Gå til innhold

Min F34 3GT - Sommerdekk


 Share

Anbefalte innlegg

Enig med siste mann her. Designet på GT'en må man vende seg litt til. Det som overrasket meg mest med denne modellen, var den enormt gode plassen! 

Kom forøvrig over et bilde på fb-siden til KW som viser hvor lekker den blir med litt senk 8)

18422266_431848880503336_148725147329674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorg skrev:

Fine vinterhjul! :) 

Noen få cm må det være, men kanskje ikke så all verdens stor forskjell.

Skal montere ledpærer i tåkelysene mine, for orginale LCI LED tåkelys koster skjorta og vel så det..

I en ideell verden skulle jeg også ordnet 335d/340i eksos, men hvis det blir noe eksosmontering på denne, så blir det dobbelstuss på venstre side.

Også tenkt å oppgradere stereoen, har spurt om pris fra importøren i Norge, men det virker som om at de ikke er interessert i jobb for de svarer ikke..

Må være så pass når man holder til på vestlandet og man kan telle på en hånd antall dager snøen har lagt lengre enn over natten :) 

Du gir oss vel gjerne en liten post på tråden din når du har fått satt disse inn? 

Ja, blir nok i en ideell verden for min del og, er mye som skal prioriteres før det blir ny eksos. Dobbeltstuss er jo standard på 320i/d fra LCI, så mulig det lar seg enklere (les: rimeligere) å løse. 

Er det BAV sound du har hørt med?

49 minutter siden, papertiger skrev:

Enig med @StigJ her ang. felgene - de kunne fint tilhørt originalkatalogen til BMW.

Jeg var litt reservert mot 3GT designet når det først kom, men jeg har lært meg å like det. Både i M sport, og i Luxury Line, to helt forskjellige biler, fine på hver sin måte. Jeg var med svigerfar og både prøvde og kjøpte den 320i'en de har nå. Enda opp på en demokjørt xDrive Roadshow bil hos Bavaria Bryne.

M sport fjører gir vel 10mm senket understell - xDrive utgavene har standard fjører. Høyden i brosjyrene du har viser nok høyden med standard understell.

Godt å høre at folk liker felgene, for det gjør jeg og :) 

Her var det, om ikke kjærlighet, så begeistring fra første promovideo ble sluppet. Må vel og merke innrømme at jeg har en forkjærlighet for M-sport fremfor de andre line, men syntes den tar seg bra ut i samtlige. 

Antar det samme vedrørende bakkeklaring med og uten M-sport , da M-sport standard har senket bilen 10 mm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Henrik K E39 skrev:

Enig med siste mann her. Designet på GT'en må man vende seg litt til. Det som overrasket meg mest med denne modellen, var den enormt gode plassen! 

Kom forøvrig over et bilde på fb-siden til KW som viser hvor lekker den blir med litt senk 8)

Ser bra ut med senk, men må ærlig innrømme at jeg ikke kommer til å senke den da jeg finner bilen svært passende med 19" og 20" og gir meg lite grunn til å ønske å senke :) 

Ettersom jeg har fjernet alt av emblem bak på bilen, får jeg stadig spørsmål fra kjente og ukjente hva slags bil dette er.. Senest i helgen når jeg var i Bergen kom det naboer til mine foreldre bort og folk utenfor butikken og spurte hva slags bil det var. De aller fleste tror det er en 5-serie eller en ny type X-modell. X4 er også blir foreslått.

Ett av spørsmålene fra helgen; "Du, kan jeg spørre om en ting? Hva slags bil er det du har? Min sønn og jeg lurte litt på dette og han har veldig god kjennskap til BMW og mente det er den nye 5 serien..." :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Knoett skrev:

Ser bra ut med senk, men må ærlig innrømme at jeg ikke kommer til å senke den da jeg finner bilen svært passende med 19" og 20" og gir meg lite grunn til å ønske å senke :) 

Ettersom jeg har fjernet alt av emblem bak på bilen, får jeg stadig spørsmål fra kjente og ukjente hva slags bil dette er.. Senest i helgen når jeg var i Bergen kom det naboer til mine foreldre bort og folk utenfor butikken og spurte hva slags bil det var. De aller fleste tror det er en 5-serie eller en ny type X-modell. X4 er også blir foreslått.

Ett av spørsmålene fra helgen; "Du, kan jeg spørre om en ting? Hva slags bil er det du har? Min sønn og jeg lurte litt på dette og han har veldig god kjennskap til BMW og mente det er den nye 5 serien..." :D 

Klassisk! 

De fleste tror det er en 5'er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Henrik K E39 skrev:

Kom forøvrig over et bilde på fb-siden til KW som viser hvor lekker den blir med litt senk 8)

Veldig pent med senk indeed. Men trenger da også passende hjul og eventuelle spacere. Så stusselig ut med de på bildet.

Anyways, flott bil du har her, Knoett!

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gabz skrev:

Veldig pent med senk indeed. Men trenger da også passende hjul og eventuelle spacere. Så stusselig ut med de på bildet.

Anyways, flott bil du har her, Knoett!

Takk for det! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
7 timer siden, papertiger skrev:

Digger de felgene. Hvilke dekk ble det?

Ja, blitt ganske fan av de selv 😊

Endte med å kjøpe Michelin Pilot Super Sport 👍 kjøpte Erik sine dekk som han i kort tid hadde benyttet til sin M550XD, men pga feil profil fikk problem med x-drive. Fikk en grei deal av han på ellers kostbare dekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Knoett skrev:

Ja, blitt ganske fan av de selv 😊

Endte med å kjøpe Michelin Pilot Super Sport 👍 kjøpte Erik sine dekk som han i kort tid hadde benyttet til sin M550XD, men pga feil profil fikk problem med x-drive. Fikk en grei deal av han på ellers kostbare dekk. 

Ah, så det er samme dekkdimensjoner som på 5-serien? Kjører du 225 foran og 255 bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Knoett changed the title to Min F34 3GT - Rens av skinnseter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...