Hansh Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 (endret) Tenker det for en gangs skyld er på sin plass å legge ut bilder av hva mine foreldre kjører, da de fikk denne levert for 2 dager siden: F32 440iA X-drive med nesten alt tilgjengelig ekstrautstyr, deriblant brunt skinninteriør med hvite kontrastsømmer og svart skinntrukket dashbord. Jeg bare tok et par raske bilder da jeg prøvekjørte den (fikk gleden av å runde 100 km), og skikkelige bilder utvendig og innvendig vil bli tatt av fotograf ganske snart. Den føles overraskende annerledes å kjøre sammenlignet med deres tidligere F30 320i, som jeg akkurat solgte for de. Motoren stiller selvfølgelig i en helt annen divisjon, med temmelig frekk lyd, og det skal bli gøy å dra på litt mer når den er innkjørt. At den blir lagt merke til er det i hvert fall ingen tvil om! Endret April 27, 2017 av Hansh Runey, sluquet, Haakon_H og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Rå tralle! Få ut interiørbilder og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 Akkurat kjørt den nå i lunsjen, så tok et raskt bilde innvendig: fupsaker, Marius2002, BimmerFan! og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Meget pen, og flott sammensatt interiør! Hansh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 Takk! Jeg personlig synes den er temmelig perfekt, og den hadde nok sett ganske lik ut om jeg hadde siste ord i saken. Jeg var med på prosessen med å velge utstyr o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Virkelig flott bil! Er veldig glad i brunt interiør og Gold Brown gir fin kontrast til hvit lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Wow! Lekkert interiør! Også så herlig at folk kjøper bil med ordentlig motor 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Spenstig bil og ikke minst interiør, var veldig kult med den hvite kontrastsømmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Fin fargekombinasjon, og ikke minst grom motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Meget grom vogn! Flott kombo med den fargen på interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 30, 2017 Share Skrevet April 30, 2017 For en utrolig flott bil, helt 100 prosent riktig Akkurat slik en BMW skal være Hansh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2017 Bilde tatt av fotograf samtidig som mine mobilbilder øverst. Hun skal ta flere bilder under bedre lysforhold. Fahad, Marius2002, Gorg og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Mai 11, 2017 Share Skrevet Mai 11, 2017 Prøvekjørte en 440 i for en stund siden. Veldig fin og god bil og kjøre Hansh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå