Frode D Skrevet Juli 1, 2017 Share Skrevet Juli 1, 2017 Kjekt å lese om Welt-leveringen. Og Grattis med ny bil Jeg skal hente bil selv i August! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juli 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2017 29 minutter siden, Frode D skrev: Kjekt å lese om Welt-leveringen. Og Grattis med ny bil Jeg skal hente bil selv i August! Takker for det! Er veldig få som faktisk har fått med seg at Welt levering er en mulighet, så litt moro og dele erfaringen fra leveringen. Ooo! Du burde glede deg. Opplevelsen med å hente ny-bil der er bare noe for seg selv. De får deg til å føle deg spesiell, går gjennom bilen fra topp til tå og gir deg en helt annen opplevelse en det du ville fått her i Norge, og sist men ikke minst slipper du transport skader fra slappe transportører...Stadig vi får inn biler med transport skader, å det er bare utrolig kjedelig. Skal garantert ned å hente bil der nede igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juli 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2017 (endret) Ble noen flere bilder av bilen her om dagen siden det er sommer og så deilig vær! Endret Juli 1, 2017 av 330_Simonsen MarcusSteffensen, Runey, Walkabout og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 vil si du traff rimelig spot on med felger og senk! 330_Simonsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juli 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2017 14 timer siden, Freakshow skrev: vil si du traff rimelig spot on med felger og senk! Har sjekket opp i flere måneder før jeg fikk bilen angående felger, ET, dekk dim og senk, så valget var enkelt da Vossen har ganske perfekt impress og bredder. Så må si meg fornøyd for nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 Fantastisk reisebrev, veldig morsomt å lese og du skildrer godt timene før utleveringen av bilen. Hadde vært meget utålmodig selv:-) Likte veldig godt oppgraderingene dine og fargen er helt nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 On 1.7.2017 at 21.30, 330_Simonsen skrev: Takker for det! Er veldig få som faktisk har fått med seg at Welt levering er en mulighet, så litt moro og dele erfaringen fra leveringen. Ooo! Du burde glede deg. Opplevelsen med å hente ny-bil der er bare noe for seg selv. De får deg til å føle deg spesiell, går gjennom bilen fra topp til tå og gir deg en helt annen opplevelse en det du ville fått her i Norge, og sist men ikke minst slipper du transport skader fra slappe transportører...Stadig vi får inn biler med transport skader, å det er bare utrolig kjedelig. Skal garantert ned å hente bil der nede igjen! Det ser jo helt sinnsykt moro ut! Transportskader er veldig kjipt å få.. Veldig fin høyde på bilen din, og fine oppgraderinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 Denne blir bare helt perfekt ! 😃 macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 (endret) Blåfargen, fargen på felgene og m-performance delene ga et utrolig flott helhetsinntrykk her! God smak! EDIT: Rakk du kjøre den nok originalt til at du fikk noe inntrykk av hvordan den var å kjøre med original M-sport sammenlignet med KW V1? Endret Juli 3, 2017 av macrorain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juli 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2017 23 timer siden, fxslin skrev: Fantastisk reisebrev, veldig morsomt å lese og du skildrer godt timene før utleveringen av bilen. Hadde vært meget utålmodig selv:-) Likte veldig godt oppgraderingene dine og fargen er helt nydelig!!! Godt det ble lesbart. Er ikke bare bare å huske alt, hehe. Men igjen, dette var en opplevelse jeg sent kommer til å glemme. Hyggelig å høre! 4 timer siden, Frode D skrev: Det ser jo helt sinnsykt moro ut! Transportskader er veldig kjipt å få.. Veldig fin høyde på bilen din, og fine oppgraderinger. Jepp, det var/er det! Svigerfar fikk utlevert en kliss ny X4 samme uke som jeg hentet min, med en ganske stor bulk på siden etter transport, så har fått helt panikk for slikt! Den er hvertfall brukbar. Har enda noen cm på gjengene foran, men er greit å kunne bruke den litt OM det blir ny tur til Ringen fks! 3 timer siden, Gorg skrev: Denne blir bare helt perfekt ! 😃 Begynner å bli noe hvertfall! 2 timer siden, macrorain skrev: Blåfargen, fargen på felgene og m-performance delene ga et utrolig flott helhetsinntrykk her! God smak! EDIT: Rakk du kjøre den nok originalt til at du fikk noe inntrykk av hvordan den var å kjøre med original M-sport sammenlignet med KW V1? Prøver å få det så stil rent som mulig, og har alltid vært svak for bronse felger på blå bil, så valget var lett! Nå har bilen min Xdrive, så har ikke så mye erfaring om M-sport understellet. Fikk 1800Km fra München til å teste ut understellet, så KW kontra Orginalt syntes jeg det ikke er stor forskjell på. KW er litt stivere, men meget komfortabelt og gir veldig gode kjøreegenskaper. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juli 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2017 Er vell som å banne i Kirka og pisse på bålet, men var ute med en kompis for å ta noen bilder, å Tysk får vel være Tysk? Og bilder ble det! lagunilla, fupsaker, macrorain og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 13, 2017 Share Skrevet Juli 13, 2017 Skamfete biler begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 13, 2017 Share Skrevet Juli 13, 2017 Fete biler ja! Legg ut flere da vel 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Mars 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2018 Kjenner det skal bli godt med litt sommer snart! Flere som begynner å få vår førelsen eller? 😁🚙 fupsaker og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet April 8, 2018 Forfatter Share Skrevet April 8, 2018 (endret) Da er bilen endelig tilbake i sommer modus. Ble også impuls kjøp sv M-Performance bak diffuser. Endret April 8, 2018 av 330_Simonsen macrorain, fupsaker, Mathiseen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå