Gabz Skrevet Mai 26, 2017 Share Skrevet Mai 26, 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96731520&ref=conversation&fks=96731520 Hva tenker dere om denne og prisen? Den er jo registrert både på SVV og på VIN-nummer som en 2002-mod, men alt ved den er jo facelift. Noen må ha brukt mye penger på å bygge om? Og hva tenker dere om pris og kilometerstand? Er jo en M57TU, så er jo i utgangspunktet solid. Tenkte å se på den i kveld eller i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 26, 2017 Share Skrevet Mai 26, 2017 Med tanke på det som har skjedd med Olsen Bil, ville eg ha sjekke denne bilen nøye før eit eventuelt kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Mai 26, 2017 Share Skrevet Mai 26, 2017 Det positive: Ok+ Utstyrt Grei motor Det Negative: "Biliiiig,!!!" Usikker (service) historikk? Hvis selger kan dokumentere service historikk, og den virker ok. Så er det jo ikke et dumt kjøp Men greier ikke å ta folk som skriver BILLIG i annonsene sine serriøst, oftest en grunn til at den prises lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 26, 2017 Share Skrevet Mai 26, 2017 Om du kjøper denne tror jeg vertfall du burde beholde den en stund.. Garantert litt småplukk osv. På en slik bil, pluss at ting kommer stortsett fortløpende på gamle Bmwer med mye utstyr.. Tror også den vil vere tungsolgt i fremtiden mtp km.stand Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mai 26, 2017 Share Skrevet Mai 26, 2017 Kjøp deg heller en RR L322 som du tidligere tenkte på 😊 Skikkelig stasvogn 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2017 (endret) Om dette skulle blitt noe kjøp så er det nok for å ha en fet cruiser en god stund fremover, ikke noe raskt gjensalgsobjekt. Tenker i utgangpunktet på E60 LCI men denne virket hyggelig priset og synes E65 LCI er rå biler. Men litt skeptisk til kilometerstand på en slik bil, selger kunne opplyse at "servicehistorikk var OK", så får vel bare se selv. Skal bort å se på den i kveld bare for å prøvekjøre og kjenne litt på den. Om bilen er bunnsolid går det jo også å bare bruke den til motoren takker for seg også skaffe en ny motor, men vet ikke hvor lett det er å få tak i brukte M57TU eller hva de koster. Kanskje greiest å bare vente på en fin E60 i stedet. Men gøy med E65 som skiller seg litt mer ut i mengden. Er jo ordentlig mafiabil Angående Olsen Bil, hvordan vet du at denne har vært innblandet i det? Og hva skal man sjekke? Om bilen er tidligere kollisjonsskadet eller noe? Kan man sjekke noe sted på nett om biler har vært kondemnert? RR er i bakhodet, men har egentlig ikke behov for en stor SUV. Mer praktisk med en fin E60 eller muligens E65. Endret Mai 26, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Mai 26, 2017 Share Skrevet Mai 26, 2017 Vehicle Identification Number WBAGM21030DR46399 Type GM21 Model 730d - EUR Development Code E65 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M57/TU Displacement 3.00 Power 160 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Black Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Nasca Schwarz - U6SW Production Plant DINGOLFING Production Date 2002-09-23 Standard Equipment 202 Steptronic Steptronic 216 Servotronic Servotronic 245 Steering Column Adjustment Elec Lenksaeulenverstellung Elektrisch 261 Side Airbag For Rear Passengers Seitenairbag Fuer Fondpassagiere 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 650 Cd Player Cd-laufwerk 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 229 Dynamic Drive Dynamic Drive 239 Lt/aly Wheels Multi-spoke 94 Lm Raeder/ Vielspeiche 94 302 Alarm System Alarmanlage 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 438 Wood Trim Edelholzausfuehrung 442 Cupholder Getraenkehalter 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 496 Seat Heating For Rear Seats Sitzheizung Fuer Fondsitze 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 612 Bmw Assist Bmw Assist 630 Car Telephone With Cordless Receiver Autotelefon Mit Schnurlosem Hoerer 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach 677 Hifi System Professional Hifi System Professional 691 Cd Holder Cd-halterung 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Mai 26, 2017 Share Skrevet Mai 26, 2017 Vet ikke om innlegget mitt hjalp noe, men bmwarchive.org er fin til og sjekke hva bilen kom med fra fabrikk. Jeg sjekker Stadssalg støtt og stadig og denne 04 E60 530d kan jo være et kupp? her har du ihvertfall linken. http://stadssalg.no/no/20258-bmw-530d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 26, 2017 Share Skrevet Mai 26, 2017 22 minutter siden, Gabz skrev: Angående Olsen Bil, hvordan vet du at denne har vært innblandet i det? Og hva skal man sjekke? Om bilen er tidligere kollisjonsskadet eller noe? Kan man sjekke noe sted på nett om biler har vært kondemnert Seier ikkje at denne er innblanda der på noko vis, men ville sjekka kollisjonsskader og ch. nummer grundig Eg pleier alltid å sjekke med forsikringskontakten min om det er registrert nokon forsikringsskadar før eg kjøper. Er faceliften utført av reine kosmetiske grunnar, vil eg tru det finnes dokumentasjon og kvitteringar på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2017 (endret) 44 minutter siden, Eivind320x skrev: Bruker alltid vin-dekodere når jeg skal sjekke bil, ja Takk for tips, men må bli LCI om jeg skal ha E60. Endret Mai 26, 2017 av Gabz Eivind320x reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2017 39 minutter siden, mcbanan skrev: Skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2017 Var å prøvde den nå. Var veldig hel og grei, og så bra ut. Var ikke noe ulykkebil eller noe siden den var faceliftet, var bare gjort av kosmetiske årsaker. Dørene hadde blitt lakkert etter en liten skade så ble visst tatt samtidig. Motoren virket veldig grei den og. Men var litt småplukk også. Airbag- og beltelampe lyste, utetemp sensor var gåen, håndtak på førerdør var køddete.. Selger sa dette kunne fikses før salg, men likevel. Med småplukk og over 300k på telleren tror jeg ikke det blir helt for meg. Vil ha en bil jeg med sikkerhet kan ha lenge uten noe store problemer, og med slik kilometerstand er risikoen litt høyere for sånt. Men i gjengjeld var den jo billig også, men.. Men skal jeg tenke langsiktig så er det nok relativt fort gjort for meg å bli lei E65. Ja, den ser utrolig bra ut, og er komfortabel og digg å kjøre. Mye leketøy også. Men jeg liker av og til å ta med bilen min på noe svingete bakveier og ha det gøy der også, og der blir 7er litt båt. E90/E87 og lignende er mer kompromiss mellom sporty og komfort, og fungerer ypperlig på sånne turer, men E65 blir litt stor og tung i forhold. Nå har jeg faktisk ikke prøvd E60 selv enda, men vil tro den er et bedre kompromiss mellom sporty og komfort, og samtidig med mye leketøy og tøft utseende. Må prøve E60 først før jeg bestemmer meg noe nærmere. Om E60 ikke lever helt opp til forventningene så kunne jo denne E65en vært en sjef bruksbil framover det, men da måtte det blitt en morrobil ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 (endret) Greit å huske at (som du sikkert vet da men), at det å kjøpe dyre luksusbiler som har gått langt gjerne betyr SVÆRT høye driftskostnader. Nyprisen på denne bilen er jo høy, og vedlikehold, service og deler er deretter. Hvis du ikke er mekaniker og gjør alt selv da (og det er du kanskje for alt jeg vet). 100,000 i innkjøp er billig, men ikke like billig når du har brukt 100,000 til i løpet av neste året. Endret Mai 27, 2017 av macrorain Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Hva er det som skal koste så voldsomt da? Gabz skrur jo selv og deler får man tak i. Både brukt å nytt. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Ikke har den noen av problemmotorene heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå