danskiii Skrevet Januar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2022 1 hour ago, M-jakob said: Husker ikke om du har snakket om noe hk når motor er ferdig men du har vel kanskje en formening om hva det blir? Ellers så er det artig å følge med på oppdatering her. Det blir siktet på 220-250 tenker jeg. Godkjent opp til 286, men k-jetronic har sine begrensninger dessverre. Men burde holde lenge Har også godkjent å montere halvbur men dette blir nå utvidet til helbur! Pekka og M-jakob reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 10, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2022 Intercooler ankommet Akuratt dette designet jeg har lett etter, bare her er det 3" inn/ut så må få tak på litt overgangs muffer Pekka, sveigis og M-jakob reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 12 hours ago, danskiii said: Intercooler ankommet Akuratt dette designet jeg har lett etter, bare her er det 3" inn/ut så må få tak på litt overgangs muffer De overgangene printer du lett, så kan du bruke rett-muffer og da kan du også få de vinklene du vil ha for å få det til å se fint ut danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 11, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2022 9 minutes ago, steinsus said: De overgangene printer du lett, så kan du bruke rett-muffer og da kan du også få de vinklene du vil ha for å få det til å se fint ut Vet ikke om jeg vil få 3D printet disse men de selges i hvert fall i silikon flere steder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2022 Da var oljekjøler også ankommet. Liten setrab sak. Må bare finne plassering nå sveigis, HalvorK og Pekka reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 15, 2022 Share Skrevet Januar 15, 2022 Stadig like bra 😊 Effektmessig hva tenker du tallene blir her ? Snakker vi snille holdbare hester eller tyne ut maks og ta ting som det kommer ?😊 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2022 26 minutes ago, sveigis said: Stadig like bra 😊 Effektmessig hva tenker du tallene blir her ? Snakker vi snille holdbare hester eller tyne ut maks og ta ting som det kommer ?😊 Vi får se. Maks tillatt er 286hk. Men vil nok si meg fornøyd ett sted mellom 220 og 250hk begrensende faktoren her er bensinsystmet, fårnikke så mye mer utav det med mindre man går over til kugelfischer eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 15, 2022 Share Skrevet Januar 15, 2022 4 minutter siden, danskiii skrev: Vi får se. Maks tillatt er 286hk. Men vil nok si meg fornøyd ett sted mellom 220 og 250hk begrensende faktoren her er bensinsystmet, fårnikke så mye mer utav det med mindre man går over til kugelfischer eller lignende. Ja pokker ,må gå meget med så mye hk i denne lille tassen her . Blir spennende 😊😊 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 18, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2022 Skulle gjerne hatt noen motiverende ord på hvorfor jeg skal fortsette med K-jet og ikke endre til datasprut midt oppi alt dette Er så mye gøy som frister Pekka og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Januar 19, 2022 Share Skrevet Januar 19, 2022 3 timer siden, danskiii skrev: Skulle gjerne hatt noen motiverende ord på hvorfor jeg skal fortsette med K-jet og ikke endre til datasprut midt oppi alt dette Er så mye gøy som frister Dét står mye mer respekt av folk som klarer å få K-jetronic til og gå pent i hele turtallsregisteret. Da er du virkelig mekanikker. MGunders, sveigis, danskiii og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 19, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2022 7 hours ago, Rune-K said: Dét står mye mer respekt av folk som klarer å få K-jetronic til og gå pent i hele turtallsregisteret. Da er du virkelig mekanikker. Der har vi det, da fortsettes det med K-jetronic! Spent på hvordan et blir med blandingen av deler. Saab Turbo bensinfordeler, WUR, og luftmengde måler, E21 underdel til luftmengdemåler, 2002tii innsug, E12 528i innsug spjeld. Foreløpig ingen kaldstarts ventil eller luft regulator.. Rune-K og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 Her har det gått framover, bra jobba! Og grattis med godkjenning! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 20, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2022 3 hours ago, Gabz said: Her har det gått framover, bra jobba! Og grattis med godkjenning! Takker for det hehe ser du har ikke vært innom på lenge, plutselig 11 notifikasjoner, alle fra Gabz som har kommentert rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 Hahaha, ja, ble litt å ta igjen danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2022 Da har jeg fått inn alt jeg egentlig trenger (tror jeg) for å starte på k-jet konverteringa. Men siden alt av deler er brukt så skal det få seg en tur i en delevasker, straks han som eier den er blitt fri for korona 😛 I mellomtiden har jeg prøvd meg litt mer frem med sideskjørt. Det kan bli greit dette når det kommer på plass, og jeg får laget til en fix på den manglende biten på hver side Gleder meg til å få hus.. fellesgarasje gir nada motivasjon for å skru..! Pekka, Bimmerlorris og Olaandref reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå