magneten Skrevet Juli 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2016 (endret) 10 timer siden, Gabz skrev: Fy, så mye rått Ja! Ekstra tøft at bilene blir brukt ordentlig i tillegg Dette bildet kan jo få ligge på siden her også Det var så sykt digg å kjøre Endret Juli 21, 2016 av magneten Freakshow, fxslin og Makky123 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2016 Starter dagen med en kjempegod frokost på Lindner-hotellet. Den er verdt å få med seg Bilen står klar utenfor Ser ut som hun er klar for en ny runde? Pakkeprosessen var kort. Sleng det oppi og knø det ned Dobbeltsjekker at vi har vært på rett plass. Yup, stemmer Det må ha regnet noe sur nedbør i Tyskland i natt. Autowäsche/piskemaskinen står på stedet hvil. Vi kjører en ny runde med SuperDuper Mega Jetpack PowerBlaster 6000. Det ble en smule bedre Triller bak en bitteliten Triumph roadster på veg ut fra Nürburgring-land Dekktrykk-indikatoren begynte plutselig å lyse, kanskje det har noe med at det var 400 grader Celsius i dag? Vi kjørte på en humpete veg med 60 sone på Autobahn i tillegg, så hver eneste ekstra hump ble til "Vi har punktert." i hodet mitt. Rett inn på Luft Service. Men her var alt i skjønneste orden Helikopter på en vanskelig påstigningsplass. På 5.(?) forsøk på å få i oss en Frappe Caramel på McDonald's denne turen så fikk vi dosen Det er visst skjelden vare utenfor norden! I to tilfeller har maskinen vært ødelagt, andre har den bare ikke. Favorittbilen min! Plutselig var det en R8 Spider i rompa mi, den kom fort bortom skal jeg si deg Lar den suse forbi for å pløye veien. Deilig lyd! Jeg og bilen flexer muskler på Autobahn Pitstop i Bremen Waterfront-kjøpesenteret. Snopevogn Madammen fikk brukt en god ettermiddag på Primark Jeg koste meg på resten av senteret. Kjempesvære greier, med alt på ett plan! H&M Man har jeg aldri sett før. Bensin måtte fylles i Bremen! Selvfølgelig V-Power Racing(!) 100 På 0,1 nanosekund var vi på plass ved hotellet i Hamburg Narmeste nabo til Erotic Store og Sex Kino. Classy strøk Over gaten var Erotik Heaven! En grisete M3 på gaten i Hamburg. Etter å ha gått forbi minst 30 kebabsjapper, fant vi en noen som solgte hamburger. Tilfeldigvis en McDonald's Hamburger i Hamburg er i boks! Jeg prøvde meg på en McRib som jeg har hørt så mye om. Den smakte bare tørt brød med for mye BBQ-saus. Freakshow, minim, EAustevoll og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 Herlige bilder! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 Digger tråden Fikk skikkelig lyst på en sånn roadtrip selv nå! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2016 30 minutter siden, Makky123 skrev: Herlige bilder! Takk 24 minutter siden, minim skrev: Digger tråden Fikk skikkelig lyst på en sånn roadtrip selv nå! Hjertelig! Kjempekos at dere vil lese synes jeg Bare til å peise på. Kommer ikke til å angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 (endret) Hotellfrokost! Finere utsikt fra denne siden av hotellet i Hamburg Ser du noe som gjemmer seg bak denne bilen? En (faktisk) mini! Bilen vår hadde sovet på et parkeringstak like i nærheten. Borte fra de romantiske gatene. Ready Vi svinger innom Scandinavian Park for stemningens skyld. Nok av sprit. Og plenti brus Pølser i vann/lake er alltid like spennende. Tilbake til den veldig greie parkeingsplassen En skikkelig Autobahn-spiser! GLE 63 AMG Vi kjører Lurer oss forbi tollen Der var vi nu kraft mig i Danmark, mænd. Skid! Shell for drivstoff Her var det ikke mye Racing 100 å finne. 92 eller 95 oktan det går i her Statoil for croissant, boller og brus Hirtshals! Hva skal dette bety? Ikke noe selfie-greier nå.. (Vennligst ikke legg merke til croissant-smulene på skjorten min) ...nå skal jeg ut å knipse bilder av bilen på stranden Superstilig plass å kjøre. Vågte meg ikke så langt ut Vi har en sand-krise! Rett inn på puslepladsen! Støvsuger litt sand Den ble jo god som ny Kjører gjennom Hirtshals for å ta tempen på byen Det var sjokkerende mye folk ute å gikk! Klassisk Hirtshals Parkerer selvfølgelig utenfor Dyrebutikken. Det første jeg hører når jeg går ut av bilen er "Peeeeen bil, mænd!" Nå vet jeg ikke om Hirtshals eller Monaco er favorittbyen Jeg erklærer herved denne parkeringen for innafor. Fet! Pe*ing Grill slår aldri feil! Her var det jo allerede høy mat på serveringsbordet! Men vi kjøpte noe take-away til ferjekøen Check-in Ekstremt greit at de i skranken ikke trenger noenting, bare de ser skiltnummeret. Bilen tar seg godt ut i kø, den Da var det duket for en herlig middag i bilen Ut på oppdagelsesferd. Et par franske turtelduer som reiser med tandem-terrengsykkel. Skamtøft! Madammen prøver seg på Penny-boardet Laaaangt unna bilene, selvfølgelig Hun er faktisk flink å surfe, og fikk dreisen på dette også etterhvert Vil rulle jeg også Et hav av måker! En flue som endte sitt liv i en blaze of glory på speilhuset til en Z4 Coupé. Båt! Vi kjører endelig ombord Kjører opp i Millennium Falcon Finfin plass! Flott utsikt på lugaren, igjen Cruise-luksus! Gulv av teak og ekte planter. Tar oss en tur innom Taxfree-butikken Fikk handlet noe snop til lugarkos. Først må TVen nappes ned til brukar høyde. Sånn. Neste morgen Opp og hopp klokken 6! Bilen venter enda Siste pakkingen. Har fått plass til alt, gitt! Vi ser hjemlandet! Snakkes, båt! Sniker oss forbi tollen her også Norge Noreg! Ombord den siste ferja, fra Stavanger til Bokn Der var vi plutselig hjemme En siste selfie denne turen Trygt på plass i garasjen Litt godt å være tilbake også Bilen fikk kjørt 4700 herlige km og var en absolutt glimrende turbil Vi fikk besøkt 6 + 1* land. (*Vi kjørte forbi Luxembourg midt på natten) Skal bli godt å endelig få vaske bilen skikkelig! Vi må nesten takke for følget! Kjempegøy at folk har lest og fulgt med Her er alle innleggene fra reisebrevet:Pakking og LarvikHirtshals og BerlinBerling og PrahaPrahaPraha og MunchenMunchen (BMW Welt, BMW-Museum), Østerrike, CortinaCortina, Dolomittene, Passo Felzarego, Passo Giau, VeneziaVeneziaVenezia, Maranello (Ferrari-Museum), Pisa, RiomaggioreRiomaggiore (Cinque Terre)Riomaggiore (Cinque Terre) forts., GenovaGenova, Monaco, CannesCannesCannes, Route NapoleonNürburgringNürburgring, HamburgHamburg, Hirtshals, Karmøy Endret Juli 23, 2016 av magneten codex, RNJ, fupsaker og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Herlig reisebrev! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Neeeei, hjemme allerede.... Når er neste tur Takk for at dere delte turen med oss, fått mange morsomme tips!!! Peak og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Velkommen hjem magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 8 timer siden, Marius2002 skrev: Herlig reisebrev! Takk skal du ha 6 timer siden, fxslin skrev: Neeeei, hjemme allerede.... Når er neste tur Takk for at dere delte turen med oss, fått mange morsomme tips!!! Haha! Time will show Det var kjekt å høre 5 timer siden, Makky123 skrev: Velkommen hjem Takk! Feels good Fornøyd med turen! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Nesten litt kjedelig at dere er hjemme igjen ja, hvilke innlegg skal jeg lese gjennom før jeg legger meg nå?? Så ut som en super tur, veldig kjekt med reisebrev magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 (endret) 1 time siden, norbakken skrev: Nesten litt kjedelig at dere er hjemme igjen ja, hvilke innlegg skal jeg lese gjennom før jeg legger meg nå?? Så ut som en super tur, veldig kjekt med reisebrev Hehe Du kan jo glede deg til din egen tur? Hyggelig å høre. Kjekt å dele litt Har leita litt på nettet i kveld. Dette er alle bildene fra ringen jeg har funnet til nå. Pluss det som er på toppen av denne siden Tøft å se at RPI Scoopen gløder rødt av alle de ekstra hestekreftene den suger inn Cruiser i mini-karusellen Madammen ble litt overrasket når jeg plutselig kasta bilen ned i den store karusellen Gleder meg til neste gang Endret Juli 23, 2016 av magneten Marius2002 og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Dette har vært utrolig morsomt å følge med på Magne Kjenner jeg blir en smule misunnelig på denne turen. Håper jeg kan få til noe slikt selv en dag Nå må Coupeen få seg en real runde med puss og gnikk. Det fortjener den. Hvordan gikk det egentlig i karusellen? Tok den nedi noen plass eller hadde du sneglefart? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 4 minutter siden, StigJ skrev: Dette har vært utrolig morsomt å følge med på Magne Kjenner jeg blir en smule misunnelig på denne turen. Håper jeg kan få til noe slikt selv en dag Nå må Coupeen få seg en real runde med puss og gnikk. Det fortjener den. Hvordan gikk det egentlig i karusellen? Tok den nedi noen plass eller hadde du sneglefart? Takk for det Ja, anbefaler en slik tur. Utrolig moro! Bilen har fått hvile i hele ettermiddag. Skal få god pleie i morgen. Gleder meg til å se den skinne skikkelig igjen Jeg var litt i tvil om jeg skulle nedi karusellen, men måtte jo det Det gikk veldig greit faktisk! La ikke merke til noenting. (Gikk verre i diverse parkeringshus i Italia og humper i Tsjekkia ) Etter runden hadde slipe-hullene ytterst i forskjermene fått seg en finpolering i kantene eneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbergan Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 Fine bilder Skjønner ikke helt hvordan du klarte å unngå mine hvite E92 M3 utenfor hotellet på ringen. Stod parkert rett innenfor gjerde. Tror jeg så dere under frokosten på hotellet. Ble noen runder i regneværet på torsdag og to runder på fredag før det stengte på grunn av en Audi S3 som brant opp(!). La ut en film her fra en runde som gikk i "turist" tempo ca 10:30 BTG. https://www.youtube.com/watch?v=0PVrTBiMt6Q Fikk du testet toppfarten på bilen på Autobahn? Fikk ikke nok strekke for å teste min, men hadde 287 på A1 mot Bremen magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå