AlexHD Skrevet April 29, 2018 Share Skrevet April 29, 2018 Respekt for fargekombinasjonen, denne bilen er virkelig flott. Ja det er mange som ikke forstår denne og det trenger de kanskje ikke heller..? Forøvrig synes jeg det er gale at vi bor i samme bygd og jeg har enda ikke sett bilen live. Ser frem til det. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 29, 2018 Forfatter Share Skrevet April 29, 2018 5 timer siden, AlexHD skrev: Respekt for fargekombinasjonen, denne bilen er virkelig flott. Ja det er mange som ikke forstår denne og det trenger de kanskje ikke heller..? Forøvrig synes jeg det er gale at vi bor i samme bygd og jeg har enda ikke sett bilen live. Ser frem til det. 😊 Takker! Nei, det kan du si.. Det er bare et trykk på knappen så er bilen klar for det meste. Jøss, da er det på tide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 On 28.4.2018 at 23.26, Frode D skrev: Rett og slett en herlig fargekombinasjon dette her ja Hvordan føler du kvaliteten er på selve skinnet i disse bilene kontra E9x eller eldre. Du har jo litt erfaring med de ulike modellene. Jeg føler de kanskje har spart litt her også når jeg ser på annonsebilder på finn over F8x/3x. Har merket meg at det lett ser ut til å komme folder i sitteputa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 Rett og slett nydelig! Jævlig rått når den kommer kjørende imot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 30, 2018 Forfatter Share Skrevet April 30, 2018 8 timer siden, StigJ skrev: Rett og slett en herlig fargekombinasjon dette her ja Hvordan føler du kvaliteten er på selve skinnet i disse bilene kontra E9x eller eldre. Du har jo litt erfaring med de ulike modellene. Jeg føler de kanskje har spart litt her også når jeg ser på annonsebilder på finn over F8x/3x. Har merket meg at det lett ser ut til å komme folder i sitteputa. Har bare hatt dakotaskinn før og det føles som elefantskinn kontra dette. Jeg har jo skinn alle plasser man får skinn, uten å bestille skikkelig individual. Føles mye mer eksklusivt enn E9x. Har lagt merke til det samme som du sier med sitteputen, men min er gått 4000km så har ikke sett noe. Men har lest litt om folk som har problemer med misfarging osv på hvitt skinn i F8x. 5 timer siden, williamwiers skrev: Rett og slett nydelig! Jævlig rått når den kommer kjørende imot Takker, har aldri sett den i fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2018 (endret) 😎 Endret Juni 4, 2018 av Frode D Cato Slettebø, Daniel., fupsaker og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 4, 2018 Share Skrevet Juni 4, 2018 De hartgene ser bare RÅ ut på denne bilen! Nydelig 😍 Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 4, 2018 Share Skrevet Juni 4, 2018 Synes de der satt som et skudd! Helt elsk 😍👌🏼 Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2018 Takker for det! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 5, 2018 Share Skrevet Juni 5, 2018 Er så rått! Men sliter med å bestemme meg for hva jeg liker best av Futura og Hartge Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 6, 2018 Share Skrevet Juni 6, 2018 Perfekt Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2018 15 timer siden, Daniel. skrev: Er så rått! Men sliter med å bestemme meg for hva jeg liker best av Futura og Hartge Ingen skal selges, så det er blir nok å veksle mellom dem. 😊 7 timer siden, Gabz skrev: Perfekt 😎 Daniel. og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 6, 2018 Share Skrevet Juni 6, 2018 Du er herved under arrest av Originalpolizei! På med Style 666 igjen før bilen blir implodert! And-reas, Ranger1000 og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2018 2 timer siden, magneten skrev: Du er herved under arrest av Originalpolizei! På med Style 666 igjen før bilen blir implodert! Ja, riktig Er ikke så stor fan av de hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2018 Tenk at jeg holdt på å selge Hartge'ne for et år siden... Ivrig86, danskiii, Daniel. og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå