Gå til innhold

Min nye F31, 320d Xdrive - Estoril Blau Metallic - Welt levering, Vossen og KW V1!

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Frode D skrev:

Kjekt å lese om Welt-leveringen. Og Grattis med ny bil :)

Jeg skal hente bil selv i August!

Takker for det! :)

Er veldig få som faktisk har fått med seg at Welt levering er en mulighet, så  litt moro og dele erfaringen fra leveringen. 

Ooo! Du burde glede deg. Opplevelsen med å hente ny-bil der er bare noe for seg selv. De får deg til å føle deg spesiell, går gjennom bilen fra topp til tå og gir deg en helt annen opplevelse en det du ville fått her i Norge, og sist men ikke minst slipper du transport skader fra slappe transportører...Stadig vi får inn biler med transport skader, å det er bare utrolig kjedelig. 

Skal garantert ned å hente bil der nede igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Freakshow skrev:

vil si du traff rimelig spot on med felger og senk! :D

Har sjekket opp i flere måneder før jeg fikk bilen angående felger, ET, dekk dim og senk, så valget var enkelt da Vossen har ganske perfekt impress og bredder. :)

Så må si meg fornøyd for  nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk reisebrev, veldig morsomt å lese og du skildrer godt timene før utleveringen av bilen. Hadde vært meget utålmodig selv:-) 

Likte veldig godt oppgraderingene dine og fargen er helt nydelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1.7.2017 at 21.30, 330_Simonsen skrev:

Takker for det! :)

Er veldig få som faktisk har fått med seg at Welt levering er en mulighet, så  litt moro og dele erfaringen fra leveringen. 

Ooo! Du burde glede deg. Opplevelsen med å hente ny-bil der er bare noe for seg selv. De får deg til å føle deg spesiell, går gjennom bilen fra topp til tå og gir deg en helt annen opplevelse en det du ville fått her i Norge, og sist men ikke minst slipper du transport skader fra slappe transportører...Stadig vi får inn biler med transport skader, å det er bare utrolig kjedelig. 

Skal garantert ned å hente bil der nede igjen! :D

Det ser jo helt sinnsykt moro ut! Transportskader er veldig kjipt å få..

Veldig fin høyde på bilen din, og fine oppgraderinger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåfargen, fargen på felgene og m-performance delene ga et utrolig flott helhetsinntrykk her! God smak! :-D

EDIT: Rakk du kjøre den nok originalt til at du fikk noe inntrykk av hvordan den var å kjøre med original M-sport sammenlignet med KW V1? 

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, fxslin skrev:

Fantastisk reisebrev, veldig morsomt å lese og du skildrer godt timene før utleveringen av bilen. Hadde vært meget utålmodig selv:-) 

Likte veldig godt oppgraderingene dine og fargen er helt nydelig!!!

Godt det ble lesbart. Er ikke bare bare å huske alt, hehe. Men igjen, dette var en opplevelse jeg sent kommer til å glemme. :)

Hyggelig å høre! :)

4 timer siden, Frode D skrev:

Det ser jo helt sinnsykt moro ut! Transportskader er veldig kjipt å få..

Veldig fin høyde på bilen din, og fine oppgraderinger. :)

Jepp, det var/er det! Svigerfar fikk utlevert en kliss ny X4 samme uke som jeg hentet min, med en ganske stor bulk på siden etter transport, så har fått helt panikk for slikt! :P

Den er hvertfall brukbar. Har enda noen cm på gjengene foran, men er greit å kunne bruke den litt OM det blir ny tur til Ringen fks! :)

3 timer siden, Gorg skrev:

Denne blir bare helt perfekt ! 😃

Begynner å bli noe hvertfall! :)

2 timer siden, macrorain skrev:

Blåfargen, fargen på felgene og m-performance delene ga et utrolig flott helhetsinntrykk her! God smak! :-D

EDIT: Rakk du kjøre den nok originalt til at du fikk noe inntrykk av hvordan den var å kjøre med original M-sport sammenlignet med KW V1? 

Prøver å få det så stil rent som mulig, og har alltid vært svak for bronse felger på blå bil, så valget var lett! :D

Nå har bilen min Xdrive, så har ikke så mye erfaring om M-sport understellet. 

Fikk 1800Km fra München til å teste ut understellet, så KW kontra Orginalt syntes jeg det ikke er stor forskjell på. KW er litt stivere, men meget komfortabelt og gir veldig gode kjøreegenskaper. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...