bil blir rett vedlikeholdt så kan en M5 som er gått 300k være i dobbelt så god forfatning som en M5 som er gått 150k. Og dette eksemplaret bekrefter det Det rattet, det må være trekt om tenker jeg. Likte det, du vet ikke hvor/hvordan det er gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Denne så fin ut ja! Blir spennende å se flere bilder av interiøret Veldig spessiell kombo jeg aldri har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Flott bil! Fint å ha en bil du bare kan bruke og bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AxelFoley Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 Morsomt med hyggelige tilbakemeldinger 12 timer siden, Fredrik 90 skrev: Meget flott og ryddig bil, ser ikke ut som kilometerstanden har gjort den noe Jeg vil mene dette er en av de desidert peneste fargene på E39 M5. Har du den hvite E28en ennå, eller fikk du solgt den? Den ble solgt til et firma i Nederland, som restaurerte den og den står nå til salgs på Techno Classica... for 79.000 euro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå