Gå til innhold

wintherslife
 Share

Anbefalte innlegg

On 22.7.2017 at 10.16, Eirik Viste skrev:

Dette ser veldig bra ut. Dere har verkstedet ikke langt i fra der jeg har min mekkeplass. Er fargen Technoviolet met.? 

Bra at 540er blir fikset opp sä grundig som dette. Skal fölge med her.

Hilsen Eirik.

Hei Eirik 😃

Har du noen prosjekttråd du ? Blir ikke helt klok på hva du har av bmw 😉 Gidder du evnt å legge ut link om du har det ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 11 biler som skal gjøres ferdige. 3 er nesten ferdige og et par til er det gjort mye med. Men har aldri laget prosjekttråd. Kanskje jeg gjør det med min originale daytona E34 540i/6 Individual Touring? Den bilen kommer det trolig en hybrid M60B44 motor i. Det er noen kjekke biler som kommer etterhvert. Kanskje E36 coupé med M60B40 eller M62B44 motor. Og original E39 540ia med X5 4.6is motor, 6 trinns man. kasse og M5 understell og interiør. Men jeg er ikke typen til å ta mange bilder og skrive oppdateringer. Har lett for å rote meg bort og miste fokus på jobben som skal gjøres. Får se hva som skjer. Men burde jo absolutt bidra selv og med en tråd eller flere.

Eirik.

Endret av Eirik Viste
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Eirik Viste skrev:

Jeg har 11 biler som skal gjøres ferdige. 3 er nesten ferdige og et par til er det gjort mye med. Men har aldri laget prosjekttråd. Kanskje jeg gjør det med min originale daytona E34 540i/6 Individual Touring? Den bilen kommer det trolig en hybrid M60B44 motor i. Det er noen kjekke biler som kommer etterhvert. Kanskje E36 coupé med M60B40 eller M62B44 motor. Og original E39 540ia med X5 4.6is motor, 6 trinns man. kasse og M5 understell og interiør. Men jeg er ikke typen til å ta mange bilder og skrive oppdateringer. Har lett for å rote meg bort og miste fokus på jobben som skal gjøres. Får se hva som skjer. Men burde jo absolutt bidra selv og med en tråd eller flere.

Eirik.

Lag tråd du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Utstilling? Av evt ny eier da eller? :) så du la den ut for salg på E34 Norge. Godt fler prøver og prise opp disse bilene? Å håper den går for en høy sum

( selvom jeg personlig ikke tror dem er helt der enda desverre ) lykketil med evt dalg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, liffi skrev:

Utstilling? Av evt ny eier da eller? :) så du la den ut for salg på E34 Norge. Godt fler prøver og prise opp disse bilene? Å håper den går for en høy sum

( selvom jeg personlig ikke tror dem er helt der enda desverre ) lykketil med evt dalg :) 

Ta en titt på hva disse bilene ligger på i utlandet.. Tyskland, Spania o.l går de for opp mot 30.000 euro i denne stand 

Så den kan godt mulig havne ut av landet igjen.

:)

Er ikke mange av disse i Norge med så lav km stand 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit hva dem går for i utlandet, sa ikke noe på det, men her i Norge ;) 

Nå har ikke km stand sååå mye og si som stand på bil ( noe din bærer preg sammen med km ) håper du får nok penger for den ! Er jo en meget flott bil

Endret av liffi
Tekst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...