Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

6 timer siden, Maggi93 skrev:

Må jo bare gratulerer Frode! :D nydelig bil med perfekt farge kombinasjon og med MANUELL kasse 😍 Helt enig... bilen skal kjøres, ikke kjøre deg!

Takk! :D Er meget spent på å se komboen i virkeligheten da jeg bare har sett den på bilde før. 

5 timer siden, macrorain skrev:

Vakkert er vel det mest dekkende ordet her! Gratulerer! :D Gleder meg til å lese om inntrykk og kjøreopplevelse når du får den! :D

 

Tusen takk!

Det kommer det nok mye av eetterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå bil å brunt interiør er som hånd i hanske spør du meg! Kommer til å sikle en del når det kommer ut virkelige bilder av bilen! 

Gratulere me M-bil! 😃👍🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rå bil i pipelinen! Utrolig smakfull fargekombo, har sett et par av de på bimmerpost - er vel muligens akkurat slik jeg ville hatt den selv :) spesielt felgene i vanlig farge gjorde seg godt mot blåfargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5.5.2017 at 7.18, williamwiers skrev:

Gratulerer! 😁 

Takk. :D

18 timer siden, Robin94 skrev:

Blå bil å brunt interiør er som hånd i hanske spør du meg! Kommer til å sikle en del når det kommer ut virkelige bilder av bilen! 

Gratulere me M-bil! 😃👍🏽

Tusen takk :) den komboen er lekker :)

18 timer siden, RF91 skrev:

Gratulera med rå bestilling! Skjønna ekstremt godt at du vil henta den sjøl :D Du e ein kar ette min smak #nohomo

Takk! Det koster det samme å sende den til Norge som å hente den der nede, med 90 min visning av bilen, fabrikktur, museum og middag (får til og med full tank :-D). Så da er ikke vanskelig valg. Må betale flybillett ned og turen hjem av egen lomme selvfølgelig. :)

16 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer med rå bil i pipelinen! Utrolig smakfull fargekombo, har sett et par av de på bimmerpost - er vel muligens akkurat slik jeg ville hatt den selv :) spesielt felgene i vanlig farge gjorde seg godt mot blåfargen.

Tusen takk! Var en av de trådene på bimmerpost som avgjorde for min del. Helt fantastisk kombinasjon. :D Og ja, felgene i sølv gjør seg veldig godt mot blåfargen.

56 minutter siden, Walkabout skrev:

Gratulerer med bestilling av rå tralle! Gleder meg til å se ferdig produkt her, blir nok bra og gjennomført som vanlig :D

Tusen takk! Dette "prosjektet" kommer nok til å ta litt lenger tid enn tidligere da det gjør et solid innhugg i lommeboken... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 6.5.2017 at 9.16, Marius2002 skrev:

Gratulerer med rå kjøremaskin :) De felgene som du har bestilt med synes jeg er kjempefin og sitter som et skudd, alt i alt knall sammensetning av farge, felger og interiør. :D 

Tusen takk! Det blir spennende å se den live. Beklager at jeg ikke fikk med meg denne kommentaren før nå..

-

Ellers så kom det noen pakker på døren idag. High kick spoiler lakkert i bilens farge og frontleppe i polyurethan + diffuser i glassfiber. De to sistnevnte skal lakkeres sort blank.

33927632163_7537535a70_b.jpg

Det blir noen lange måneder å vente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frode D skrev:

Tusen takk! Det blir spennende å se den live. Beklager at jeg ikke fikk med meg denne kommentaren før nå..

-

Ellers så kom det noen pakker på døren idag. High kick spoiler lakkert i bilens farge og frontleppe i polyurethan + diffuser i glassfiber. De to sistnevnte skal lakkeres sort blank.

33927632163_7537535a70_b.jpg

Det blir noen lange måneder å vente....

Fin frontleppe :) Vurderte den jeg også, men gikk for M Performance sin. Bilen din kommer til å bli veldig tøff :)

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel kanskje gratulere her inne au?
gratulerer så mye Frode! gratulerer gratulerer gratulerer! :D
dette er virkelig helt rått! :D og den farge komboen! SPOT ON! :D
herregud dette er jo helt rått! :D kjenner jeg er jævlig sjalu! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fahad skrev:

Fin frontleppe :) Vurderte den jeg også, men gikk for M Performance sin. Bilen din kommer til å bli veldig tøff :)

Takk. Valgte den pga polyurethan. Det var den eneste jeg fant utenom Status gruppe sin til 3 ganger så mye (uten frakt). Tror den blir bra når den er lakkert slev om Status gruppe sin er litt finere siden den fyller inn der det er tomrom på denne.

1 time siden, Freakshow skrev:

får vel kanskje gratulere her inne au?
gratulerer så mye Frode! gratulerer gratulerer gratulerer! :D
dette er virkelig helt rått! :D og den farge komboen! SPOT ON! :D
herregud dette er jo helt rått! :D kjenner jeg er jævlig sjalu! :o

Takk :D kjekt å høre at flere liker komboen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sandersander skrev:

Gratulerer!

Hvordan gjør man det med registrering når du henter bilen selv i Tyskland?

Takk! :)

Kjører på eksport-skilt til Norge, leverer papirer i tollen når jeg passerer grensen og så kjøres bilen rett til forhandler sånn at de kan ordne med registrering og klargjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Frode D skrev:

Takk! :)

Kjører på eksport-skilt til Norge, leverer papirer i tollen når jeg passerer grensen og så kjøres bilen rett til forhandler sånn at de kan ordne med registrering og klargjøring.

angående klargjøring av lakk på bilen, i det heletatt bare en vask be de holde henna sine langt vekke! :P de kommer bare til å gjøre det værre, selv om lakken kanskje er bra :) så kan jeg garantere at de fucker det opp xD
så lengst de faktisk ikke har en Detailer/bilpleie entusiast som jobber spesefikt med vask/korigering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...