Thundercoil Skrevet August 11, 2017 Share Skrevet August 11, 2017 (endret) Søte lår på deg Interiøret i 528en var et kapittel for seg selv. Haha. Skikkelig neglisjert. Så litt ut som om en elg hadde klatret inn og dauet der. Blir spennende å se etter skuring og pleie. Fortsett med småplukk. Endret August 11, 2017 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 11, 2017 Share Skrevet August 11, 2017 Begynte å lure på hvor den 3. pedalen kom fra, før jeg innså at det var MX5en haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 11, 2017 Share Skrevet August 11, 2017 Oops. Den linjen så jeg ikke Redigerte utsagnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 11, 2017 Forfatter Share Skrevet August 11, 2017 (endret) @Thundercoil Ja, ikkesant? Mhm, denne var i desperat trengsel etter litt god, gammel TLC. Tror den blir bra til slutt! @DanielStance Endret August 11, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 13, 2017 Forfatter Share Skrevet August 13, 2017 Ga 528'n en liten kattevask i dag bare for å få vekk det verste av møkka slik at det var litt lettere å se standen på bilen. Så fort litt ryddigere ut. Før/etter: (felgene er IKKE vasket og bilen trenger fortsatt en god rubbing og polering) Og rusten på venstre siden så ikke fullt så skummel ut når mesteparten av møkka var borte. Fikk også en fin pakke her på fredagen. Faceliftlykter med bi-xenon kit. Dette måtte jo monteres øyeblikkelig, så jeg satt i gang. 50/50 Før/etter. Synes det ryddet veldig opp i fronten, de gamle lyktene var ganske fæle. Får ikke testet dem enda ettersom jeg glemte å handle meg overgangskabler, men det skal gjøres snarest. Har også LCM III på vei så må montere og kode den før jeg får testet de ut. Men det skal etter planen skje ASAP Skal også få baksetet inn til uka også bestiller jeg visningstime for det samt EU-kontroll. Får se hvor mye som kommer opp på EU og eventuelt om det er verdt å fortsette på den eller ikke, men han som eier verkstedet som jeg kjøpte bilen av sa at det var brukt mangfoldige titalls tusen kroner på den så burde gå greit. Får se! Enes Yakici, ///M-ini95, Thundercoil og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 14, 2017 Share Skrevet August 14, 2017 Nå skjer det ting ja! Ser ut til at det kan bli en ganske overkommerlig brukis det der etterhvert! Utrolig hva lykter har å si for inntrykket av en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 14, 2017 Forfatter Share Skrevet August 14, 2017 Ja, veldig også. Hver gang jeg ser bilen nå så ser det ut som en helt annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 14, 2017 Share Skrevet August 14, 2017 flott bil, digget fargen på den!😄 Lykke til med prosjektet 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 14, 2017 Forfatter Share Skrevet August 14, 2017 Mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 14, 2017 Share Skrevet August 14, 2017 Ble nesten litt uvell når jeg så standen på setene. Godt du tar på deg jobben med å redde nok én e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 14, 2017 Forfatter Share Skrevet August 14, 2017 Haha, ja. Skal gjøre mitt beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 14, 2017 Share Skrevet August 14, 2017 Gleder meg til å se den ferdig ja! mye interesse på din 330d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 15, 2017 Forfatter Share Skrevet August 15, 2017 Jeg og Litt er det. En som var å så på den idag men som tydeligvis var livredd for litt flekker med overflaterust på en 16 år gammel bruksbil.. Er en annen som venter på lån fra banken som er gira på å handle også, så får se an den fronten. Ellers har det vært stille utenom et par byttetilbud hvor vedkommende ønsket typ 50-70k i mellom som er uaktuelt. Men jeg får bare smøre meg med tålmodighet HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 bra du redder bilene fra skroten! men fy faen det interiøret trenger en serriøs rens og farge! og exteriøret trenger også en del lakk >.< men du er flink det skal du ha skryt for å stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 15, 2017 Forfatter Share Skrevet August 15, 2017 Takk! Får rydde opp så godt jeg kan iallefall så ser vi hva som gjenstår Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå