tsn Skrevet Desember 5, 2016 Share Skrevet Desember 5, 2016 Ikkeno som kan bli "ødelagt" av å (spray)lakke mens alt er montert? Dvs en maskerer bremseskiven - men er det andre deler som ikke bør lakkes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Jeg brukte også Foliatec sitt system. Gikk for blå. Ble Bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Lakkerte med foliatec, var for øvrig ganske fornøyd med det. Gikk fra orginal rustfarget kaliper til prestige gold. Men, anbefaler denne fargen: danskiii og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Her er mine Alcon 4 stemplede kalippere med ferodo3000 klosser og aluminium hub Nå skal det bli stopp på e46 m3'en. Tidligere sto det 318 forstilling og bremser på den. Det bremset ikke bra nok. mcelg og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 13, 2016 Share Skrevet Desember 13, 2016 Mitt bidrag: Lakkert i apr. 2015 med denne: http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Maling-og-lakk/Caliperlakk-2000021746/ Holder i massevis, og ser like nytt ut heleåret om man er flink til å vaske bilen/felgene ofte. (riktig nok skittent på bildet men) lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Desember 13, 2016 Share Skrevet Desember 13, 2016 (endret) Biltema caliper maling. Pusset ner, vasket og malt med alt på. Til og med ikke maskert Endret Desember 13, 2016 av ErikTveit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 13, 2016 Share Skrevet Desember 13, 2016 Jeg spekulerer på enten @Reef89sin stil eller original BMW blå farge på mine calipere. Du vet, sånn svak blå som de store bremsene har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2016 (endret) Siden jeg startet denne tråden kan jeg legge ut ett før og etter av mine Fikk desverre ikke tak i annet enn Hammerite på boks. Så pusset først helt rent med "stålbørste" på drill, så brukte jeg pensel på første strøk og andre strøk ble malt på med rulle. Bremseskiver og skjold ble også pusset rent, så malt med sort hammerite 2 strøk. Syntes det ble kjedelig med kun sølv så lakket klipsene gull.. Mulig dette blir endret til sølv eller sort.. Men syntes det såg greit ut når hjulene var på bilen Endret Desember 21, 2016 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 22, 2016 Share Skrevet Desember 22, 2016 Kom til å tenke noe. Blir ikke lakken relativt fort skadet eller stygg når man driver å demonterer og monterer osv for å bytte klosser/skiver? Spessielt de der klipsene eller hva man skal kalle de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå