sluquet Skrevet November 15, 2017 Forfatter Share Skrevet November 15, 2017 Fikk byttet refleksene i bakfangeren til noen lakkert i mineral gray, litt uheldig med skyggene på bildet men synes det løftet rumpa en del ellers vurderer jeg sterkt m performance eksos. Fått tilbud på både det og Armytrix (48.000 takk) så vi får se. Walkabout, tobiasw og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 On 15.11.2017 at 14.34, sluquet skrev: Fikk byttet refleksene i bakfangeren til noen lakkert i mineral gray, litt uheldig med skyggene på bildet men synes det løftet rumpa en del ellers vurderer jeg sterkt m performance eksos. Fått tilbud på både det og Armytrix (48.000 takk) så vi får se. M Performance eksos på en M4 har jeg hørt i virkeligheten, og synes den ikke er verdt nærmere 50 000,- i det hele tatt. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 Er det ikke liv nok i originalanlegget altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet November 17, 2017 Forfatter Share Skrevet November 17, 2017 14 timer siden, Fahad skrev: M Performance eksos på en M4 har jeg hørt i virkeligheten, og synes den ikke er verdt nærmere 50 000,- i det hele tatt. På M2 er det ganske rått, sjekk ut på youtube 14 timer siden, macrorain skrev: Er det ikke liv nok i originalanlegget altså? Joda, det smeller bra i originalanlegget, men så var det dette med mye vil ha mer osv.. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 17, 2017 Share Skrevet November 17, 2017 50k for litt mer lyd...smått heftig! syns selv at M2 er litt vel diskré lydmessig originalt. Men det er en hårfin balansegang mellom nok lyd og for mye lyd. Ved langkjøring kan det fort bli slitsomt. lekker i denne fargen dog! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet November 17, 2017 Forfatter Share Skrevet November 17, 2017 Prisen på performance-eksosen er ikke 50k, det var armytrix som kostet så mye. Det er dyrt for performance også, men det er en håndfull tusenlapper mindre enn 50 Ikke bekymret over lydnivå på langkjøring, det er spjeld på eksosen som man kontrollerer via en bluetooth-dings så den kan settes i roligere modus om man ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2018 Ble kalt inn til fiks av instrumentclusteret i dag, lest om folk som har opplevd at det blir svart men ikke opplevd det selv. Tror muligens jeg venter til det er tid til å legge om til sommerdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 On 16.11.2017 at 18.32, Fahad skrev: M Performance eksos på en M4 har jeg hørt i virkeligheten, og synes den ikke er verdt nærmere 50 000,- i det hele tatt. Men M3/M4 har ikke så forferdelig fin lyd uansett. M2 har ganske fin lyd i forhold. Ron Jeremy, Fahad og sluquet reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 m2 sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 Var du innom Coop Obs på Alnabru i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Januar 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2018 7 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Var du innom Coop Obs på Alnabru i kveld? Nei, det må ha vært en annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 10, 2018 Share Skrevet Januar 10, 2018 9 minutter siden, sluquet skrev: Nei, det må ha vært en annen bil Ok. Likna veldig på din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet Januar 11, 2018 Share Skrevet Januar 11, 2018 On 1/9/2018 at 14.29, sluquet skrev: Ble kalt inn til fiks av instrumentclusteret i dag, lest om folk som har opplevd at det blir svart men ikke opplevd det selv. Tror muligens jeg venter til det er tid til å legge om til sommerdekk. Jeg har fått samme brev som deg, jeg har ikke opplevd noe feil men har fått time 29/1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet April 13, 2018 Forfatter Share Skrevet April 13, 2018 Da har bilen fått fikset den potensielle programvarefeilen i kombiinstrumentet (opplevde aldri feilen) og fått montert sommerhjulene, samt fått en liten kattevask. Det er deilig å ha litt feste på bakhjulene igjen mslello, Ranger1000, Mathiseen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet April 13, 2018 Share Skrevet April 13, 2018 Vanvittig kul bil sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå