Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Ok, da må uansett det gjøres. Combox i seg selv koster rundt 3000,- (ihvertfall før euroen ble svindyr).

Kart og software er forøvrig helt uavhengig, så det ene kan ha blitt oppdatert uten at det andre har blitt, men det er vel igrunn heller tvilsomt.

Jeg har forøvrig kart også, og kan legge det inn for deg neste gang jeg er i området (relativt ofte for tiden).

Takk for det :) Jeg tenkte egentlig å laste ned kart og kjøpe kode fra en av de sidene som er nevnt på forumet her, men om jeg kan slippe unna med å kjøpe kode og betale deg litt for installering er jo ingenting bedre - såfremt kartene kan brukes på flere biler om hverandre? jeg har Premium kart nå. Send meg gjerne en PM når du skal sør for Boknafjorden om du har tid og lyst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ikke så veldig mye som skjer for tiden, men jeg har solgt Hartge-felgene, og i den forbindelsen avtalte jeg å møte kjøper i Kristiansand i går kveld.

 

Planen var egentlig å kjøre 1-serien, men jeg endte opp med 5-serien. Dette tror jeg var like greit, både med tanke på comfort og plass. :)

 

Det var en fin tur i pent vær, men ettersom jeg fortsatt kjører på sommerdekk var jeg litt småskeptisk på turen hjem. :roll:

 

IMG_8482_zpsadhpj5ui.jpg

 

Utenfor Julius sin bopel med skitten bil.

 

IMG_8489_zps4tuctjka.jpg

 

Kanskje ikke så imponerende siden de fleste her inne med tilsvarende biler har dieselmotor, men jeg ble likevel fornøyd med dette forbruket. :)

 

Dette inkluderer noe småkjøring i Stavanger, samt en del køkjøring i rushen. Var heller ikke unormalt lett på høyrefoten.

 

IMG_8494_zpstccgaeah.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, går fagskole petroleum på deltid, 2. året. Så er der ut denne uka. Mulig det var i forrige uke jeg såg bilen først da, kom kjørende forbi meg. Men når jeg så den forfra i dag og la merke til lyktene skjønte jeg med engang hvilken bil det var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu fint med rød e61 :).

Det må jeg si .

Dyreparken ja....En glede for små og et helvetes mas for oss foreldre.:).

Jeg bor 25 min ifra og kjenner jeg grøsser bare jeg ser plassen.

Men ungene derimot,forguder parken og det er jo viktig .

Ser du har en lang tråd,så denne skal inspiseres ikveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu fint med rød e61 :).

Det må jeg si .

Dyreparken ja....En glede for små og et helvetes mas for oss foreldre. :).

Jeg bor 25 min ifra og kjenner jeg grøsser bare jeg ser plassen.

Men ungene derimot,forguder parken og det er jo viktig .

Ser du har en lang tråd,så denne skal inspiseres ikveld ;)

 

Ja, var heldigvis ikke lengre enn til parkeringsplassen. :)

 

Ellers prøver jeg å holde meg unna slike steder, men er redd det kan bli en tur mot sommeren. :roll:

 

Jada, satt helt fremst til venstre og sa heller lite. :)

 

Skal ikke påstå jeg husker deg, men jeg satt ihvertfall ikke så langt fra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man Combox og BMW Apps, så skjer integreringen automatisk når kabelen er plugget i og når man åpner Spotify appen på telefonen. :)

 

Sikkert deilig å få solgt Hartge-hjulene, awt. Går du med planer om nye til våren, eller blir det fortsatt å kjøre med 19"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...