Fahad Skrevet Juli 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2018 3 minutter siden, Walkabout skrev: Kolbotn Bil burde jo knipset noen bilder ute heller, ble veldig mørkt og feil (gulaktig) lys inne. De bildene du har på Instagram er jo mye finere Enig med deg. De pleide å ta bilder ute før, men har begynt å ta de inne i lokalet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 26, 2018 Share Skrevet Juli 26, 2018 Lykke til med salget, og jakten på ny bil @Fahad Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2018 45 minutter siden, Chris A skrev: Lykke til med salget, og jakten på ny bil @Fahad Tusen takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 12, 2018 Forfatter Share Skrevet September 12, 2018 Da er bilen solgt 🙂 Skal se på F80/F82 igjen med Competition Package. Mulig det blir kjøp i år men tror jeg utsetter det til neste år. lagunilla, Marius2002, ahj og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 5 minutter siden, Fahad skrev: Da er bilen solgt 🙂 Skal se på F80/F82 igjen med Competition Package. Mulig det blir kjøp i år men tror jeg utsetter det til neste år. F80, bror! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 6 minutter siden, Fahad skrev: Da er bilen solgt 🙂 Skal se på F80/F82 igjen med Competition Package. Mulig det blir kjøp i år men tror jeg utsetter det til neste år. Neeeedtuuur... Satser på at det neste blir noe rått som holder "Fahad standar'n"! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 12, 2018 Forfatter Share Skrevet September 12, 2018 8 minutter siden, fupsaker skrev: F80, bror! F80 frister mest nå, bror! 🙂 7 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Neeeedtuuur... Satser på at det neste blir noe rått som holder "Fahad standar'n"! Hehe 🙂 Lyst på sakhir orange eller yas marina. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 (endret) 3 minutter siden, Fahad skrev: Hehe 🙂 Lyst på sakhir orange eller yas marina. Etter å ha opplevd, sett, stirra på, lukta på og kjørt bil med sakhir orange, så ville jeg anbefalt den fargen!! Sinnsyk blikkfang av en farge etter min mening Men for all del "smurfeblå" yas marina er pen den og Endret September 12, 2018 av ///M-ini95 lagunilla og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 Har du vurdert denne? Må være den råeste bilen jeg har sett, og kan gjerne komme med 100 gode grunner til å handle denne isteden for competition😁 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=127809750 ///M-ini95, ogee1, Geir Anders og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 13, 2018 Forfatter Share Skrevet September 13, 2018 1 time siden, lagunilla skrev: Har du vurdert denne? Må være den råeste bilen jeg har sett, og kan gjerne komme med 100 gode grunner til å handle denne isteden for competition😁 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=127809750 RÅ denne da! 😁 Jeg tror den vil ryke ganske så snart! Det rattet får meg til å sikle..... lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå