Werther Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Har tenkt å bestille 4 stykk 255/40/19" Michelin Pilot Sport 4 i løpet av den neste måneden. For mest mulig grep burde jeg hatt 275/40/19" bak, men liker lett overstyring. Burde kanskje ha investert i skvettlapper eller folie når jeg ser andre sine klager her. Hadde 17"Michelin Pilot Sport 4 på Z3en gjennom gode 4 sesonger og 16" Michelin Primacy på 911, og er veldig fornøyd med de dekkene.
Ingvaldsen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 1 time siden, Werther skrev: Har tenkt å bestille 4 stykk 255/40/19" Michelin Pilot Sport 4 i løpet av den neste måneden. For mest mulig grep burde jeg hatt 275/40/19" bak, men liker lett overstyring. Burde kanskje ha investert i skvettlapper eller folie når jeg ser andre sine klager her. Hadde 17"Michelin Pilot Sport 4 på Z3en gjennom gode 4 sesonger og 16" Michelin Primacy på 911, og er veldig fornøyd med de dekkene. ps4 begynner å bli en veldig gammel modell, tror ps5 har tatt over fleste dimensjonene som var unike for ps4. kanskje du finner 4s i den dimensjonen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå