316 Skrevet Januar 4, 2018 Share Skrevet Januar 4, 2018 Er det bilde der fra i dag? Kjenner i såfall trang til å flytte dit du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 enda en e34 tråd! woho! bilen ser nydelig ut! håper du beholder v8´n! hadde det vært en orginal 6´er så hadde jeg stemt for s54! men siden det er en v8 så behold motoren! wintherslife reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wintherslife Skrevet Januar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2018 16 timer siden, 316 skrev: Er det bilde der fra i dag? Kjenner i såfall trang til å flytte dit du bor. Bilde er tatt i Stavanger Ikke der jeg bor.. jeg bor på bue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 On 22.7.2017 at 10.16, Eirik Viste skrev: Dette ser veldig bra ut. Dere har verkstedet ikke langt i fra der jeg har min mekkeplass. Er fargen Technoviolet met.? Bra at 540er blir fikset opp sä grundig som dette. Skal fölge med her. Hilsen Eirik. Hei Eirik 😃 Har du noen prosjekttråd du ? Blir ikke helt klok på hva du har av bmw 😉 Gidder du evnt å legge ut link om du har det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 Utrolig pen 530i 😃 Er den like bra over alt ? Rustfri under ? Hvor fikk du tak i denne og kan jeg spørre hvor mye du måtte ut med for den ? Her følges det med 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 (endret) Jeg har 11 biler som skal gjøres ferdige. 3 er nesten ferdige og et par til er det gjort mye med. Men har aldri laget prosjekttråd. Kanskje jeg gjør det med min originale daytona E34 540i/6 Individual Touring? Den bilen kommer det trolig en hybrid M60B44 motor i. Det er noen kjekke biler som kommer etterhvert. Kanskje E36 coupé med M60B40 eller M62B44 motor. Og original E39 540ia med X5 4.6is motor, 6 trinns man. kasse og M5 understell og interiør. Men jeg er ikke typen til å ta mange bilder og skrive oppdateringer. Har lett for å rote meg bort og miste fokus på jobben som skal gjøres. Får se hva som skjer. Men burde jo absolutt bidra selv og med en tråd eller flere. Eirik. Endret Januar 5, 2018 av Eirik Viste Ron Jeremy, liffi og Bimmerlorris reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 4 timer siden, Eirik Viste skrev: Jeg har 11 biler som skal gjøres ferdige. 3 er nesten ferdige og et par til er det gjort mye med. Men har aldri laget prosjekttråd. Kanskje jeg gjør det med min originale daytona E34 540i/6 Individual Touring? Den bilen kommer det trolig en hybrid M60B44 motor i. Det er noen kjekke biler som kommer etterhvert. Kanskje E36 coupé med M60B40 eller M62B44 motor. Og original E39 540ia med X5 4.6is motor, 6 trinns man. kasse og M5 understell og interiør. Men jeg er ikke typen til å ta mange bilder og skrive oppdateringer. Har lett for å rote meg bort og miste fokus på jobben som skal gjøres. Får se hva som skjer. Men burde jo absolutt bidra selv og med en tråd eller flere. Eirik. Lag tråd du Bimmerlorris og liffi reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wintherslife Skrevet Mars 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2018 Bilen tilbake fra Transtec med service på girkasse Bare småting igjen nå så er bilen klar for sommer og utstilling StigJ, Marius2002, danskiii og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 Utstilling? Av evt ny eier da eller? så du la den ut for salg på E34 Norge. Godt fler prøver og prise opp disse bilene? Å håper den går for en høy sum ( selvom jeg personlig ikke tror dem er helt der enda desverre ) lykketil med evt dalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wintherslife Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2018 2 timer siden, liffi skrev: Utstilling? Av evt ny eier da eller? så du la den ut for salg på E34 Norge. Godt fler prøver og prise opp disse bilene? Å håper den går for en høy sum ( selvom jeg personlig ikke tror dem er helt der enda desverre ) lykketil med evt dalg Ta en titt på hva disse bilene ligger på i utlandet.. Tyskland, Spania o.l går de for opp mot 30.000 euro i denne stand Så den kan godt mulig havne ut av landet igjen. Er ikke mange av disse i Norge med så lav km stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wintherslife Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2018 Takk til Transtec for service og rep på Girkassen. Disse gutta kan det de holder på med ! Anbefales! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 (endret) Veit hva dem går for i utlandet, sa ikke noe på det, men her i Norge Nå har ikke km stand sååå mye og si som stand på bil ( noe din bærer preg sammen med km ) håper du får nok penger for den ! Er jo en meget flott bil Endret Mars 16, 2018 av liffi Tekst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 (endret) On 15/03/2018 at 0.30, wintherslife skrev: Det der er en veldig fin farge for E34 Endret Mars 30, 2018 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 16, 2018 Share Skrevet Mars 16, 2018 Følger, vakker bil! <3 wintherslife reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 16, 2018 Share Skrevet Mars 16, 2018 Strøken 5er! wintherslife reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå