M-jakob Skrevet September 26, 2017 Forfatter Share Skrevet September 26, 2017 Da var det frontlyktene som sto for tur. Orginale lykter som har stått på siden bilen var ny så det var en del steinsprut i glassene. Prøvde å ta litt før og etter bilde men ikke helt lett å få med detaljer og glans under prosessen. Begynte først med vask med såpe. Gikk så over til en rubbing som jeg fikk kjøpt hos Gasolin som virker bra og har en mild slipende effekt. Deretter fulgt opp med MG scratch X og til slutt dro jeg over med litt polering. Håper resultatet er synlig på bildene for det ble klart bedre enn før. sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Oktober 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2017 Fortsetter litt på polerings runden på bilen. Prøvde meg på eksos stussene som sikkert ikke var vasket på lang tid. Begynte med prick-bort og fortsatte med en god vask. Deretter på med autoglym metalpolish som jeg syntes har fungert greit tidligere men nå virket det som riper ikke gikk bort og det var fortsatt ikke "rent". Vet ikke om det er fastbrent på grunn av varme. Noe som har tips til rens eller sterkere kost? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Oktober 1, 2017 Share Skrevet Oktober 1, 2017 Autosol skal vel være ganske grov, mener jeg å huske. Hvis det er noe fastbrent kan du bruke stålull, men vær veldig forsiktig og bruk god smøring Stålull bør kanskje være en nødløsning, hvis ingenting annet fungerer. M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Oktober 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2017 En liten lørdags update her. Benyttet det fine været i dag til å vaske litt bil både utenpå og innvendig. Legger også inn noen interiørbilder Marius2002, Gorg, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 Flott 325i det her! Hadde en LCI utgave før, var en fantastisk bil 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Oktober 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2017 3 timer siden, Gorg skrev: Flott 325i det her! Hadde en LCI utgave før, var en fantastisk bil 😃 Takk for det Gorg. Er veldig fornøyd med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Oktober 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2017 Skal selge vinterhjula så hvis noen er interissert så send en pm. Står nesten nye Hankook Winter Pike på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Oktober 9, 2017 Share Skrevet Oktober 9, 2017 fin bil du har. hvor stor er sommerfelgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Oktober 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2017 7 minutter siden, Amistad skrev: fin bil du har. hvor stor er sommerfelgene? Sommerfelgene er 8x18 foran og 8,5x18 bak. Disse kommer for salg etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Oktober 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2017 Da ble det nye vinter hjul. Orginale M sport hjul. 8x18 foran og 8,5x18 bak.Har fått tak i 2 sett så det ene settet kommer for salg igjen. Blir å bruke de som er standard alu felg farge. Kjøpt nye dekk i dag så de kommer på i morgen. Har da kjøpt noen gode dekk (håper jeg). Michelin X-Ice Xi3 som er piggfrie. Carlsius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 16, 2017 Share Skrevet Oktober 16, 2017 Flott bil med rett motor, dessverre er E9* «ødelagt» med diesel hysteriet som var på denne tiden. Sjeldent å se disse med morsom motor, ta vare på den 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Oktober 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2017 6 timer siden, Ron Jeremy skrev: Flott bil med rett motor, dessverre er E9* «ødelagt» med diesel hysteriet som var på denne tiden. Sjeldent å se disse med morsom motor, ta vare på den 😉 Takk for det. En av grunnene til kjøpet av bilen er at jeg syntes det fineste lyden kommer fra bensin rekkesekseren. Ser du bor i Porsgrunn du også og har en lang liste med BMW bak deg. Så kan godt hende du får øye på 325"n en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Oktober 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2017 Vært ute å tatt noen høstbilder før vinterhjula kommer på. Vinter hjula ligger klare nå med ny gummi på, kommer bilder av det senere. Blir vel siste tur med Zito hjul nå. Skal selges og nye hjul til sommer. tobiasw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Oktober 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2017 Er det noen som har prøvd Motor sport fangeren Fra GS bildeler? Er vel en M3 fanger tilpasset standard 3 serie. Hvordan er passform.? Noen som har bilder av sin egen bil så bare legg inn på tråden her hvis du vil eller har link til andre på forumet her som har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 20, 2017 Share Skrevet Oktober 20, 2017 Vinterhjulene blir nok midt i blinken! En av de peneste felgene du kan sette på en E9x etter min smak Veldig pent interiør i bilen, det eneste som trekker ned er en kjedelig girspak. Ikke vurdert å bytte over i en med alu på, f.eks.? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå