mgilhauge Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 (endret) Etter 6 måneder uten bil falt valget til slutt på en BMW, min aller første BMW og ikke langt i fra den første BMW'en jeg noen gang har prøvd. Kjøpet ble litt spontant på en måte men jeg har ikke angret et sekund etterpå. Etter å ha hatt tre Volkswagen og to Audier der jeg har hatt diverse problemer selv med lav kilometerstand var det veldig fristende å prøve noe nytt. Jeg har nå hatt bilen i 6 uker og gleder meg til hver eneste kjøretur. Bilen er en 2014 modell som er ny i Norge. Det er en 320i med xdrive og automat, jeg liker virkelig godt denne kombinasjonen. Litt fremtidsplaner: H&R senkefjærer Nye sommerfelger Sote ruter før B-stolpe Xenonmatch i tåkelys Ny diffuser Det dukker alltids opp små ting man ønsker å gjøre. Jeg er ute etter å kjøpe brukte kvalitets felger så jeg vil alltid være på utkikk men det kan ta lang tid før det dukker opp noe som passer perfekt. Originalutsyr. 1CASelection Cop Relevant Vehicles2NHM Sportbrake2PALocking Wheel Bolts2PF19"m Lt/aly Wheels Star Sp. 403m/mt2TBSport Automatic Transmission2VFAdaptiv M Suspension2VLVariable Sports Steering230Eu Specific Additional Equipment248Steering Wheel Heating249Multi-function For Steering Wheel258Runflat Tyres3AARoof Rails Black3ACTrailer Tow Hitch302Alarm System320Model Designation, Deletion322Comfort Access System337M Sport Package4ADInterior Alum. Lengthwise Fine4AEArmrest Front Retractable4DLHigh.trim Fin. Black High-gloss4NEBlow-by-heater402Panorama Glass Roof420Sun Protection Glazing428Warning Triangle430Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle431Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d465Through-load System481Sport Seats F Driver/front Passenger488Lumbar Support Driver/front Passenger493Storage Compartment Package494Seat Heating F Driver/front Passenger5DAPassenger Airbag Deactivate5DCFolding Rear-seat Headrests502Headlight Washer System508Park Distance Control (pdc)520Foglights521Rain Sensor522Xenon Light534Automatic Air Conditioning544Cruise Control With Braking Function563Lights Package575Additional 12v Power Socket6ACIntelligent Emergency Call6AETeleservices6AKConnecteddrive Services6APRemote Services6NRApps6NSEnhanced Telephony With Extended Sm6UHTraffic Information6WAInstrument Cluster W. Extended Cont609Navigation System Professional610Head Up Display654Dab Tuner688Harman/kardon Surround Sound System698Area-code 2710M Leather Steering Wheel715M Aerodynamics Package760Individual High-gloss Satin Chrome775Individual Roof-lining Anthracite8KAOelservice Int. 30.000 Km/24 Months8SMVin, Visible From Outside8TGAnti-theft System8V1Ncap Label850Add Fuel Tank Filling For Export853Language Version English885Swedish / On-board Documentation Endret Mai 7, 2017 av mgilhauge fupsaker, mossing 92, Gorg og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 Gratulerer, så veldig bra ut! Spesielt med Performance-felgene. mgilhauge reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 Gratulerer med rå bil! Rød F30/F31 med sorte detaljer er vel noe av det råeste jeg ser. Utrolig gromt! Tror fronten hadde sett enda bedre ut om den M-Performance leppa hadde vært lakkert i en sort høyglans farge? Bilen skinner jo så flott ellers! mgilhauge reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 Grattis med rålekker F31! Fet farge, og mange kule detaljer! Følger med her helt klart 👍🏻 Hvor holder du til i landet forresten? mgilhauge reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgilhauge Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2017 1 time siden, awt skrev: Gratulerer, så veldig bra ut! Spesielt med Performance-felgene. Tusen takk for det 55 minutter siden, Bækkmann skrev: Gratulerer med rå bil! Rød F30/F31 med sorte detaljer er vel noe av det råeste jeg ser. Utrolig gromt! Tror fronten hadde sett enda bedre ut om den M-Performance leppa hadde vært lakkert i en sort høyglans farge? Bilen skinner jo så flott ellers! Tusen takk for det Jeg falt veldig for den røde farge da jeg syntes det er gøy å ha noe som ikke "alle" andre har. Jeg er enig med deg i det. Jeg skal kjøpe ny diffuser så da er det en tanke å få lakkert dette samtidig 11 minutter siden, Gorg skrev: Grattis med rålekker F31! Fet farge, og mange kule detaljer! Følger med her helt klart 👍🏻 Hvor holder du til i landet forresten? Tusen takk for det, hyggelig Jeg holder til i Porsgrunn i Telemark. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 Nydelig bil og sexy farge 😉 mgilhauge reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 Tøff farge, de m-performance sideskjørtene ønsker jeg meg også! mgilhauge reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 Nydelig bil! Gratulerer! mgilhauge reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgilhauge Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2017 2 timer siden, Fahad skrev: Nydelig bil og sexy farge 😉 Tusen takk 2 timer siden, macrorain skrev: Tøff farge, de m-performance sideskjørtene ønsker jeg meg også! Tusen takk. Veldig forståelig, de er klasse 1 time siden, papertiger skrev: Nydelig bil! Gratulerer! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgilhauge Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2017 Av en merkelig grunn har det ikke blitt montert m performance diffuser på bilen min. Jeg tenkte å montere dette men jeg har elektrisk hengerfeste på bilen. Det er ikke slik at m performance diffuseren og hengerfeste kommer i konflikt med hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Gratulerer med ny bil! Tenkte selv på M-performance-diffuser til min, det passet ikke med elektrisk hengerfeste. Jeg tror det stikker for dypt inn og kommer i konflikt med det! mgilhauge reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Flott farge og flott bil! Får slenge ut noen av interiøret og mgilhauge reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgilhauge Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 1 time siden, fupsaker skrev: Gratulerer med ny bil! Tenkte selv på M-performance-diffuser til min, det passet ikke med elektrisk hengerfeste. Jeg tror det stikker for dypt inn og kommer i konflikt med det! Tusen takk Hmm, det gjør det ja. Det var kjedelig og litt lite gjennomtenk av BMW syntes jeg. Spesielt at man ikke kan ha elektrisk hengerfeste sammen med m performance diffuser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgilhauge Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 22 minutter siden, Gabz skrev: Flott farge og flott bil! Får slenge ut noen av interiøret og Tusen takk Her er noen bilder av interiøret mossing 92, fupsaker, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgilhauge Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 Hadde bilen inne på Bilsalongen i Skien i dag. Det har vært en ulyd fra forstillingen i bilen når jeg kjører over fartsdumper og på dårlig vei så jeg hadde den til sjekk i dag. De la inn en ny software oppdatering på bilen da de fortalte at det var noen greier med de adaptive demperne. Har ikke fått testet bilen så mye enda men det er jo rare greier at det skal være ulyder i en bil som har gått 41000 km. Er det flere som har vært borti det samme problemet her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå