Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AlexZandero skrev:

Bare sånn rent hypotetisk, hvis du skulle solgt den hva ville du lagt den ut for?

Den har ligget ute for salg siden starten av mai. Har hele tiden hatt lyst til å ha bilen mest mulig av sesongen. Allerede nå er sesongen på hell, går skremmende fort til oktober/november nå. Prisen den har ligget ute for har nok vært litt høy kontra andre ombygde M5'er. Utifra det jeg har lest i annonsene virker ingen av de å være like bra mekanisk som min, som kanskje er det viktigste på en M5. Er ikke akkurat billige deler å oppdrive. Kosmetisk har den vært litt sånn på halv tolv. Men nå blir det investert i to nye dører, og en betydelig sum på litt rust fjerning samt kliss ny org bakfanger. Så da synes jeg den prisen det har ligget ute til er fair. Men bilen er kun verdt det folk er villig til å betale for den. Om du er interessert er det bare å sende meg en PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AlexZandero skrev:

Skjønner, finner den ikke på finn men du selger kanskje kun til folk på bimmers? Hvis du har salgstråd bare å sende, lurer på pris og om det er noe oppnåelig for meg serdu.

Trukket for salg grunnet skaden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Marius2002 skrev:

@Slavearbeider'n blir ekstra godt å komme i M5en igjen da :D Vært noen interessenter på den da? Synes den er fair priset, E46 M3 ligger jo fra der enplass de óg. :)

 

@AlexZandero https://www.finn.no/119878082

 

Ikke kjørt den siden mandag, savner brutaliteten allerede. Tror denber fair priset selv mtp alt som er gjort med den. Interiøret kan trekket litt ned for noen siden det er farget. Du ser ikke at det er farget for å si det sånn. Du merker kun litte grann på slitasje. Men med nøye vedlikehold er det ikke så gærent faktisk. E46 M3 vil alltid ligge litt høyere i pris grunnet etterspørselen og det er en mer kjørefokusert bil. Misforstå meg rett, alle M biler er kjøreglade og fokuserte biler, men på hver sin måte. M5 med fantastisk comfort og cruiserevne, en skikkelig autobahncruiser. Mens M3 er den mer lekne og morsommere på svingete veier. Skulle jeg valgt mellom M5 og M3 som daily som mine biler blir brukt til, så ender jeg fortsatt opp med M5. Nå har jeg kun hatt 320 tidligere, men mtp plass og lasting er 5 dørs å foretrekk kontra coupe med. Forbruket er helt bak mål med v8'er om man bruker den litt, men det lever man med. Man lever bare en gang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farget interiør gjør ingenting :) Fin og kledelig farge! E46 M3 ligger vel generelt høyere i pris som du sier, men når folk er villig til å betale nesten 200000 for en poppis E46 320d, da er denne prisen fair for en fin E39 M5, ombygd eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Daniel. skrev:

Når interiøret er farget i en såpass pen farge så tviler jeg på at det har noe å si.

De som henger seg opp i uorginal farge på interiør er vel ikke de som ville sett på en uorginal M5 sånn generelt sett :P

Du har non rett Daniel 

Så lenge det er gjort skikkelig og du ikke kan se at det er farget, hadde ikke spilt noen rolle for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bekreftet fra takstmann at det blir to kliss nye dører og alt tilhørende for å få alt tett. Eneste minuset er at dørene ikke var på lager i Sverige, så dørene er ventet inn fra Tyskland ila neste uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...