awt Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 53 minutter siden, E.C. skrev: Se på punkt I, side 6: her. Dokumentet er henter fra denne siden. Det står ingenting om at brikken skal være lesbar, bare at man har gyldig abonnement og brikke. Jeg har kjørt i sikkert et halvt år uten at brikken har vært lesbar, og har aldri blitt belastet mer enn en gang innen en time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 Jeg har i praksis ikke testet, men hadde det friskt i minnet ettersom jeg hadde en tilsvarende diskusjon relativt nylig. Skal jeg kjøre en rute som innebærer sirkelkjøring gjennom bomringen så skal jeg få teste 2 med og 2 uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 1 time siden, awt skrev: Jeg lakkerer mine sorte og fester de med sort dobbeltsidig tape fra Biltema. 9 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Lakk den svart og kjøpe svart dobbeltsidig teip! Min synes ikke i det hele tatt har plastidipp liggende, fungerer det like bra? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 1 minutt siden, E.C. skrev: Jeg har i praksis ikke testet, men hadde det friskt i minnet ettersom jeg hadde en tilsvarende diskusjon relativt nylig. Skal jeg kjøre en rute som innebærer sirkelkjøring gjennom bomringen så skal jeg få teste 2 med og 2 uten Jeg må kjøre gjennom tre-fire bomstasjoner hver vei hver gang jeg skal noe, så det er godt testet her. Nå, Freakshow skrev: har plastidipp liggende, fungerer det like bra? oO Vil tro det. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 8 minutter siden, Freakshow skrev: har plastidipp liggende, fungerer det like bra? oO jada. det fine med teipen fra biltema for eks, er at den sitter godt nok, men den er fortsatt lett og fjerne og setter ingen merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev: jada. det fine med teipen fra biltema for eks, er at den sitter godt nok, men den er fortsatt lett og fjerne og setter ingen merker 8 minutter siden, awt skrev: Jeg må kjøre gjennom tre-fire bomstasjoner hver vei hver gang jeg skal noe, så det er godt testet her. Vil tro det. nice! får plastidippe den i morra ^^ og dra på biltema og kjøpe teip ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 14 timer siden, awt skrev: Det står ingenting om at brikken skal være lesbar, bare at man har gyldig abonnement og brikke. Jeg har kjørt i sikkert et halvt år uten at brikken har vært lesbar, og har aldri blitt belastet mer enn en gang innen en time. Jeg har ikke hatt brikke i 4 biler på rundt 5-6 år nå. Aldri vært noe problem. Det er jo et kjent problem for Autopass at en del biler har spesielle ruter som signalene ikke kommer frem på. Fordelen med dette er jo også at om skiltene dine er fulle av snø/møkk, så kan de heller ikke belaste deg Aldri hatt noe problem hittil med å ikke brikken synlig ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 Ang autopass så har jeg funnet ut at de sliter med å lese litt slitte grønne skilt. Mangla mange bompasseringer på en regning jeg fikk etter å ha vært nedi Kristiansand 2helger på rad. Så autopass gidder jeg ikke ha i Navara'n 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 God kveld boys. Har nettopp kjøpt meg en E60 2008 mod. Vet noen hvor jeg kan få tak i sort grill med M farge stripene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 10, 2016 Forfatter Share Skrevet August 10, 2016 Normalt er M-fargene noe man klistrer på i etterkant, så spørs om du finner grill ferdig med dette. Grill kan kjøpes overalt (BMW-forhandler, Koed, GS, eBay etc.), og striper finner man stort sett på eBay. Anbefaler forøvrig sort blank grill, og ser helst at du legger planen om stripene i en skuff som du aldri mer åpner. Evenol, Shattered, Gorg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 Ebay. Evt grill fra GS. Noen selger striper på finn også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 12, 2016 Share Skrevet August 12, 2016 On 10.8.2016 at 22.56, E.C. skrev: Ebay. Evt grill fra GS. Noen selger striper på finn også. Fant denne på Ebay. Passer den alle typer E60 modell? Har en 520D. http://www.ebay.com/itm/Front-Gloss-Black-Sport-Wide-Grille-Grill-For-2003-2010-BMW-E60-E61-5-Series-M5-/172261506551?fits=Make%3ABMW&hash=item281b95fdf7:g:Qw0AAOSwEjFXeCd~&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 12, 2016 Forfatter Share Skrevet August 12, 2016 Ja, alle e6x 5-serie har lik grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 12, 2016 Share Skrevet August 12, 2016 3 timer siden, awt skrev: Ja, alle e6x 5-serie har lik grill. Da er den bestilt, håper den ser bra ut på bilen. Ble mye billigere å kjøpe fra Ebay enn GS bildeler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 12, 2016 Forfatter Share Skrevet August 12, 2016 GS selger original, denne er uoriginal. ...og så må du heller ikke glemme 25% moms og tollbehandlingsgebyr. Hvorvidt du faktisk må betale momsen er riktignok en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå