ahj Skrevet Desember 10, 2017 Share Skrevet Desember 10, 2017 Jeg bruker rattgiring nesten hele tiden. På 6 og 8 trinnskasser, føler at jeg har mere kontroll. Blir bra med sport spaken. Mye penere danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 10, 2017 Share Skrevet Desember 10, 2017 På gammelbilen, som nå @ahj koser seg med brukte jeg rattgiring en del, og det var veldig kjekt siden man kunne bruke en hånd for å gire opp og ned. Dytte frem for opp og bak for ned, eller var det omvendt? På GT'en så var det et must å ha sportsautomat da kjørefølelsen er noe bedre med girkassa og rattgiringa er veldig bra. Blir svært bra med den oppgraderinga danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2017 9 timer siden, awt skrev: Rattgir blir sjeldent brukt ja. Selv bruker jeg det stort sett bare ned Rennfast o.l., men girspaken er jo absolutt et løft. Er det jeg håper på det blir 30 minutter siden, ahj skrev: Jeg bruker rattgiring nesten hele tiden. På 6 og 8 trinnskasser, føler at jeg har mere kontroll. Blir bra med sport spaken. Mye penere Enig, har siklet på den lenge nok nå 22 minutter siden, Gorg skrev: På gammelbilen, som nå @ahj koser seg med brukte jeg rattgiring en del, og det var veldig kjekt siden man kunne bruke en hånd for å gire opp og ned. Dytte frem for opp og bak for ned, eller var det omvendt? På GT'en så var det et must å ha sportsautomat da kjørefølelsen er noe bedre med girkassa og rattgiringa er veldig bra. Blir svært bra med den oppgraderinga Enig! Var en tur på fjellet sist helg å fikk meg en dag på snowboard, glemte helt legge ut skrytebilde i snøen Var vel 2 cm med helt klar is på veien, noe som gjorde de få kilometer med bratte bakker og svinger greit utfordrende uten 4hjulsdrift merket jeg, var litt tokyo drift feeling påvei opp og ned til skitrekket fra hovedveien Gorg og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 10, 2017 Share Skrevet Desember 10, 2017 Har sportautomat på F36’en, men bruker rattgiringen veldig sjelden - rett og slett fordi girkassen er så utrolig bra. Når jeg bruker den er det mest i normal D, og bare flikker ned et par gir ved forbikjøring eller ned Rennfast. Men at det ser veldig bra ut både med spaken og paddlene er ikke å komme fra! danskiii og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2017 21 minutter siden, papertiger skrev: Har sportautomat på F36’en, men bruker rattgiringen veldig sjelden - rett og slett fordi girkassen er så utrolig bra. Når jeg bruker den er det mest i normal D, og bare flikker ned et par gir ved forbikjøring eller ned Rennfast. Men at det ser veldig bra ut både med spaken og paddlene er ikke å komme fra! Ja er det jeg tror også de ikke blir så mye brukt men de må til for helhetsinntrykket Vurderer å sette inn paddler fra F80 da istedenfor standard. Koster ikke mange hundrelappene mer i brukt tilstand enn standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2017 Fikk girvelger i posten igår så idag ble det tut å kjør etter jobb. Av med pyntelist og deksel rundt girvelger, ut med gamle så fort det ikke ble tatt bilde av og nedi med nye! Det gjorde seg som en bra oppgradering dette her ja! Jeg legger stort trykk på førermiljø i bilene mine, mer enn motor så meget fornøyd Marius2002, ///M-ini95, Walkabout og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 20, 2017 Share Skrevet Desember 20, 2017 Veldig bra. Er det plug & play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2017 49 minutter siden, awt skrev: Veldig bra. Er det plug & play? Takk Ja plug & play sålebge du kjøper rett delenummer til bilens årgang awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 21, 2017 Share Skrevet Desember 21, 2017 Tøft! Bra oppgradering danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Desember 21, 2017 Share Skrevet Desember 21, 2017 19 timer siden, danskiii skrev: Fikk girvelger i posten igår så idag ble det tut å kjør etter jobb. Av med pyntelist og deksel rundt girvelger, ut med gamle så fort det ikke ble tatt bilde av og nedi med nye! Det gjorde seg som en bra oppgradering dette her ja! Jeg legger stort trykk på førermiljø i bilene mine, mer enn motor så meget fornøyd Ble veldig bra. Jeg kjøpte nytt "glass" til den som jeg synes ble meget bra med M-logo: https://www.ebay.com/itm/Gear-Shift-Knob-Panel-M-Sport-Emblem-Sticker-for-BMW-1-3-5-6-7-M3-M5-X3-X5-F10-/172604795459?hash=item28300c2a43 Og rattgiring er et must når du først har fått det. Bruker det ofte, ikke så mye i bytrafikken, men ned bakker eller når en vil ha litt morsomt som nå på vinteren med bakhjulstrekk. Kom over en link på ebay: https://www.ebay.com/itm/BMW-F30-F31-F34-F20-F21-STEERING-WHEEL-SHIFT-PADDLES-PAIR/332136147567?hash=item4d54db6a6f:g:UZwAAOSwux5YW9sB&vxp=mtr Jeg ble også veldig fornøyd med denne rundt IDrive skjermen: https://www.ebay.com/itm/Inner-Console-GPS-Navigation-Cover-Trim-For-BMW-3-Series-F30-2013-2017-/262591446213?hash=item3d23ab7cc5 Er på jakt etter ratt med varme og bryter med nedre konsoll, men ikke funnet noe ift fornuftig pris <5000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2017 1 time siden, arildopc skrev: Ble veldig bra. Jeg kjøpte nytt "glass" til den som jeg synes ble meget bra med M-logo: https://www.ebay.com/itm/Gear-Shift-Knob-Panel-M-Sport-Emblem-Sticker-for-BMW-1-3-5-6-7-M3-M5-X3-X5-F10-/172604795459?hash=item28300c2a43 Og rattgiring er et must når du først har fått det. Bruker det ofte, ikke så mye i bytrafikken, men ned bakker eller når en vil ha litt morsomt som nå på vinteren med bakhjulstrekk. Kom over en link på ebay: https://www.ebay.com/itm/BMW-F30-F31-F34-F20-F21-STEERING-WHEEL-SHIFT-PADDLES-PAIR/332136147567?hash=item4d54db6a6f:g:UZwAAOSwux5YW9sB&vxp=mtr Jeg ble også veldig fornøyd med denne rundt IDrive skjermen: https://www.ebay.com/itm/Inner-Console-GPS-Navigation-Cover-Trim-For-BMW-3-Series-F30-2013-2017-/262591446213?hash=item3d23ab7cc5 Er på jakt etter ratt med varme og bryter med nedre konsoll, men ikke funnet noe ift fornuftig pris <5000... Ja sett disse glassene men er ikke så fan av m-sport emblemt rundt om selv Liker også at rammen rundt skjermen er sort, litt mer diskre på den måten, litt jalla i mitt hode bare Ja rattgir er et must for å få det komplett, ser også helt ok ut. Litt mer lettsolgt tror jeg også med mer utstyr til slutt Vet det er å finne det meste på ebay, men skrev i tilfelle noen har liggende Ja ratt med varme er noe dyrt, skulle hatt det i frøkna sin f20 også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 21, 2017 Share Skrevet Desember 21, 2017 (endret) F1 giring er ett must om man ønsker å kjøre litt aktivt. Ikke minst gir det mer poff i eksosen ved girskifte (manuell giring), og som vi alle vet, er lydbilde en stor del av kjøreopplevelsen. Varme i ratt burde vært standard.. koster 2500kr når man bestiller bilen ny.. peanuts. også skal folk ta seg så godt betalt for det i etterkant. Det blir som med hengerfeste, dobbelt så billig ved fabrikkmontering omtrent (elektronisk). Endret Desember 21, 2017 av Geir Anders danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 21, 2017 Share Skrevet Desember 21, 2017 23 timer siden, danskiii skrev: Fikk girvelger i posten igår så idag ble det tut å kjør etter jobb. Av med pyntelist og deksel rundt girvelger, ut med gamle så fort det ikke ble tatt bilde av og nedi med nye! Det gjorde seg som en bra oppgradering dette her ja! Jeg legger stort trykk på førermiljø i bilene mine, mer enn motor så meget fornøyd Dette ble meget bra, et vanvittig løft for interiøret. Den girvelgeren som BMW leverer som standard er helt tragisk... papertiger og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2018 Har vært plaget med fukt i baklykter en stund nå og tok kontakt med brages ang bytte. Forhørte meg om muligheten til å kunne oppgradere til facelift lykter med det samme så håper det lar seg gjøre, så får kanskje bilen et lite rumpeløft Lyktene er byttet 2 ganger før.. MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2018 Lite som skjer igjen men er jo vinter og alle resurser går til E21 Men er da noe. Har vært inne hos brages idag å fått skiftet baklykter på garanti Digg å få nyvasket bil tilbake Så har den også fått seg ny frontrute! Meb denne gang er den klar for litt oppgradering Må bare få tak i nytt deksel, kamera og modul nå så snakker vi skiltgjenkjenning! fupsaker, BjornarHS, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå