Christer B Skrevet Desember 11, 2018 Share Skrevet Desember 11, 2018 (endret) Vi kjøpte den i 1993, så vi har hatt den ganske lenge! Utrolig morsomme biler😃 Endret Desember 11, 2018 av Christer B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2018 morro, har du noen gamle bilder da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2019 Bærearmer bak.. noen som har noen liggende som ikke er makkspist av rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 21, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2019 Fikk hjem noe småtteri deler fra Tyskland. Synd det er så kostbart med slike små detaljer AlexHD, viggo E34, hsd og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 21, 2019 Share Skrevet Januar 21, 2019 Korleis er deleprisen kontra f. eks E30? Blir fort litt kroner når ein skal ha 150 forskjellige småting 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Januar 21, 2019 Share Skrevet Januar 21, 2019 Mener jeg så samme modell nå i helgen? Uansett grom bil!! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 21, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2019 (endret) 3 timer siden, RF91 skrev: Korleis er deleprisen kontra f. eks E30? Blir fort litt kroner når ein skal ha 150 forskjellige småting 😅 For å si det slik så er det for nesten 40 på bildet så kan du vurdere selv 😂 Stort sett alt er dyrere. Å det som er turbo spesifikt er det idiot priser på. Ja stemmer det, står en lik på Classic Endret Januar 21, 2019 av e30 tic fxslin og RF91 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Januar 21, 2019 Share Skrevet Januar 21, 2019 4 timer siden, RF91 skrev: Korleis er deleprisen kontra f. eks E30? Blir fort litt kroner når ein skal ha 150 forskjellige småting 😅 Generelt så kan man si at deleprisen på originaldeler til gammel BMW kommer an på om det er NOS deler eller nyprodusert. Det virker som om BMW produserte veldig mye ekstra deler men akkurat til 02 så begynner nok NOS delene og forsvinne fra lager. Men jeg ser til min E23 så er det helt umulig og gjette deleprisen på forhånd, noe er veldig billig mens andre ting er latterlig dyrt. F.eks så betalte jeg omtrent det samme for en framskjerm som jeg måtte betale for noen pærer til gearindikatoren i instrumentpanelet. Over 3000 kroner for en liten printplate som det var loddet 7 pærer på er drøyt. Den skjermen jeg fikk var veldig støvete så den hadde nok ligget noen år på lager. Men jeg er bare glad til at det er deler og få tak i. Sammenlignet med andre merker så er BMW veldig flinke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2019 Ganske gøy når jeg fant ut at den originale Diffen var en sperrediff. Nå er den blåst og lakkert å montert sammen med nye tetninger og justert klaringer 😀 AlexHD, tpmek, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Januar 24, 2019 Share Skrevet Januar 24, 2019 Pent 👍 Er det samme type limited slip-diff som feks e34-diffen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2019 12 timer siden, Bimmerlorris skrev: Pent 👍 Er det samme type limited slip-diff som feks e34-diffen ? samme type som i at den er en lamell diff, men den er ikke like aggressiv tror jeg, samt det er en 168 diff så den er type veldig liten og søt Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Januar 25, 2019 Share Skrevet Januar 25, 2019 28 minutter siden, e30 tic skrev: samme type som i at den er en lamell diff, men den er ikke like aggressiv tror jeg, samt det er en 168 diff så den er type veldig liten og søt Ok, fint å ha en liten søt sperre sånn at det legges igjen dobbeltspor når du først skal vise deg fram litt etterhvert 😂👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 25, 2019 Share Skrevet Januar 25, 2019 Sagt det før ,men du er heldig som har denne.😀 Disse er jo perfekte. Alltid gøy når en oppdager ting som er ekstra 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2019 2 timer siden, Bimmerlorris skrev: Ok, fint å ha en liten søt sperre sånn at det legges igjen dobbeltspor når du først skal vise deg fram litt etterhvert 😂👍 ja det florerer jo ikke av youtube filmer med 02 burnouts så det må vi få til .. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Januar 25, 2019 Share Skrevet Januar 25, 2019 Hvor mange hk er planalgt sånn ca ? Eller skal den være orginal ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå