RF91 Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 Satan so fåkkings forpult jævla bra arbeid du gjere på denna bilen... Kjenne misunnelsesorganet vekse fleire størrelsa her no Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 Ser sinnsykt bra ut nå, Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 helt rått frode! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 (endret) kom ikke disse bilene med skjulte oem mikrofoner? isåfall burde du kunne få loddet inn en skjult en eller få tak i en aftermarket med oem fester EDIT: Meget snasen oppgradering! Digger disse bilene dine alså! Endret Januar 28, 2017 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 Fy faen Så heftig ! Strøkent hele veien 😁!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 Utrolig bra Tror jeg må bytte bil snart Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 Virkelig en perle av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 Rått! Håper jeg ser denne på veiene i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 Fy faen! Helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 Meget bra! Likte også dabantenne monteringen, var den ikke mer synlig innenfra heller? Hvor fikk du kjøpt denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 3 timer siden, HalvorK skrev: Utrolig bra Tror jeg må bytte bil snart Ikkje selg M3'en. Da e faktisk dan feitaste E36'en i Norge... HalvorK og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2017 17 timer siden, RF91 skrev: Satan so fåkkings forpult jævla bra arbeid du gjere på denna bilen... Kjenne misunnelsesorganet vekse fleire størrelsa her no Haha, takk for det 15 timer siden, Gabz skrev: Ser sinnsykt bra ut nå, Frode Tusen takk 15 timer siden, Freakshow skrev: helt rått frode! Takker 14 timer siden, danskiii skrev: kom ikke disse bilene med skjulte oem mikrofoner? isåfall burde du kunne få loddet inn en skjult en eller få tak i en aftermarket med oem fester EDIT: Meget snasen oppgradering! Digger disse bilene dine alså! Du har et godt poeng der, så det skal jeg sjekk ut. Lurer på om man kan få mikrofon i den firkanten hvor bryteren til takluken er. Takk 14 timer siden, Eminent skrev: Fy faen Så heftig ! Strøkent hele veien 😁!!! Tusen takk! 13 timer siden, HalvorK skrev: Utrolig bra Tror jeg må bytte bil snart Tusen takk. Du må beholde E36'en, den er så gjennomført 12 timer siden, gallay skrev: Virkelig en perle av en bil Takker! 12 timer siden, DanielStance skrev: Rått! Håper jeg ser denne på veiene i sommer Takk! Det gjør du nok. 11 timer siden, Fahad skrev: Fy faen! Helt rått Takk! 10 timer siden, Skulebollen skrev: Meget bra! Likte også dabantenne monteringen, var den ikke mer synlig innenfra heller? Hvor fikk du kjøpt denne? Fra innsiden er den litt mindre synlig enn det man ser på utsiden. Antennen er en standard DAB+ antenne lik den på bildet under. Her er det jeg gjorde: Fjernet interiørdekselet på A-stolpen, limte selve antennen så langt ut til siden jeg klarte, limte jordingen i metallet under airbagen og deretter la jeg bare den sorte boksen under airbagpølsen/ledninger som var der fra før. Det vil si at jeg bare har limt fast den delen av antennen som går nedover og jordingen, resten ligger klemt fast bak ledningen. Jeg var sikker på at jeg tok bilder av det, men jeg finner det ikke... Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 Dette blir bra! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2017 (endret) 16 timer siden, williamwiers skrev: Dette blir bra! 😁 Kommer seg nå - @Skulebollen Her ser du antennen fra innsiden i E90'en, gjorde det samme der. Man ser kun den tynne streken på ruten fra innsiden. (var ikke ferdig å trekke ledninger her, de ligger ikke over airbagen nå.) Endret Januar 30, 2017 av Frode D Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 30, 2017 Share Skrevet Januar 30, 2017 Ble meget bra, igjen! Blir så rå denne her Frode! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå