Odd-M Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 For oss ulærde fremstår nok denne tråden som ren show-off i kunnskaper og oppgraderinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Må du ikke bytte frontruten også, når du skal ha HUD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 For oss ulærde fremstår nok denne tråden som ren show-off i kunnskaper og oppgraderinger.. Jotakk for det, men jeg er nok rimelig ulærd selv også.. Må du ikke bytte frontruten også, når du skal ha HUD? Man må ikke, men om man ikke gjør det blir bildet bittelitt uklart. Ruten vil nok bli byttet den også. -- Noen få iPhone-bilder til: Har forøvrig funnet ut hvorfor det ikke sitter helt som det skal, så det må handles litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Men for at dette skal fungere må du bytte front ruta, siden det sitter et "speil" for at du skal kunne se HUD'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Men for at dette skal fungere må du bytte front ruta, siden det sitter et "speil" for at du skal kunne se HUD'n. Nei, det fungerer uten. Som tidligere nevnt vlir bare bildet litt uklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Ikke helt borte bilen din eller ser jeg Nydlig rødfarge. Og er litt sjalu på at du har facelift ser mye bedre ut dørtrekka i den enn i den gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Takk for det. Ang. head up-prosjektet/idiotien så har jeg ikke gitt opp om noen tror det. Jeg har vært bortreist på jobb i en god uke, og i tillegg må det passe med hvordan fruen jobber. Satser på jeg kan fortsette snart. Holder også på med redigering av filmingen vi gjorde når vi kjørte til Nürburg. Har stort sett redigert på min snart fem år gamle MacBook, noe som har vært veeeeeeeeeeeeeldig frustrerende. I går fikk jeg nok og kjøpte den første (og nærmeste) iMacen jeg fant på finn.no, så nå går det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Du er gal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Imponerende hva du har fått til awt. Hadde vært kjekt å kunne gjort slikt selv også, men nå er bimmern solgt til fordel for hus som skal bygges. Får bli en bimmer senere når huset og økonomien er på skinner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Ser frem til den dagen du setter i gang et stort prosjekt iom. at du sier dette er et "lite" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Skjer det noe her snart igjen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Ser frem til den dagen du setter i gang et stort prosjekt iom. at du sier dette er et "lite" Tror ikke jeg skal begi meg ut på et stort prosjekt, hadde aldri blitt ferdig. Skjer det noe her snart igjen eller? Har skjedd ganske lite dessverre. Tiden har forsvunet i jobb, familie og hus (i tillegg til kaldt vær og giddaløshet). Burde vært ferdig for lengst, så det er vel igrunn mest flaut at jeg ikke har fått gjort noe, men håper jeg klarer å dra meg ut i garasjen igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Kan jo legge denne inn her også, ettersom det er mye av denne bilen i filmen. Nürburgring 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Artig film, bra redigering! Ser du var litt uheldig og fikk med en Audi eller to men er jo slikt som kan skje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Man må jo naturligvis ha med litt skremselspropaganda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå