danskiii Skrevet Desember 20, 2017 Share Skrevet Desember 20, 2017 Egentlig bare 10 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2017 Stått litt lenger, men ble parkert der før Gs Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 20, 2017 Share Skrevet Desember 20, 2017 bedre med støv på bilen en trekk som lager riper liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2017 God Jul! Bra jeg fikk bruk for resserve felgen i år sAlnes og Kenny_ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2018 Selvom det ikke skjer så mye med selve bilen så handler jeg litt deler når jeg finner noe elektrisk gardin ble plukket opp i går på lokal hugger samt var å hentet en ekstra Diffbrems hos en kompis. Diff er fint p ha ekstra da det ikke er like lett og få tak på som før. 540’n skal eu godkjennes på Onsdag så da håper jeg den blir solgt like etter så jeg får kasta litt penger i denne igjen. Blir fort litt mye når man har X antall prosjekter å ting som skal styres med. Er det ikke bil som trenger pleie så er det hus. Bygger på litt her samt pusser opp kjelleren så er ikke så mye tid eller penger tilovers for disse gammle bilene samt E61 trenger stell 🙄 ble nye hjul i går på den da hakka dekkene hadde sluppet fra banen, samt elmotor til bakvindu takket for seg når det var nede.... flott, men fikk det nå opp tilslutt med litt demontering av trekk + makt ! Så neste nå er å få M5’n klar så E28’n å i mellom der håper jeg ny garasje er oppe 😎😎 dagens lille blogg. Takk for meg danskiii, Freakshow, M-jakob og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2018 Har nå letet lenge etter siste delen av 2+2 interiøret på nett, å her om dagen Scooooore:) må bare få farget den grå. Mangler somsagt også et dørtrekk i skinn samt deksel under lysbryter i skinn på M5’n.. prøvd å få fatt på dette også i lang tid ( til å med avtalt og kjøpe et helt interiør bare for de delene ) men når jeg var i kjelleren i stad skimtet jeg noe i en haug.. jaggu hadde jeg komplett trekk i samme farge liggende 😂 kleint... fant også hanskerom i skinn + den andre skinn delen jeg tengte. Trenger en liten vask men eller i grei stand. Følte meg en smule dum så når det blir varmere skal ALT ut, sorteres og selge det jeg ikke trenger tror jeg. Makan!! fxslin og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 2, 2018 Share Skrevet Mars 2, 2018 (endret) Kjekt å ha sa kjakan Endret Mars 2, 2018 av danskiii liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2018 Var å sjekket fremgang. Er et verksted her som skal demontere å fikse register. Jeg vill bare ha den klar nå og har ikke allverden med tid nå til jobben selv samt føler meg ganske lei at ikke alt fungerer som det skal. Når motoren maler pent så får jeg nok litt mer motivasjon ( håper jeg ) Deler er bestilt så venter i spenning stakars danskiii, RF91 og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2018 Om noen har et sett style 21 for salg så er jeg int. Har sett på finn.no og der er det kun hjul som ikke passer 10k++ med sykkeldekk etc eller kun 8" hjul. ønsker 8 & 9" helst uten dekk, men dekk dim ønsket et 225 og 255. Trenger ikke strøkne hjul men heller ikke fult av sår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2018 Håhå !! Liten oppgradering på bremser. Blir nok også nytt understell på den også. Men usikker på coils eller vanlig senk. Om noen har for salg så pm meg. Mathiseen og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Kaliperar frå Porsche Boxster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2018 Nei, er vell ikke så gromt men sto på en E38 740il Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Vet ikke hvilken bil du skal ha det på, men e38 kalippere passer "ikke på noe" , og kun 728i som hadde 4 stempels. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mars 6, 2018 Share Skrevet Mars 6, 2018 Fullt fokus på denne nå Liffi !! Kan ikke miste motivasjon når du er så heldig å eie en M5 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2018 13 timer siden, TRF skrev: Vet ikke hvilken bil du skal ha det på, men e38 kalippere passer "ikke på noe" , og kun 728i som hadde 4 stempels. Så 740 og 750il hadde hva da?! Skal ha dem på M5’n. Å at det ikke er bolt on er jeg klar over, men får dem nok på håper jeg 2 timer siden, Bimmerlorris skrev: Fullt fokus på denne nå Liffi !! Kan ikke miste motivasjon når du er så heldig å eie en M5 😳 Er fremdeles en gammel E34😂 men, har ikke mistet all motivasjon men noe! Men går fremover nå da sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå