Freakshow Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 gode gud den er lekker den bilen din!!!! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2017 43 minutter siden, Freakshow skrev: gode gud den er lekker den bilen din!!!! Takker for det! Etter å ha kjørt flere ærend (MPS Micropaint, Bavaria-service) på våte saltveier, så er bilen supervasket (igjen) og ligger å lurer i garasjen for tiden. Skal luftes igjen når solen er på topp (Har et par bittesmå mods på lur, da! Piggdekkene er ikke et hint) andreaskarm, Runey, Gorg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 Tror de piggdekkene hadde blitt bra jeg magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfaduden Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 Fantastisk at du tok til fornuft og fjernet frontsplitteren igjen! Når jeg så bildene av sideskjørt og diffusor samt carbon nyrer måtte jeg vri meg litt i kontorstolen. Jammen godt sideskjørtene forsvant hvertfall, for det ødela hele dynamikken i designet for min del. Diffusoren bak er tøff, men ønsker nok som Stig å ha den i sort plast hadde det vært min bil. Nyrene fremme, ja vel, pen langt i fra, men langt i fra pent er min mening Ellers digger jeg denne bilen, tråden, gnisten, humoren og humøret i denne tråden! Fantastisk gøy å lese alt du foretar deg rundt denne bilen! Gleder meg til reisebrev fra ringen senere i vår Bilen er lekker og jeg tar meg selv i å vurdere en hver gang jeg ser bilde av din. Freakshow og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 Tusenvis av takker for så spektakulært positiv tilbakemelding, @Alfaduden! Kjekt å høre Enig i det du skriver Men karbonfiber-diffuseren og -spoileren er jo OEM-karbon, så de er dobbel-elsket Er blitt glad i mine kontroversielle karbonnyrer også. Kjekt å skape litt diskusjon Foretok meg et lite mini-prosjekt i dag! Jeg har alltid visst jeg skulle lakkere/reparere ripen på bakluken, så jeg har ikke klasket på noe Nürburgring-klistremerke, men nå er ventetiden over (Vi får se hvordan det blir til slutt. Bilen skal på kjeramisk lakkforsegling hos Pettersen Autospa. Da ryker klistremerket hvertfall midlertidig.) Første steg er å kjøre bilen ut i sola Viktig med riktig verktøy. Fuktig mikrofiberklut, AMMO Hydrate og maskeringstape Jaggu blir det mye støv etter noen små kjøreturer! Fikk tørket det veeeldig forsiktig bort. Og satt på et par noelunde beine maskeringstape-biter Der ja Etter mye gnikking og gnukking.. Tadaa! (Nesten synlig i sola.) Nesten helt usynlig i skyggen Derja Tilbake i sola. Litt usikker på om det ble for diskré? Fornøyd med plasseringen hvertfall Gorg, Freakshow og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 Trur eg begynna å bli gammal, for eg merka at dei siste åra ha da bygd seg opp eit svakt hat mot Nürburgring-klistremerker Syns rett og slett at dei e litt harry Men på den positive sida so e eg glad du ikkje tok den lyse sorten klistremerke Walkabout og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 Haha! Jeg er faktisk helt enig, @RF91! Bare jeg nekter å innrømme det til meg selv Måtte i alle fall se hvordan det ble, og kanskje høre på litt tilbakemeldinger Jeg er jo fan av godeste Nürburgringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 Jeg syns det ødelegger en smakfull og pen bil. En Fokus ST eller en annen "stygg" herjebil, så er det heller greit, men ikke på den der.. magneten og RF91 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 Selvfølgelig skal du ha merke! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 Er vel en av de mest diskré "ringen" merke jeg har sett Synes den er godkjent og innafor! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 4, 2017 Forfatter Share Skrevet April 4, 2017 13 timer siden, Hawkon88 skrev: Jeg syns det ødelegger en smakfull og pen bil. En Fokus ST eller en annen "stygg" herjebil, så er det heller greit, men ikke på den der.. 13 timer siden, awt skrev: Selvfølgelig skal du ha merke! 8 timer siden, fxslin skrev: Er vel en av de mest diskré "ringen" merke jeg har sett Synes den er godkjent og innafor! Takk for tilbakemeldinger Jeg er midt mellom dere alle! Kjekt å ha merket på når vi er nede i Nürburgringland hvertfall, så er jeg med i klubben Beholder det på frem til da! Det er jo usynlig uansett fxslin og andreaskarm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 Å si at Nurburgring merket er harry det er det dummeste jeg har hørt. Dette er jo selve premien etter man har kjørt en runde på ringen. At man faktisk har lov å kjøpe dette merke og sette det på bilen med ære og stolthet magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 Synes dessverre det bare så ut som oljesøl eller en flekk magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 (endret) 7 timer siden, andreaskarm skrev: Å si at Nurburgring merket er harry det er det dummeste jeg har hørt. Dette er jo selve premien etter man har kjørt en runde på ringen. At man faktisk har lov å kjøpe dette merke og sette det på bilen med ære og stolthet På ein so clean bil so syns eg da blei litt harry, ja Minne meg om den gangen ein kjent blå E30 M3 blei klistra ned i JPS-dekaler innpå her Endret April 4, 2017 av RF91 magneten og Hawkon88 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 Nurburgring merke synes jeg er tøft, sålenge det ikke tar for mye oppmerksomhet. Så i dette tilfelle ble det bra! Men et kriterie er å ha vert der, synes vertfall jeg magneten, BjornarHS og andreaskarm reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå