Gabz Skrevet Desember 3, 2016 Share Skrevet Desember 3, 2016 Sexy! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 3, 2016 Share Skrevet Desember 3, 2016 Rålekker farge Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 3, 2016 Share Skrevet Desember 3, 2016 Ble jo nydelig med litt farge! Har du noen planer for fronten på den? Denne hadde kledd shadowline .. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2016 Share Skrevet Desember 3, 2016 Dette ser veldig bra ut! Du har ikke vurdert å bytte ut samtlige plastdeksler utvendig nå som bilen blir så bra som den blir? Tenker i hovedsak på B-stolpedekslene og den lille ved sideruten bak, samt listverket på støtfangere og dører. Jeg tror faktisk høyglanspolerte B-stolpedeksler og den lille bak ville vært kledelig med chrome listverket. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 4, 2016 Share Skrevet Desember 4, 2016 Dette ble uten tvil utrolig pent, det må jeg virkelig si Du tok helt riktig valg av farge og en moderne BMW farge passer kjempe god på en E39. Dette tok litt tid men resultatet ble uten tvil meget bra, regner med du er godt fornøyd selv. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2016 On 03.12.2016 at 0:46 PM, Gabz said: Sexy!! Tusen takk, ikke uenig, nei, er virkelig fornøyd! On 03.12.2016 at 0:49 PM, Shattered said: Rålekker farge Takker On 03.12.2016 at 7:21 PM, S. Gunstad said: Ble jo nydelig med litt farge! Har du noen planer for fronten på den? Denne hadde kledd shadowline .. Takker, nei, den skal forbli slik den er nå, stort sett. On 03.12.2016 at 10:36 PM, Saltkjelen said: Dette ser veldig bra ut! Du har ikke vurdert å bytte ut samtlige plastdeksler utvendig nå som bilen blir så bra som den blir? Tenker i hovedsak på B-stolpedekslene og den lille ved sideruten bak, samt listverket på støtfangere og dører. Jeg tror faktisk høyglanspolerte B-stolpedeksler og den lille bak ville vært kledelig med chrome listverket. Tusen takk, hyggelig å høre! Skal se hva det blir til, etterhvert! 16 hours ago, Fredrik 90 said: Dette ble uten tvil utrolig pent, det må jeg virkelig si Du tok helt riktig valg av farge og en moderne BMW farge passer kjempe god på en E39. Dette tok litt tid men resultatet ble uten tvil meget bra, regner med du er godt fornøyd selv. Tusen takk, Fredrik! Joda, skal ordne småpirket o g alt, men ble plutselig veldig mye å tenke på om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 5, 2016 Share Skrevet Desember 5, 2016 Nydelig e39! Den fargen var helt perfekt!! Omtrent slik jeg husker fattern sin 540i e39 på midten av 90tallet, og forøvrig en facelift 528i i en lignende blåfarge Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2016 On 05.12.2016 at 9:16 PM, Gorg said: Nydelig e39! Den fargen var helt perfekt!! Omtrent slik jeg husker fattern sin 540i e39 på midten av 90tallet, og forøvrig en facelift 528i i en lignende blåfarge Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2016 Da har jeg bursdag og nyter å kjøre godbilen, nærmer seg 270000 km nå og hun bærer alderen med verdighet, likt som meg, hehe! Ellers blir DEFA-pakken solgt nå, grunnet andre prioriteringer... ;O) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2016 (endret) Idag ble bilen vasket igjen, denne gang med sepe, for andre gang. Ble avspylt bare igår, på Gjøvik, så grundigere vask ble tatt hjemme. Sepen var også takket være forrige bruker av selvvaskanlegget, der det var igjen beløp på automaten. Må få av møkk og salt, ja.. Ble ren og har nettopp passert 270000 km Pluss anskaffet mini-pokaler og en blå Z3 E36 pluss E92 335i modellbiler. To nye modellbiler inn i samlingen, mottas tirsdag, denne uken. E34 og E39 5'ere.. Endret Desember 18, 2016 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2016 Oppdatert Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2016 Handlet litt mer idag, mens jeg venter på de to andre modellbilene.... ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2016 Så på noen flere 1:18 modeller hos GS her onsdag, se de to første bildene, og hadde lyst på F10 M5'en, men valgte den ikke, derimot følger E34 535i'en og E39'en under God (H)jul! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2016 Vasket bilen igår 😊🙄🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 28, 2016 Share Skrevet Desember 28, 2016 nice! regner med du gleder deg til å få lagt på noe voks på denne lenge er det til du kan gjøre det? hva er forøvrig planene videre for bilen? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå