sveigis Skrevet Juli 31 Skrevet Juli 31 Fint og styre litt nå på denne årstiden og I 3 ble blank og fin ja 😊 Det som er så morro når man har lagt en sånn jobb bak seg er jo hvor lett det er og holde den ren senere .😊 mslello reagerte på dette 1
mslello Skrevet Juli 31 Forfatter Skrevet Juli 31 2 timer siden, sveigis skrev: Fint og styre litt nå på denne årstiden og I 3 ble blank og fin ja 😊 Det som er så morro når man har lagt en sånn jobb bak seg er jo hvor lett det er og holde den ren senere .😊 Bare så synd denne årstiden går så fort. Men lettstelt i3 er kjekt. Den er stort sett ute på veien, så må være lett å vaske.
Bjerknez Skrevet Juli 31 Skrevet Juli 31 Det å holde bilen blank og fin synes jeg er litt gøy. Tør fortsatt og påstå at jeg har den blankeste bilen i gata her jeg bor paukri, Marius2002, mslello og 1 annen reagerte på dette 4
mslello Skrevet August 8 Forfatter Skrevet August 8 i4'n, må jobbe litt innimellom også.. Fortjent vask etterpå. Etter den fikk ny spoiler og litt ny lakk manglet det litt coating. Så da tok jeg like greit hele bilen på nytt. Må poleres først Ble Gyeon Pure evo denne gangen. Passet også med rebehandlig av frontruta. Hadde en ampul med Aquapel igjen. Var jo ganske blank fra før. Men tenker Pure er litt mer glossy og mørkere. Men ikke like glatt som Mohs. Ble Gyeon Tire på dekk. Får vi se om den er like skumavstøtende som Mohs neste vask. papertiger, paukri, E.C. og 2 andre reagerte på dette 5
mslello Skrevet August 10 Forfatter Skrevet August 10 Ferdig herda, med ett lag Gyeon Cure på toppen.. Måtte ta litt innvendig også Morten B, ///M-ini95, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå