Gå til innhold

E61 525d - Et nytt kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

Kjørekomfort er veldig lik e39 pga svært lik konstruksjon på understellet. Støynivå synes jeg er noe bedre på e61. Synes forresten at touring med luft er bedre på e61 kontra e39. Den er litt mer rolig over skarpe kanter med e61. 

Men annet / bedre utstyr hever nivået e6x. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.1.2017 at 12.57, Otis skrev:

Kjørekomfort er veldig lik e39 pga svært lik konstruksjon på understellet. Støynivå synes jeg er noe bedre på e61. Synes forresten at touring med luft er bedre på e61 kontra e39. Den er litt mer rolig over skarpe kanter med e61. 

Men annet / bedre utstyr hever nivået e6x. 

Jepp, i grunnen enig med Otis. Ikke merka noe til luftfjæringa enda, funker helt ok til nå ;) 

Har muligens solgt ene felgsettet som fulgte med :D GS Concave, 20" med sprekk i bakfelg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mandag fsnt jeg lapp i ruta (var på jobb i butikk) "hei, keg klarte visst å rygge på bilen din, tror jeg. - Jan-Roger" (navnet stemmer ikke da det var ei dame!), ble ei skramme men ikke noe alvorlig. Skal prøve å ta bilde snart! Det så verre ut i mørket enn det egentlig var! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer med fin bil! Sølv E61 med M sport pakke er aldri feil :)

Takk, ville heller hatt svart bil men ;) 

35 minutter siden, awt skrev:

Ikke verst vedkommende la fra seg lapp da, det er mange som ikke "gidder" det rundt om.

Nei, det overrasket meg. Hadde ikke lagt merke til skaden om det ikke lå lapp der :huh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått prøvd bilen på skikkelig drittføre de siste dagene, må si den går pent på snøføre! Ræva kommer lett ut om man ikke er forsiktig med gassen, men det er bare å passe på. 

Må si jeg er veldig fornøyd med denne, begynner å bli kjent med kjøreegenskapene og synes bilen rr veldig flott! Synd det blir så jævla fort møkkete! :P 

Har funnet ut at det går en lik bil med msport i tønsberg,  samme farge, møtt den et par ganger :P

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shattered skrev:

Har fått prøvd bilen på skikkelig drittføre de siste dagene, må si den går pent på snøføre! Ræva kommer lett ut om man ikke er forsiktig med gassen, men det er bare å passe på.

E60 og sikkert nyere bmw har helt råbra asc+t system. Den griper inn før du vet det selv en gang. Helt sømløst :) prøv å provoser frem under/overstyring. Er ikke snakk om å rikke seg ut av idealsporet. Og når man i tillegg kan slå systemene helt av, så er jo det bare bonus :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Evopower skrev:

E60 og sikkert nyere bmw har helt råbra asc+t system. Den griper inn før du vet det selv en gang. Helt sømløst :) prøv å provoser frem under/overstyring. Er ikke snakk om å rikke seg ut av idealsporet. Og når man i tillegg kan slå systemene helt av, så er jo det bare bonus :D 

Absolutt! ;) er nesten redd for å kjøre bilen på vinterføre pga redd for å dra av veien med den, men alt kan repareres! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Evopower skrev:

Det er jo poenget mitt. Du klarer ikke å gjøre feil med systemene påslått selv om du prøver. Bare å kjøre å kose seg :) 

Intet problem å få den til å slenge med ræva, har ikke prøvd hardt, men er bare å gi gass og svinge. Men med hele dritten avskrudd er det nok verre, da er den sikkert perfekt driftebil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Shattered skrev:

Har fått prøvd bilen på skikkelig drittføre de siste dagene, må si den går pent på snøføre! Ræva kommer lett ut om man ikke er forsiktig med gassen, men det er bare å passe på. 

Må si jeg er veldig fornøyd med denne, begynner å bli kjent med kjøreegenskapene og synes bilen rr veldig flott! Synd det blir så jævla fort møkkete! :P 

Har funnet ut at det går en lik bil med msport i tønsberg,  samme farge, møtt den et par ganger :P

Godt du får testet og kjørt litt.

Dette er gode biler på vinteren med rette hjul.

Hadde feil ifjor og ubrukelig for min del.

Som det nevnes her i tråden er Act systemet knall og det hjelper enormt nå på vinteren.

Til og med på sommeren hvis jeg trør til ,så kopler den inn:).

Har prøvd å kjøre uten noen ganger og ja ,lett å hive bredt men et jævla dråg å hente inn kontra feks e34 og e39 føler jeg :).

Men nå begynner jeg å bli gammel og stiv og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Shattered skrev:

Intet problem å få den til å slenge med ræva, har ikke prøvd hardt, men er bare å gi gass og svinge. Men med hele dritten avskrudd er det nok verre, da er den sikkert perfekt driftebil ;)

Min slenger ikke mange grader ut med røva flr sen hentes veldig kjapt inn igjen, selv med dtc så kommer man ikke langt ut med ræva. Men når man har alt utkoblet er den høvelig ol p slenge med. Savner dog diff da den titt å ofte sparker med kun ett ben....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...