viggo E34 Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 Nei den er ikke noe å samle på, kan like godt gi den bort til meg. Denne er meget attraktiv, sperre og perfekt utveksling for oss som kjører bensinturbobygg med dieselkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 30, 2017 Forfatter Share Skrevet November 30, 2017 11 minutter siden, viggo E34 skrev: Nei den er ikke noe å samle på, kan like godt gi den bort til meg. Denne er meget attraktiv, sperre og perfekt utveksling for oss som kjører bensinturbobygg med dieselkasse. Hehe.......den skal på 740'n ja liffi og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2017 Pussle litt med denne, mens sjuern venter på lakk. Den er forøvrig til salgs, tar innbytte i BMW KireS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 6, 2017 Share Skrevet Desember 6, 2017 Du får en rimelig feit Bmw for den Camaroen der Forøvrig en av mine favoritt Chevroer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2017 12 minutter siden, sveigis skrev: Du får en rimelig feit Bmw for den Camaroen der Forøvrig en av mine favoritt Chevroer . Kom med forslag, jeg har null forhold til Amcar. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2017 Mens man venter på lakk, og monteringsjobb. Så blir det litt rengjøring av deler, god følelse at også det som ikke syns, er rent og pent....😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2017 Er også veldig i tvil om jeg skal sette inn hattehylle med el.gardin, da mister jeg det originale bremselyset..... Kan sikkert modifisere hattehylle, men tror det blir litt jalla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 30, 2018 Forfatter Share Skrevet April 30, 2018 Ferdig Hefre auto, Margeir, Mathiseen og 13 andre reagerte på dette 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 Gud å fin :). Akkurat sånn de skal være :):) johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 Fantastisk flott bil. Gratulerer johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 1, 2018 Share Skrevet Mai 1, 2018 Digger de 7erne der, skikkelig kult stuk på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mai 2, 2018 Share Skrevet Mai 2, 2018 Tror det blir 7-serie neste gang og selvfølgelig e32 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 2, 2018 Share Skrevet Mai 2, 2018 En utrolig fin bil. Et av de fineste eksemplarene jeg har sett. Og E32 740 har en av de fineste frontene som BMW har laget. Bakparten og, forresten. Jeg hadde selv E32 i 12 år og synes at de er flotte biler. Hilsen Eirik. johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 2, 2018 Share Skrevet Mai 2, 2018 On 30.11.2017 at 22.07, johnja skrev: Hehe.......den skal på 740'n ja Det er en perfekt utveksling til 740 med aut.kasse. Jeg hadde samme 750 diffen på min bil, som for øvrig er i de beste hender hos Carburetion nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mai 2, 2018 Share Skrevet Mai 2, 2018 Denne var skikkelig flott 👌 johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå