Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
22 timer siden, Walkabout skrev:

VFS2 i grå er mitt stalltips, meget pene. Du må kjøre bredere felg/dekk bak, det er mye finere. Og for all del unngå runflat, det er håpløst å kjøre på. Finn en dekkombinasjon som er mest mulig like, mener å ha hørt at opptil 1% avvik skal xDrive-systemet tåle (men jo mindre, jo bedre) :) 

Den 1% begrensningen er den i forhold til originaldimensjonen eller er det forholdet mellom framme og bak?:? Mulig jeg tenker feil men har trodd at det viktigste er forholdet mellom rulleomkrets foran og bak. Hvis man avviker 1,5% fra originaldimensjonen foran og 2% fra originaldimensjonen bak så vil forholdet kun være på 0,5%, eller?:?

Skrevet
1 time siden, flobben skrev:

Noe usikker, men x5 leveres org med den dimmen på m-pakka.

jeg bruker Oyvind dekk og bil i Oslo for dekk til mine biler. Han har veldig bra kontroll og aldri vært noe tull.

Takk for tipset:-D

Skrevet
18 minutter siden, rst026 skrev:

Den 1% begrensningen er den i forhold til originaldimensjonen eller er det forholdet mellom framme og bak?:? Mulig jeg tenker feil men har trodd at det viktigste er forholdet mellom rulleomkrets foran og bak. Hvis man avviker 1,5% fra originaldimensjonen foran og 2% fra originaldimensjonen bak så vil forholdet kun være på 0,5%, eller?:?

Det er i forhold til differanse mellom foran og bak :)  Bruk en dekkalkulator du finner på Google, så kan du regne deg frem til avvik mellom dimensjon fremme og dimensjon bak.

Skrevet
10 minutter siden, Walkabout skrev:

Det er i forhold til differanse mellom foran og bak :)  Bruk en dekkalkulator du finner på Google, så kan du regne deg frem til avvik mellom dimensjon fremme og dimensjon bak.

Tusen takk. Da er det som jeg tenkte:-D Skal finne en kalkulator og finne noe som passer:-D

• 1 year later...
Skrevet

Da er beslutningen tatt:image1.jpeg

Vossen hf6-1 gun metal i 20". 9*20 foran og 10,5*20 bak. Dekk blir michelin pilot sport 4s eller pilot supersport stjernemerket men ikke runflat. Bare å vente til dekkene kommer på. Kommer bilder da😉

Skrevet

Tror dette kan bli ganske bra på denne bilen. :)

Har selv siklet litt på Vorsteiner V-FF 103 i det siste (litt i samme gate), men det blir nok bare med tanken er jeg redd. 🙃

Skrevet
36 minutter siden, awt skrev:

Har selv siklet litt på Vorsteiner V-FF 103 i det siste (litt i samme gate), men det blir nok bare med tanken er jeg redd. 🙃

35 minutter siden, awt skrev:

Har brukt mye tid på dette valget så tror det blir bra. Dessverre er prisen på disse felgene astronomisk men man lever bare engang😏

Skrevet
31 minutter siden, rst026 skrev:

Har brukt mye tid på dette valget så tror det blir bra. Dessverre er prisen på disse felgene astronomisk men man lever bare engang😏

Tråden startet for 29 mnd siden. Det er drøyt på å velge mellom to felgvarianter :) hehe

Skrevet
5 minutter siden, Conquest skrev:

Tråden startet for 29 mnd siden. Det er drøyt på å velge mellom to felgvarianter :) hehe

Ja og så endte jeg opp med ingen av alternativene. Den jeg valgte fantes ikke da. Noen bruker lengre tid enn andre😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...