E.H.D Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Ble skikkelig tøft med de karbondetaljene. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 (endret) Takk @awt, @Gabz, @danskiii og @E.H.D! Synes MonacoBlau og karbonfiber passer godt sammen Liker spesielt godt hvordan sideskjørtene fortsetter linjen fra frontleppen forresten Ser det greit her Endret Januar 25, 2017 av magneten fupsaker og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Der hadde du handla ja Ser meget bra ut. Rett og slett ekstrautstyrsoriginalteile Har tenkt lenge på den diffusoren selv. Ca snart i 7 år Men har aldri blitt prioritert. Nå blir det i alle fall ikke vurdert grunnet helt andre prioriteringer som du sikkert vet. Men får jeg spørre hvor mye denne diffusoren kom på? Og lager han i plastikk eller kun karbon? Råmaterialer til sideskjørtextensions har ligget hjemme på vaskerommet i snart to år.... Kan jeg få låne dine som mal? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Var redd for at det skulle bli seende JDM ut, men de delene var akkurat nok diskré til at det gjorde seg! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Jøss, nå skjer det ting:-) Det ble veldig bra dette her! Tøft gjort å kappe i org. deler, jeg hadde stressa litt med det! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Det blei helt konge magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 (endret) 4 timer siden, StigJ skrev: Der hadde du handla ja Ser meget bra ut. Rett og slett ekstrautstyrsoriginalteile Har tenkt lenge på den diffusoren selv. Ca snart i 7 år Men har aldri blitt prioritert. Nå blir det i alle fall ikke vurdert grunnet helt andre prioriteringer som du sikkert vet. Men får jeg spørre hvor mye denne diffusoren kom på? Og lager han i plastikk eller kun karbon? Hjertelig takk! Liker tanken på den optimale OEM-rompa Han lager kun i karbonfiber såvidt jeg vet, same tyskeren som lagde spoileren bak Diffuseren kosta 7.463 NOK levert på døra. Og tok bare 1 år å vente på etter bestilling. (Originaldelen, som de ikke lager lengre, koster opptil dobbelt så mye når den dukker opp. Jeg har aldri sett den i handel heller, da.) 4 timer siden, StigJ skrev: Råmaterialer til sideskjørtextensions har ligget hjemme på vaskerommet i snart to år.... Kan jeg få låne dine som mal? Haha! Du må gjerne låne mine, men da må du nappe dem av (og på) selv, om det går an Passformen var helt perfekt også, utenom den lille skvettlappen, da 3 timer siden, papertiger skrev: Var redd for at det skulle bli seende JDM ut, men de delene var akkurat nok diskré til at det gjorde seg! Takker Madammen sier hun ikke ser forskjell, det er en god pekepinn på diskré-nivået 2 timer siden, fxslin skrev: Jøss, nå skjer det ting:-) Det ble veldig bra dette her! Tøft gjort å kappe i org. deler, jeg hadde stressa litt med det! Thank you! Ja, måtte bare trippelsjekke alt og gi gass! 2 timer siden, andreaskarm skrev: Det blei helt konge Takk. Helt enig Endret Januar 26, 2017 av magneten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 13 minutter siden, magneten skrev: Takker Madammen sier hun ikke ser forskjell, det er en god pekepinn på diskré-nivået ...og med det såg hun vel heller ikke poenget med å bruke penger på noe hun ikke ser forskjell på? haha danskiii og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 (endret) 12 minutter siden, papertiger skrev: ...og med det såg hun vel heller ikke poenget med å bruke penger på noe hun ikke ser forskjell på? haha Helt korrekt! Men det er faktisk litt forskjell, da... Endret Januar 26, 2017 av magneten papertiger, fupsaker og sandersander reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 det der ble jævlig bra! overaska over at ikke @StigJ skulle kjefte over Carbon deler xD nå blir huset overprioritert Stig xD magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 @FreakshowDet får hver og en bestemme selv hva man vil henge på sin egen bil. Liker Magne det så får han jo lov til det synes jeg Var vel en grunn til at jeg lurte på om han laget i plastikk Ja pengebrønnen gjør skikkelig hugg i økonomien.... Freakshow og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Flott bil du ha @magneten Fulgte litt med på reisebrevet ditt, so då ha eg berre eit spørsmål: E du Norges gladaste mann 24/7? StigJ og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 20 minutter siden, StigJ skrev: @FreakshowDet får hver og en bestemme selv hva man vil henge på sin egen bil. Liker Magne det så får han jo lov til det synes jeg Var vel en grunn til at jeg lurte på om han laget i plastikk Ja pengebrønnen gjør skikkelig hugg i økonomien.... haha jeg bare erter stig :* magneten og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 46 minutter siden, Freakshow skrev: det der ble jævlig bra! Tusenvis av takk 34 minutter siden, StigJ skrev: @FreakshowJa pengebrønnen gjør skikkelig hugg i økonomien.... Du får tenke på at du bygger et utrolig pent hjem til Z4en Bilen din skriker ikke etter modifikasjoner heller, utrolig pen som den er. Med det sorte taket! 20 minutter siden, RF91 skrev: Flott bil du ha @magneten Fulgte litt med på reisebrevet ditt, so då ha eg berre eit spørsmål: E du Norges gladaste mann 24/7? Takk skal du ha! Haha Med en så fin bil og en så flott madam, så kan jeg ikke gjøre så mye annet enn å smile Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Åsså må du ikke glemme Hiluxen da. Ikke rart du smiler rundt magneten, And-reas og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå