awt Skrevet Mars 17, 2017 Share Skrevet Mars 17, 2017 Mnjaaaa, mnjooo, tja.... andreaskarm og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 17, 2017 Share Skrevet Mars 17, 2017 Tøffest med😉😉 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 17, 2017 Share Skrevet Mars 17, 2017 Neinei gutt dette må bli slutt. Ikke karbon nyrer kan ikke støtte deg her desverre, men alle skal da ikke ha samme smak awt og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2017 24 minutter siden, danskiii skrev: Neinei gutt dette må bli slutt. Ikke karbon nyrer kan ikke støtte deg her desverre, men alle skal da ikke ha samme smak Jeg som trodde vi var et team, @danskiii! Synes de er ganske "smakfulle" jeg? Ser gloss black ut fra avstand, men kommer du nærmere så er det en fancy liten detalj at det er karbonfiber Jeg får slite med dem, så får vi se Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2017 51 minutter siden, andreaskarm skrev: Tøffest med😉😉 Sant det, da.. Men bilen er så pen og alt stemmer uten leppa, synes jeg Jaja, kjekt å kunne prøve seg frem andreaskarm og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 17, 2017 Share Skrevet Mars 17, 2017 2 timer siden, magneten skrev: Sant det, da.. Men bilen er så pen og alt stemmer uten leppa, synes jeg Jaja, kjekt å kunne prøve seg frem Jeg syns den så bedre ut uten leppe ☺ Ser mer clean ut Marius2002 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2017 5 minutter siden, Fahad skrev: Jeg syns den så bedre ut uten leppe ☺ Ser mer clean ut Det var godt å høre, for jeg er helt enig I tillegg får jeg en indre ro når alt er OEM. (Alt utenom den kontroversielle nyre-rammen min, da! ) Marius2002 og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 17, 2017 Share Skrevet Mars 17, 2017 6 minutter siden, Fahad skrev: Jeg syns den så bedre ut uten leppe ☺ Ser mer clean ut Jeg er helt enig magneten og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 17, 2017 Share Skrevet Mars 17, 2017 (endret) Trodde jeg likte med leppe best, men nå som den er uten igjen og jeg så bildene av den sånn, så likte jeg den best uten jeg også Ser ryddigere ut. Ikke veldig fan av karbonnyrer, men så bedre ut enn matt svart på denne, hvertfall! Matcher jo diffuser og sånn, så! Endret Mars 17, 2017 av Gabz magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 17, 2017 Share Skrevet Mars 17, 2017 Men ser litt mer racing ut med😉 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 17, 2017 Share Skrevet Mars 17, 2017 Det er sant. Du får se på det sånn at den kler begge deler, så kan du jo kle den etter humør magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 17, 2017 Share Skrevet Mars 17, 2017 Monter den med borrelås så kan du enkelt ta den av og på😂😂 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2017 16 minutter siden, Gabz skrev: Det er sant. Du får se på det sånn at den kler begge deler, så kan du jo kle den etter humør Sant det 10 minutter siden, andreaskarm skrev: Monter den med borrelås så kan du enkelt ta den av og på😂😂 Har faktisk tenkt endel på dette. Et par striper med 3M Dual Lock så er vi i mål? Ooh! Eller magneter?! Har et par magneter til overs Maks 30 km/t i så tilfelle andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mars 18, 2017 Share Skrevet Mars 18, 2017 Jeg får vel så øra holder nå. Men på denne bilen med den fargen og diffuseren, så var karbon nyrene helt riktig magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2017 (endret) 4 timer siden, fxslin skrev: Jeg får vel så øra holder nå. Men på denne bilen med den fargen og diffuseren, så var karbon nyrene helt riktig Rørende ord! Jeg skulle ut i solskinnet å knipse litt bilder i dag. Med en gang jeg kjørte ut så ble det overskyet, og etterhvert begynte det å snø(!) Dette skjedde faktisk ved to anledninger. Sol, ut, snø, inn. Sol, ut, snø, inn. Nå er det sol ute igjen. Fant i det minste en passelig campingvogn. Z4 Coupé i snøstorm. Heia Norge Endret Mars 18, 2017 av magneten sandersander, Fahad og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå