papertiger Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Ok, da må uansett det gjøres. Combox i seg selv koster rundt 3000,- (ihvertfall før euroen ble svindyr). Kart og software er forøvrig helt uavhengig, så det ene kan ha blitt oppdatert uten at det andre har blitt, men det er vel igrunn heller tvilsomt. Jeg har forøvrig kart også, og kan legge det inn for deg neste gang jeg er i området (relativt ofte for tiden). Takk for det Jeg tenkte egentlig å laste ned kart og kjøpe kode fra en av de sidene som er nevnt på forumet her, men om jeg kan slippe unna med å kjøpe kode og betale deg litt for installering er jo ingenting bedre - såfremt kartene kan brukes på flere biler om hverandre? jeg har Premium kart nå. Send meg gjerne en PM når du skal sør for Boknafjorden om du har tid og lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Jeg fikser både kode og kart jeg, så skal gi beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Tøft reisebrev awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Jeg fikser både kode og kart jeg, så skal gi beskjed. Glimrende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Ikke så veldig mye som skjer for tiden, men jeg har solgt Hartge-felgene, og i den forbindelsen avtalte jeg å møte kjøper i Kristiansand i går kveld. Planen var egentlig å kjøre 1-serien, men jeg endte opp med 5-serien. Dette tror jeg var like greit, både med tanke på comfort og plass. Det var en fin tur i pent vær, men ettersom jeg fortsatt kjører på sommerdekk var jeg litt småskeptisk på turen hjem. Utenfor Julius sin bopel med skitten bil. Kanskje ikke så imponerende siden de fleste her inne med tilsvarende biler har dieselmotor, men jeg ble likevel fornøyd med dette forbruket. Dette inkluderer noe småkjøring i Stavanger, samt en del køkjøring i rushen. Var heller ikke unormalt lett på høyrefoten. andreaskarm og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Din 1-serie som står på Sots denne uken eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2015 Den stod der i dag, men de andre dagene har jeg hatt 5-serien, så om du har sett den da har du vært god. Går du der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Ja, går fagskole petroleum på deltid, 2. året. Så er der ut denne uka. Mulig det var i forrige uke jeg såg bilen først da, kom kjørende forbi meg. Men når jeg så den forfra i dag og la merke til lyktene skjønte jeg med engang hvilken bil det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2015 Okey, går på det samme selv, men er på første året. Var du på den presentasjonen fra Island Offshore i går også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Jaggu fint med rød e61 . Det må jeg si . Dyreparken ja....En glede for små og et helvetes mas for oss foreldre.. Jeg bor 25 min ifra og kjenner jeg grøsser bare jeg ser plassen. Men ungene derimot,forguder parken og det er jo viktig . Ser du har en lang tråd,så denne skal inspiseres ikveld awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Jada, satt helt fremst til venstre og sa heller lite. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2015 Jaggu fint med rød e61 . Det må jeg si . Dyreparken ja....En glede for små og et helvetes mas for oss foreldre. . Jeg bor 25 min ifra og kjenner jeg grøsser bare jeg ser plassen. Men ungene derimot,forguder parken og det er jo viktig . Ser du har en lang tråd,så denne skal inspiseres ikveld Ja, var heldigvis ikke lengre enn til parkeringsplassen. Ellers prøver jeg å holde meg unna slike steder, men er redd det kan bli en tur mot sommeren. Jada, satt helt fremst til venstre og sa heller lite. Skal ikke påstå jeg husker deg, men jeg satt ihvertfall ikke så langt fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Var det mye arbeid å få integrert Spotify i CIC-en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Nei, det krever igrunn "bare" BMW Apps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Har man Combox og BMW Apps, så skjer integreringen automatisk når kabelen er plugget i og når man åpner Spotify appen på telefonen. Sikkert deilig å få solgt Hartge-hjulene, awt. Går du med planer om nye til våren, eller blir det fortsatt å kjøre med 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå