Gabz Skrevet Mars 3, 2018 Share Skrevet Mars 3, 2018 Dette var spennende lesning, ja! Utrolig synd å miste en hel og grei sedan på den måten der, spesielt når man ikke kan skylde seg selv. Men touringen blir jo skamkul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Mars 3, 2018 Share Skrevet Mars 3, 2018 Du jeg kjøpte senken av? Hehe, satser på at de funker greit, fint stuk iaf! Fulgte med på Facebook med sedanen, forferdelig dumt det skulle ende sånn.. Men satser på at Touringen blir minst like bra, følger her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 3, 2018 Share Skrevet Mars 3, 2018 Endelog ble det tråd ja stå på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gerttt Skrevet Mars 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2018 2 timer siden, Zeveren skrev: Du jeg kjøpte senken av? Hehe, satser på at de funker greit, fint stuk iaf! Fulgte med på Facebook med sedanen, forferdelig dumt det skulle ende sånn.. Men satser på at Touringen blir minst like bra, følger her! Godt mulig! Ble bra stuk med 60/40, skulle bare ønske det var stivere demping eller fjæring. Funker vel helt ok, du får det du betaler for hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gerttt Skrevet Mars 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2018 For dem som ikke har sett videoen. Jeg rakk å ta en liten tur før vrakbilen ble demontert. liffi, Julian_Sommer og Bimmerlorris reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 er det bare meg eller la du ut bilde av ac schnitzer type 2 18" felger med ulik bredde foran og bak ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gerttt Skrevet Mars 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2018 Stemmer det. 8,5 og 9,5 i 18. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gerttt Skrevet Mars 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2018 Liten oppdatering. Jon skiftet ut alle trelistene. Hadde noen matte trelister fra vrakbilen. Hvis noen er intr. i blanke trelister send meg PM. Den ved girspaken er til automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gerttt Skrevet Mars 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2018 Da har vi klart å bli ferdig med eksosen. Frykter at den kan bråke litt for mye. Fjernet kattene og gjorde det slikt at den bare bolter sammen med original eksos (mellompotte) Hadde en komplett original eksos liggende som jeg kunne modifisere. Glemte å ta bilder av bakpotta. Fikser det i løpet av uka. Bakpotta ble bare en custom 2'' til 3'' dobbel stuss fra mellompotta. Kommer snart med video hvordan lyden ble Har ikke hørt lyden selv da bilen står uten radiator. Julian_Sommer, fxslin og liffi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 12, 2018 Share Skrevet Mars 12, 2018 Nice! Spent på lydklipp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gerttt Skrevet Mars 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2018 Fikk filmet noe av lyden i går kveld. Film kvaliteten er ikke akkurat det beste da jeg var mest opptatt over å høre bilen og glemte å filme noe særlig haha. Fekzen chip ble også montert. Satt opp for bruk med 98. Bilen ble noe roligere på tomgang og generelt hørtes mye friskere ut med chip. https://youtu.be/iX9zLqO_kV0 https://youtu.be/zTytrhalnGI Høres hissig ut eller hva? Bimmerlorris, S. Gunstad, viggo E34 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 14, 2018 Share Skrevet Mars 14, 2018 Utrolig dyp og hissig lyd ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2018 Share Skrevet Mars 16, 2018 Deilig lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 16, 2018 Share Skrevet Mars 16, 2018 (endret) Synd med sedanen! Så faktisk ganske strøken ut. Men touringen ble/blir digg Sykt rå lyd var det ja Får lyst på V8er igjen nå. Edit: Hva er greien med Caddyen? Ser ut som den er foliert i alcantara eller noe Endret Mars 16, 2018 av Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gerttt Skrevet Mars 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2018 27 minutter siden, Daniel. skrev: Synd med sedanen! Så faktisk ganske strøken ut. Men touringen ble/blir digg Sykt rå lyd var det ja Får lyst på V8er igjen nå. Edit: Hva er greien med Caddyen? Ser ut som den er foliert i alcantara eller noe Takker Caddyen kjøpte jeg sånn. Noen har lakkert den med understellsbehandling spray eller noe. Når vinterbilen trenger pleie blir caddy'n brukt haha Fun fact: ca. 200hk og 400Nm på hjula. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå