330_Simonsen Skrevet Mai 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2016 Tviler på at det blir noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Mai 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2016 Siden det har vert fri i dag, brukte jeg noen timer på morgenen og vasket bilen grundig innvendig og utvendig etterfulgt av en god runde med QD! Seter ble renset over med SV Leather Care, så nå er de som nye igjen! Ble et par bilder også på slutten! papertiger og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2016 Detaljer, detaljer! Viktig det! Tror sort kommer til å stå i stil med Performance grillen fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Pen bil! Hjelper mye me de merkene ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 3 timer siden, Gabz skrev: Pen bil! Hjelper mye me de merkene ja! Takk Ja, små detaljer er viktig! Rotet litt i mappen top bilen i går, å fant et kort jeg sparte på fra i fjord sommer. Må ærlig innrømme det frister stort og ta turen i sommer igjen!! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 ENDELIG kom pakken jeg har ventet på! H&R Monotube coils i boks, så da gjenstår det bare montering Regner med det kommer på forløpende! Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Mai 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2016 Oppdatering! Da var bilen ferdig senket med H&R Monotube. Kjøre komforten ble helt rå, for å ikke glemme egenskapene. Føler bilen sitter mye mere tight i svingene nå. Foran er den skrudd i bunn og bak er det ca 2,5 cm gjenger igjen og stille på. Er også en "Xdrive" spacer som ligger mellom chassis og topp lageret som jeg mest sannsynlig kommer til å fjerne etterhvert, men først skal den godkjennes Noen som har peiling på hva målene fra nav til skjerm kant skal ligge på og hvor mange mm gjenger det skal være igjen på fjærbeinet? Tysken er litt gresk! Bilde før og etter montering. Ble ikke så mye forskjell, men regner med det blir bedre når det får satt seg ordentlig. Freakshow og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2016 Fikk prøve montert splittere og de nye sommer felgene i går. Alt satt perfekt og jeg gleder meg til at bilen blir ferdig med godkjenningen hos SVV neste Torsdag. Da er det bare å justere den ned og få på felgene og splitterene igjen! Legger ved et par bilder av resultatet! Tommy H, Marius2002, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Konge! Ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2016 29 minutter siden, Eivimath skrev: Konge! Ser veldig bra ut Takk for det! Kommer seg nå 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juni 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2016 Holdt på i 2 uker etter jobb med oppussing av felgene. Begynner endelig å se lys i tunnelen! Blir deilig å få strøkene felger uten kant kjørings merker på seg Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 8, 2016 Share Skrevet Juni 8, 2016 Nice 330_Simonsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 8, 2016 Share Skrevet Juni 8, 2016 Dette var en nydelig e91 med rette mods uten tvil. Felgene du har montert,satt som ett skudd.:) Igjen flott e91 som jeg tenker farter godt og ..;) 330_Simonsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 (endret) 12 timer siden, bmwgrace skrev: Nice 12 timer siden, sveigis skrev: Dette var en nydelig e91 med rette mods uten tvil. Felgene du har montert,satt som ett skudd.:) Igjen flott e91 som jeg tenker farter godt og ..;) Takk for det Meget fornøyd med bil og motor! Greit skyv i den ja, men trenger fortsatt en omprogramering Endret Juni 9, 2016 av 330_Simonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 God start på dagen!! Godkjent og skitten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå