Fredrik 90 Skrevet Mars 15, 2017 Share Skrevet Mars 15, 2017 Kjørte E34 i fjor, så jeg pleier å bytte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 4, 2017 Forfatter Share Skrevet April 4, 2017 Håndvask og årets første ordentlige kjøretur. Skikkelig deilig men gleder meg til det er tørket opp ordentlig, børstet støvet av gatene og fått polert bilen ordentlig... viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 Nydelig å se helt enkelt .:). Er så morro å se sånne eksemplarer syns jeg. Denne vil du få mange gode stunder med :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 Jeg tenker det var en god følelse å rulle ut på veien første gang etter vinteren Den godfølelsen blir vi snytt for @sveigis, vi som kjører E34ene våre om vinteren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 5 timer siden, Fredrik 90 skrev: Jeg tenker det var en god følelse å rulle ut på veien første gang etter vinteren Den godfølelsen blir vi snytt for @sveigis, vi som kjører E34ene våre om vinteren også Den blir vi snytt for og det er jo litt trist :). Men vi kan late som om vi var velsituerte mennesker på midten av 90 tallet som kunne kjøre sånne biler hele året Nei ,dette objektet til 316 fortjener vinterdvale uten tvil . Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 9, 2017 Forfatter Share Skrevet April 9, 2017 Har da fått bestilt time til polering. Har en meget dyktig bekjent som driver et av de mest seriøse sjappene i distriktet, om ikke i Norge så gleder meg stort til dette 😀! Bilen blir blank og klar til CCN. Nyheim og viggo E34 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 24, 2017 Share Skrevet April 24, 2017 Likerrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 29, 2017 Forfatter Share Skrevet April 29, 2017 Ute på morgentur med kjerra. Deilig å cruise seg en tur uten mål og mening, uten ASC, ABS og DAB+. Jokkke og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 29, 2017 Share Skrevet April 29, 2017 Snasent! Liker E34 altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 30, 2017 Forfatter Share Skrevet April 30, 2017 Nytt ratt. Skal også ha Nardi girkule bare jeg får tak i den rette. Dette er dyrt originalt tilbehør 👍🏻 oledra og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet April 30, 2017 Share Skrevet April 30, 2017 Flott bil, behold den orginal. Har selv en -88 520. Har byttet tilbake til orginale lykter med gul blink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 30, 2017 Forfatter Share Skrevet April 30, 2017 Blir ganske enkelt original denne ja, rattet anser jeg som originalt da det sto i katalogen som tilvalg da bilen var ny. Bra du ble kvitt de fæle øynene på bilen din, kler ikke en eldre BMW 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2017 On 29.12.2016 at 2.32, space-ace skrev: min 89 har heller ikke kald/varm justering på senterventilasjonen. jeg kjøpte min 89 da jeg savnet e34. men den kommer aldri til å bli det samme som min '91 var. jeg savner den bilen fryktelig. jeg skulle aldri ha solgt den bilen. får håpe den kommer til salgs igjen morro og se på e34er i så strøken stand som denne. bra at de havner i hender som tar vare på de. legg gjerne ut flere bilder Nei, jeg merket det angående senterventilasjonen i praksis nå. Det kommer kun kald luft ut der. Spesiell løsning, så skjønner at de valgte å sette inn denne justeringa etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2017 Da er bilen klar for BMW CCN i morgen. Fantastisk utført jobb av Øyvind Braaten hos AutoClean Elverum. Nå skinner den som fortjent. 😎 Knutmyr, Marius2002, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2017 Kjempekos med tur til Bjerke i dag, bilen fungerer eksemplarisk og det var godt selskap der med mange hyggelige folk og fine biler. Om noen skulle ha tatt bilde av min bil, bare post ☺ Turbo-HF, Nyheim, norbakken og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå