Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Ok. Så det med å varme oljen som skal flushes med, handler om at den bare skal bli tynntflytende nok til å komme inni alle veier da?

 

tror jeg dropper å fylle via oljekjøler. Får satse på at det er godt nok å ha et kortere intervall neste gang. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Shattered skrev:

Godt han ikke ble drept i sammenstøtet, det var ikke pent nei!

Hadde vel kanskje gått verre om det satt en betjent til i passasjersetet.

18 minutter siden, E.C. skrev:

Noen som har overvurdert svingradiusen på Passaten sin.

Det, og sin egen evne til å utføre en veldig kjapp u-sving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datt av stolen her jeg satt. Måtte lese stykket opp igjen en gang til og tenkte leste jeg virkelig "Polititjenestemannen ble fratatt førerkortet dagen etter " ?? Dette bruker, uten unntak, aldri å være tilfelle. Jaja han får den nok snart igjen pga manglende bevis eller lignende selv om det hele er dokumentert på fil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, 316 skrev:

Har ikke fått kjøpt den enda dessverre, kommer for salg på Finn da de ikke ønsket å godta mitt bud uten å ha den der. 

Synes det er rett og rimelig. Er nok av de som lurer til seg eldre biler som er populære ifra eldre folk som ikke vet bedre. Var nettopp en torsk her som klarte å lure til seg en superstrøken 80 talls Ford Capri 2,8 ifra en gammel gubbe. Bilen hadde kun gått noen og 80 000 km og var ikke vinterkjørt, fyren hadde eid den siden ny og solgte den for 15 000 kr fordi han ikke viste bedre. Så gikk nautet av en ny eier å skrøyt av hvor billig han fikk den, hvor mye han kan selge den for etterhvert. Sånt provoserer meg...

La meg bare få påpeke at jeg mener ikke det er slikt i 316 sitt tilfelle, det fikk meg bare til å tenke på denne andre bilen. 

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, mrqlan skrev:

Noen her inne som spiller noe Arma 3 og lignende? Har endelig konvertert fra Xbox til Pc, men nå har jeg jo da det problemet at ingen jeg kjenner spiller noe særlig på pc. Har sett mye på Arma 3 videoer i det siste, så lastet det ned i går - men det er jo ikke så forbaska artig uten noen å spille med :-P Så om noen kunne tenke seg å ha med seg en arma-nybegynner på et lite kurs, så gi en lyd. Driver å prøver meg frem litt, men begrenset hvor artig det er helt på egenhånd... :) 

Spiller Arma 3 veldig mye, nærmer meg vel 1000 timer :) 

Men jeg spiller stort sett kun mods, Breaking point og Exile er favorittene. Utrolig artig spill med ekstrem læringskurve :lol:

Tok meg gode 100 timer før jeg følte spillet satt.. Mye å tenke på med range på våpen, bulletdrop osv. Går ganske mye på feelingen nå, men tidlig var man avhengig av rangefinder. Lykke til og forvent å bli avhengig :lol:

Vis du tenker deg på Breaking point kan du fint spille med oss. Vi er en gruppe på 5 som spiller sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik: Spyr også av slik. Bydde 46.000 for denne 316, som har gått 130.000. En eier og veldig pen, behov for å bytte venstre hjulbue bak pga rust. Synes ikke det var et skambud akkurat, tror kanskje ikke de får mer på finn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette er en rar etterspørsel, men driver å ser litt på E92 330i eller 325i. Hadde en E46 328ci før 530d'en jeg har nå og begynner å savne bensin sekser lyden og da spesielt den karakeristiske "wotototototot!!!" turtalsperren! Men finner ingen filmer på youtube der noen ruser en n52 motor til turtalsperren, noen som kan hjelpe meg med å finne ett klipp?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...