sveigis Skrevet Januar 11, 2020 Share Skrevet Januar 11, 2020 Må være noe eget å sette i sammen nye / overhalte deler . Gøy å følge her .😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2020 2 timer siden, tpmek skrev: Kjente jeg ble varm i magen når jeg leste om delene som var forsvunnet. Kjekt at det ordnet seg. Har selv brukt Vestby og har god erfaring med de. Så håper det var ett engangstilfelle, da jeg har mye deler jeg kunne tenkt meg å piffe opp. Ja som nevnt så er det kun sjefen fra vestby galv som er med videre med Gundersen galavano. Jeg har heller aldri hatt trøbbel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2020 2 timer siden, sveigis skrev: Må være noe eget å sette i sammen nye / overhalte deler . Gøy å følge her .😀👍 Ja jeg burde jo hatt alt klart men det er litt små ting som har ligget å ventet. Burde jo kjøpt alt nytt men noe kan reddes å noe er idiotisk dyrt nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2020 Pedal boksen kom seg på plass til slutt Så har jeg styra mange timer med bremserør.. Har aldri lagt før så da begynte jeg jo selvsagt med å ødelegge de sorte rørene ifra walloth. Etter en stund ble det lagd rør i vanlig kobber først å kopiert etterpå, da gikk det bedre. Ikke helt happy alle steder men det får duge. Burde gjort slik med en gang 😂🧨🧨 danskiii, NilsP, StigJ og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2020 Det går fryktelig sakte det get men nå er ny korrekt hoved cyl på plass 😍 M-jakob, Weltzin, Bimmerlorris og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Januar 20, 2020 Share Skrevet Januar 20, 2020 Blei meget nice 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2020 Fant ut at det var vidvinkel på mobilen... Merker det blir lite kamera bruk må som telefonene snart takler alt Surra med bensin rør å pumpe. Burde vert på en 2 søyler for festene ligger der vabgene går for rørene men det ble som det ble Så var det tid for bakstilling. Kun løselig hengt opp så ikke se for nøye, 😂 Mer ble det ikke gjort denne kvelden Bimmerlorris, Kvasi, BjornarHS og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 23, 2020 Share Skrevet Januar 23, 2020 E jo so reint at ein kan eta rett frå undersida av bilen 😄 Digga arbeidet ditt, og alt e jo so blanky og reint og fint og flott 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2020 På 24.1.2020 den 0.22, RF91 skrev: E jo so reint at ein kan eta rett frå undersida av bilen 😄 Digga arbeidet ditt, og alt e jo so blanky og reint og fint og flott 😁 Ja den er fin i pelsen over som under nå. Veldig fornøyd med hvordan der er under nå. Alle hulrom har jeg hatt fluid film i så denne bør ikke ruste mens jeg lever. Fikk opp bakstilling å montert driv akslinger så nå er den mer eller mindre klar baki der. Drar bolter med moment å merker av på det som kan trekkes uten vøat bilen står nedpå. Styresnekka har en kollega hjulpet meg med. Den ble demontert å vannpolera å satt sammen med nye tegninger å olje. Har forsøkt noe luriom stoff som skal forhindre rust å irr så får vi se om den holder seg like fin Hardtop, danskiii, hsd og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 26, 2020 Share Skrevet Januar 26, 2020 Nydelig arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2020 32 minutter siden, Skulebollen skrev: Nydelig arbeid! Takk. Ser det blir jo mest en monteringstråd dette her, har jo veldig mye bilder av ting som er gjort men det får evt bli en full bygge tråd en gang i fremtiden når jeg har mye tid å kjeder meg på kveldene 😂 Skulebollen og Bimmerlorris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2020 Det stopper litt opp inni mellom på deler å ting man har glemt å få i hus så da ble det pause i forstilling en ukes tid. Gikk løs på ledningsnett, ikke så ille tilstand men tidligere eier hadde en hjemme laget anti tyveri knapp innkoplet å litt slikt så jeg ville ha bort. Ellers var jeg veldig i tvil om å tape opp El nettet på ny, tok å rengjorde alt men nettet var skittent å fælt på filt tapen så det ble tatt på ny. Demonterte sikringsholderen å rengjorde litt også Litt morsomt at alle spenningsregulator rele har gul tape ifra nytt av 😂 Det som er trist er at det koster 2500 kr nytt 😥 De runde rele er ifra bilen var ny så dem får sitte så lenge de virker. Har fått lagt in El nett å klips igjen, goood feelings josulf, tpmek, Skulebollen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 1, 2020 Share Skrevet Februar 1, 2020 vurdert å legge kontaktene i klor for å få dem hvitere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2020 1 time siden, danskiii skrev: vurdert å legge kontaktene i klor for å få dem hvitere? Har faktisk ikke tenkt tanken selv om jeg har gjort det før med kontakter å slikt i hus. Få4 se om det blir gjort, tskk for tips danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Februar 1, 2020 Share Skrevet Februar 1, 2020 Denne bilen er bare så inn i hel##*^te flott 😍 Blir vel ingen hverdagsveteran denne vil jeg anta 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå